XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 13:09, 04.09.2018
tłukło mi tłukło, jeździłem po 4 mechanikach bo nie wierzyłem żeby była to maglownica, ale jednak to na pewno to...
No i teraz widzę że używki na olx są w tej samej cenie co jakieś regenerowane "nówki" na allegro czyli 400zl.
To jakiś szajs czy jednak jedyne logiczne wyjście?
#3
Napisano 15:32, 04.09.2018
no niestety, magle w tych hankach to jakaś masakra jak masz opcję, to wymień na regenerowaną z 2-letnią gwarancją, bo na samą regenerację dają rok i problem potrafi dosyć szybko wrócić jak bumerang ale regeneracja czasami się udaje, więc możesz zaryzykować
#4
Napisano 16:59, 04.09.2018
No wycenę dostałem 900zł - demontaż/montaż, regeneracja, ustawianie zbieżności itp. jak będzie trzeba no to trudno...
Z drugiej strony jeszcze się zapytam, bo u mnie wygląda to tak, że jak auto postoi sobie przez noc to potem na początku nic nie stuka (na prawdę nic, cichutko tak jak powinno być) dopiero, po przejechaniu ~10km zaczyna stukać i stuka coraz mocniej... Jak jechałem np. 50km to myślałem że samochód zaraz się rozpadnie. No i teraz pytanie, czy to nie wina np. jakiegoś płynu, który pod wpływem temperatury traci swoje wartości czy coś? Bo wydaje mi się, że jeśli maglownica była by padnięta to tłukło by cały czas. Czy może jestem w błędzie?
#5
Napisano 18:06, 04.09.2018
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#6
Napisano 19:17, 04.09.2018
Gdzie taka wycena?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
W lublinie, chyba tragiczna cena to to nie jest.
#7
Napisano 19:35, 04.09.2018
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#8
Napisano 20:46, 04.09.2018
Cieknie coś z magla?
Masz duży luz kole kierownicy?
Może warto spróbować delikatnie podciągnąć na śrubie regulacyjnej, ale tak żeby dalej kierownica wracała sama i się nie blokowała.
U mnie pomogło.
Możesz wymienić płyn na początek ale raczej za wiele to nie pomoże.
#9
Napisano 20:53, 04.09.2018
No właśnie ponoć nic nie cieknie. Luzów na kierownicy wydaje mi się, że nie mam, po prostu po dłuższej jeździe strasznie tłucze. Parę razy już myślałem że mi koło odpadnie bo tak napieprzało... Zapytam mechanika o ten płyn, no bo 900zł płacić to mi się nie widzi...
#10
Napisano 21:31, 04.09.2018
Mój magiel stuka, ale tylko przy gwałtownych ruchach kierownicy, na wyłączonym silniku. To znaczy przy procedurze wyszukiwaniu luzu na końcówkach drążków kierowniczych. Żadnego diagnosty to nie ruszyło, bo luzów nie ma, jest lekki stuk.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#11
Napisano 07:54, 05.09.2018
#12
Napisano 14:21, 05.09.2018
jak nie cieknie, to tak jak koledzy u góry napisali - podregulować na śrubie i zmienić płyn wspomagania na świeży. 900zł to nieźle sobie liczą (średnio to od 400-600 za regeneracje, robociznę i geometrię).
Użytkownik gons edytował ten post 14:22, 05.09.2018
#13
Napisano 20:19, 05.09.2018
jak nie cieknie, to tak jak koledzy u góry napisali - podregulować na śrubie i zmienić płyn wspomagania na świeży. 900zł to nieźle sobie liczą (średnio to od 400-600 za regeneracje, robociznę i geometrię).
Jak dzwoniłem do paru typów właśnie od regeneracji to mówili, że najczęściej to wychodzi 600zł, ale oni nie demontują/montują, tylko trza do nich samą maglownicę przywozić. Więc doszłoby mi za robociznę u mechanika.
A z tym podregulowaniem na śrubie to możecie coś więcej napisać? I przy okazji jak spuścić płyn od wspomagania?
Przyznam że problem z maglownicą zaczął się niedługo po tym jak poszedł mi przewód od wspomagania - co oczywiście skutkowało wymianą płynu. Może rzeczywiście ten płyn jakiś ujowy się okazał?
Użytkownik lukibosss edytował ten post 20:24, 05.09.2018
#14
Napisano 00:19, 07.09.2018
płyn każdy leje taki, jaki ma ochotę ja zalałem PSF Hondy, bo taki podaje ESM, zaś niektóre warsztaty regenerujące magle zalecają inne, bo podobno PSF jest zbyt agresywny
śruba regulacyjna znajduje się u dołu magla od strony kierowcy. sam jej nie tykałem (jeszcze), ale w tym temacie koledzy się już do niej przymierzali http://www.accordklu...erownica/page-2
#15
Napisano 05:15, 07.09.2018
Co do kontry.
Na maglu w okolicy walka od kolumny kierowniczej trzeba szukac. Masz tam dużą nakrętkę którą trzeba poluzować i w środku śrubę która dokręcasz. Polecam max 2-3 mm dokręcić na początek i zobaczyć co się będzie działo.
Wysłane z ALE-L21
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych