Witajcie.
Drugi raz dolałem do silnika litr oleju, aby poziom był trochę pod max, dziś sprawdzam, a po 230km poziom równo na minimum. Nie wiem co sie dzieje, auto nie kopci na niebiesko, raczej kopci zwykłym dymem, przy zmianie biegów nie puszcza nic niedobrego, jeździ normalnie. Świeca jest sucha, nie ma na sobie oleju. Posiadam jeden mały wyciek z okolicy rozrządu, ale na pewno nie jest on na tyle poważny, żeby mi brał taką ilość oleju. Po dolewce ostatniej jeździłem do 3,5 tys obrotów. Jakieś pomysły, co może jej dolegać ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:38, 29.11.2015
#2
Napisano 18:45, 29.11.2015
jaki olej lejesz ? jaki przebieg ma samochod ? jestes pewny, ze nie masz zadnych wyciekow, wchodziles pod auto i sprawdzales ?
#3
Napisano 18:45, 29.11.2015
jak masz kata to kopcić nie będzie, wyciek też swoje bierze no ale jak nie kapie Ci jak stoisz w miejscu to nie ma źle i musi to przepalać.
#4
Napisano 19:01, 29.11.2015
Kata mam, samochód ma 165tyś przebiegu, leje 10w40 valvoline. Biorąc pod uwagę temperatury zimowe to jest kopcenie, ale jak było cieplej to nie zauważyłem niczego niepokojącego. Jak dam na postoju mu do 5 tys obortów to czasami poczuje coś, ale nie wiem czy do końca to jest olej. Auto nie znaczy terenu, wiąże się z tym ,że raczej nie gubiłby takiej ilości z silnika samym kapaniem
https://scontent-fra...45e&oe=56EF6523
tak wyglada moja świeca
#5
Napisano 19:05, 29.11.2015
Może sprawdź wszystkie świece . Tu są dwie opcje albo jak kolega wyżej napisał mocna przepala olej albo porządny wyciek . Z okolic rozrządu to pewnie , któryś z uszczelniaczy . A jak sprawdzasz olej po jakim czasie od wyłączenia silnika i czy mniej więcej w tym samym położeniu auto stoi .
Mam na myśli pochył powierzchni .
#6
Napisano 19:11, 29.11.2015
Auto zawsze sprawdzam na ciepłym silniku, ale po postoju 20 minutowym ,aż spłynie do misy i zawsze w stałym miejscu... Jeżeli spalałbym ten olej, to świece powinny być mokre ?
#7
Napisano 19:24, 29.11.2015
jak masz kata to kopcić nie będzie, wyciek też swoje bierze no ale jak nie kapie Ci jak stoisz w miejscu to nie ma źle i musi to przepalać.
z tym ze jak jest kat to nie bedzie kopcic to moglbym polemizowac....
#8
Napisano 19:45, 29.11.2015
Dobra, a jest jakaś rada , co zrobić na początek, poza zlokalizowaniem wycieków, które pewnie i tak wyklucze,bo to jest niemożliwe przy takiej stracie oleju
#9
Napisano 19:51, 29.11.2015
Nagrzej porządnie i potrzymaj na 5500 obrotów na postoju przez 10 sekund, najlepiej nagraj filmik. Świeca będzie sucha jak olej idzie tylko przez pierścienie, ale nie wygląda na taką, która pochłania takie ilości oleju. Sprawdź czy nie cieknie z aparatu zapłonowego i uszczelniacza wału po obu stronach. Mimo wiszącej jednej niewinnej kropelki potrafi wychlapać 0,5l oliwy na 100km. Olej zawsze sprawdzam po nocy w tym samym miejscu, nie wiem dlaczego, ale nawet po 1h postoju mam pół miarki, a z rana zawsze max.
P.S U mnie przy całkowicie zdrowym katalizatorze kopcił jak lokomotywa.
#10
Napisano 20:05, 29.11.2015
No dobra, dziekuje za radę. Spróbuje wam nagrać filmik. Co do kopułki była niedawno wymieniona i jest sucha... Nie ma tam wycieku. Spróbuje zdiagonozować wycieki na kanale.
#11
Napisano 20:21, 29.11.2015
No dobra, dziekuje za radę. Spróbuje wam nagrać filmik. Co do kopułki była niedawno wymieniona i jest sucha... Nie ma tam wycieku. Spróbuje zdiagonozować wycieki na kanale.
W kopułce może być sucho, u dołu obudowy jest dziurka spustowa.
#12
Napisano 21:42, 29.11.2015
jak z katem kopci to już jest mega lipa, na te świece nie ma co patrzeć aż tak, bo ja miałem czyste a przepalał przy spokojnej 1L na 1000km, jak nie kapie to musi przepalać
#13
Napisano 22:23, 29.11.2015
Tylko mam wrażenie, że to nie jest kłąb dymu z olejem, tylko para . Trzeba wziąć pod uwagę, że za oknem jest już koło zera stopni, dlatego próbuję dojść do jakiegoś rozwiązania , co pozwoli mi na stwierdzenie jednoznaczne, co jest uszkodzone... a co z próbą olejową ?
#14
Napisano 22:31, 29.11.2015
Tylko mam wrażenie, że to nie jest kłąb dymu z olejem, tylko para . Trzeba wziąć pod uwagę, że za oknem jest już koło zera stopni, dlatego próbuję dojść do jakiegoś rozwiązania , co pozwoli mi na stwierdzenie jednoznaczne, co jest uszkodzone... a co z próbą olejową ?
Próbę olejową robi się jak nie ma ciśnienia sprężania i wtedy np. wyklucza się wypalony zawór itd. Moja F-seria wchłonęła 2 litry oleju na 70 km ostrego buta, a ciśnienie sprężania miała takie, że nie można było utrzymać zegara. Nie zawracaj tym sobie głowy.
#15
Napisano 23:17, 29.11.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych