XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 22:29, 23.09.2015
A mianowicie jestem posiadaczem hondy z silnikiem H22A7 czyli dosc stara jednostka i zastanawiam sie czy da sie cos jeszcze poprawic jesli chodzi o KM i Nm bez wkladania worka kasy ...
Jak narazie jest w sumie seria bez kata plus P28 i strojenie.
Pewnie na "dniach" wpadna inne portki do wyciecia zwezki i beda kombinacje jak zrobic CAI i zastanawiam sie nad "wywaleniem" walkow balansowych i znowu strojenie.
Czy macie jakies inne pomysly jak dodac kilka kresek ?
Na obecna chwile wykres wyglada tak
Z gory dzieki za porady
#2
Napisano 07:50, 24.09.2015
To jest wykres tylko po wywaleniu kata i strojeniu? W takim razie jadę od razu stroić swojego parcha! A tak na poważnie wydaję mi się, że to mega optymistyczny wynik jak na zakres modów, które przeprowadziłeś. Po strojeniu zauważyłeś dużą różnicę na dupohamowni?
#4
Napisano 08:56, 24.09.2015
#5
Napisano 09:26, 24.09.2015
Modyfikacji bylo wiecej , moze zle sie wyrazilem Chodzilo mi o jakies jeszcze podpowiedzi , moze na cos jeszcze warto zwrocic uwage
A o turbo se poczytam ale raczej odpada dmuchanie mojego A7 , za duzo kasy ...
Istnieje opcja wstawienia calego setupu z T ale potrzeba troche wiecej $$$ czyli pewnie sprzedaz tego co siedzi pod maska bylaby nieunikniona.
Moze kiedys w przyszlosci powstanie plan H22T albo czegos jeszcze bardziej wymyslnego ale na 100% nie teraz.
#6
Napisano 09:45, 24.09.2015
Dalej, gadaj co masz tam namieszane...
#7
Napisano 10:50, 24.09.2015
Najwazniejsze to oddac to do konkretnej osoby
Edit.
Damian dzieki za link o dmuchaniu A7 ale "gejowate" doladowanie na oem gratach raczej nie bedzie brane pod uwage
Ale znalazlem cos ciekawszego
http://www.gtr.co.uk...5hp-1-3bar.html
Patrzac na inne projekty T nawet w PL to chyba tez nie bedzie ta droga ale jak widac mozna porzadnie dmuchnac H22A7
Użytkownik WOY edytował ten post 11:47, 24.09.2015
#8
Napisano 11:59, 24.09.2015
WOY widziałem Twoje wykresy na PTP . Pokaż wynik hamowni przy zamkniętej masce
#9
Napisano 12:02, 24.09.2015
http://www.accordklu...gen-h22a7-u2q7/
I jak pisalem i rozmawialem tez z poprzednim wlascicielem , przez to ze nie ma CAI jest jak jest , zwlaszcza po jezdzeniu w korkach
CAI musi wpasc jak pisalem tez tu na samym poczatku.
Użytkownik WOY edytował ten post 12:04, 24.09.2015
#10
Napisano 22:13, 02.10.2015
Czy macie jakies inne pomysly jak dodac kilka kresek ?
To co mozesz zrobic tanim kosztem, da ciut lepsze parametry to:
- wywal pompe wspomagania (wsadz elektryczna) np. z MR2
- balansowe mozesz usunac, bedzie mu ciut lzej ale stracisz na komforcie pracy silnika
To sa faktycznie tanie i proste metody.
Mozesz zapodac walki ostrzejsze i to z pewnoscia da efekt, z tym ze dobre walki juz kosztuja. Ale jak dasz Stage1 lub 2 to bedziesz mogl zachowac setup motoru w obecnej opcji. Choc z 2 moga juz byc pewne problemy mimo ze pisza ze niby nie. A o 3ce to nawet nie mysl bez zmiany sprezynek i talezykow.
Innym tanich metod nie ma niestety. Lekke kolka itd itd zmniejsza mase wirujaca ale to tez obnizy Ci niuta.
Moim zdaniem, odkladaj na turbo. Przerabialem u siebie JRSC, potem pojezdzilem kumpla H22AT i F22BT i powiem Ci, nie ma o czym gadac. Jak to moj kolego kiedys powiedzial: "Nie ma co gadac, trzeba dmuchac..."
Talib
#11
Napisano 20:19, 05.10.2015
Pompa faktycznie sprawia same problemy w zestawieniu z III i to jest mysl zeby ja wywalic Chyba Yoshi i Xsix mi jeszcze o tym wspominali albo o pompie do oleju i o tej juz nie pamietam ...
A co do dmuchania to kompresor na 100% odpada bo juz sie naczytalem i nasluchalem i dodatkowo jak robic dmuchanie to nie jakies tam gejowate
Mam odpowiedni swap na oku i to juz bedzie chyba max , jak narazie grzecznie czeka , tylko to pare PLNow kosztuje i musi sie sprzedac moj zestaw zeby robic podmianke na cos mocniejszego ...
Ps. tez mialem okazje byc przewiezionym pewnym F22"soft"T i stad zaczela sie choroba na wiecej i wiecej
#12
Napisano 12:09, 06.10.2015
Hehe zawsze jest malo
H22A jest fajne i dmuchanie go niestety wiaze sie z sporym ryzykiem bo motor nie jest zakuty. FRM mozna szybko uszkodzic i nie tylko.
Ciekawa opcja jest F20B. Masz dalej glowice DOHC VTEC ale dol masz mocniejszy bo cylindry sa stalowe.
F22B jest poprostu tani w miare i prosty jak budowa cepa. Troche wiecej pojemnosci wobec F20B ale u gory jest slabiej z racji braku VTEC.
Ja bym szukal F20B bo Honda jednak musi sie drzec. Ewentualnie H23A BlueTop ale nie mam pewnosci czy tez ma stalowe tuleje.
Talib
#13
Napisano 14:05, 06.10.2015
Zawsze tez mozna ogarnac glowice H22 do tego setupu jak to chyba X pomagal Madmaxowi i tez ma w planach dmuchac i do do III posadzic
Jak narazie zglebiam wiedze odnosnie N/A bo jestem juz chyba ze 200lat za ... a roznorodnosc hondowskich silnikow nie ulatwia zadania
A pozniej jak juz bedzie T to sie trzeba bedzie wywiedziec w tym temacie odpowiednio duzo
Co do F20B to fakt , ponoc idealne do dmuchania nawet na oem gratach ale to znowu budowanie wszystkiego od nowa wlacznie z posadzeniem tego pod maska...
Teraz byloby prawie p&p
Tak czy inaczej nie mam tyle $$$ zeby to zrobic wiem moze chociaz N/A uda sie podciagnac troche
#14
Napisano 16:28, 06.10.2015
Panowie kusicie
#15
Napisano 17:49, 06.10.2015
U mnie narazie wypadly inne plany , a mianowicie trzeba trakcje poprawic a to znowu sporo $$$ ale docelowo cos tam trzeba bedzie w przyszlosci zadzialac , im szybciej tym lepiej
A jak sie swap sprzeda to bedzie calkiem szybko
Użytkownik WOY edytował ten post 17:49, 06.10.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H22A7
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
Rozwiązany
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych