XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 17:18, 12.09.2012
1.Jakie macie zdanie na temat sportowego katalizatora czy warto kupować czy coś da czy lepiej kupić strumienice?
Bo mój chyba się posypał i nie wiem czy kupować strumienice czy katalizator. :-/
http://www.j-parts.p...niwersalny.html
2. I drugie pytanie tak z ciekawości do czego to właściwie służy?
http://www.j-parts.p...Controller.html
#2
Napisano 20:25, 12.09.2012
1. Czy coś da? Tak, trochę odblokuje silnik przytkany katem z powodów ekologicznych. Z strumienicą różnie bywa, niektórzy narzekają na niefajny dźwięk.
2. Służy do przesuwania momentu włączania się VTEC'a, ale przy samochodzie nie modzonym - na zbyt wiele się nie przyda.
#3
Napisano 20:37, 12.09.2012
#4
Napisano 14:11, 13.09.2012
Lepiej zwykły kawałek rury wspawać. Accord to nie golf 3 żeby Pseudo tuning w postaci strumienicy montować.
#5
Napisano 14:33, 13.09.2012
Accord to nie golf 3
hmm...a jakie ma znaczenie co to za samochód? Czy kolega jeździłby Trabantem, czy Golfem 3/4/5, czy Porsche, czy zwyczajnym Accordem - nie ma to znaczenia. Jest jakiś cel działania, trzeba obrać metodę. Zwieśniaczyć można każdy samochód, niezależnie od modelu i marki.
Co do reszty - ja szedłbym mimo wszystko w kata, sportowego, żeby nie mieć problemów na przeglądach. Z rurkami bez obudowy różnie bywa.
Co do średnicy - nie pamiętam jak było w 1.8
#6
Napisano 19:43, 13.09.2012
#7
Napisano 07:29, 14.09.2012
Long May You Ran
#9
Napisano 19:05, 15.09.2012
#10
Napisano 19:21, 15.09.2012
#11
Napisano 20:07, 15.09.2012
strumienicy podobno nie powinno sie zakladac jest ryzyko wywalenia uszczelki spod glowicy
#12
Napisano 08:59, 16.09.2012
vtec controler może i sie sprawdzi ale na pewno nie w f18b2, bo to bardzo uboga wersja vtec, to nic nie zmieni, bo jest nisko położony bo przy 2500-3000, niżej sie już nie da bo musi być też jakieś ciśnienie oleju, a wyżej go dawać to dopiero nie ma sensu bo to auto nie pojedzie wogóle.
#13
Napisano 20:29, 17.09.2012
vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB
#14
Napisano 20:34, 10.10.2012
Lepiej zwykły kawałek rury wspawać.
no u mnie to nie działa bo auto nie trzyma obrotów nie wiem czy ktoś miał jeszcze taki problem?
co sądzicie o tych rzeczach i co lepiej założyć :
http://allegro.pl/st...2666891779.html
http://allegro.pl/sp...2699440082.html
Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232
Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.
#15
Napisano 18:40, 11.10.2012
na pewno będzie przyjemniej:) na diagnostyce, ciężej jest przekonać diagnostę jak masz spawy w tych miejscach. połączenia śrubowe są fabrycznie.w Okręgówce trochę czasu sie spędza i sie widziało rożne cuda.. a tamta rura niby wyciszająca... no nie wiem jakie ma zadanie...lepiej przy fabrycznym KaT'cie zostać.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
Rozwiązany
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych