#46
Napisano 19:12, 08.09.2016
#47
Napisano 19:16, 08.09.2016
Long May You Ran
#48
Napisano 20:04, 08.09.2016
#49
Napisano 21:22, 08.09.2016
Mnie też jutro czeka, niestety auto po naładowaniu aku na prostowniku dalej wywala ikonke i nie doładowuje Jutro się biore za szukanie jakiegoś mechanika, który mi to ogarnie...
#50
Napisano 18:07, 09.09.2016
No udało się zrobić na miejscu u mnie też, koszt 400 zł... wymieniony układ diodowy na jakiś mocniejszy, też kostka jakaś i chyba coś jeszcze ale nie pamiętam dokładnie co mechanior mówił :P
Aku stoi na prostowniku żeby się naładować na maxa i w drogę
Swoją drogą do osób z Warszawy polecam warsztat alternatorów i rozruszników przy Radzymińskiej 94, goście robią na miejscu elegancko i wydają się rzeczowi.
Użytkownik andmajk edytował ten post 18:07, 09.09.2016
#51
Napisano 20:38, 09.09.2016
Swoją drogą do osób z Warszawy polecam warsztat alternatorów i rozruszników przy Radzymińskiej 94, goście robią na miejscu elegancko i wydają się rzeczowi.
Wszystko spoko, tylko dlaczego aż 400pln? Ja dostałem swojego czasu wycenę na ok 200, tu kolega napisał 230. Że niby w Warszawie takie ceny?
pzdr
#52
Napisano 21:44, 09.09.2016
Ja za naprawe placilem chyba 250zl, lozyska byly dobre, wymienione tylko 2 plytki z diodami.. Dlatego warto rozwazyc kupno uzywanego. Duzo jest z rozbieranych angoli. Najtansze od 100zl.
"bo jeżeli mówimy o dziecku 3-letnim(bo i takie przypadki pedofilii miały miejsce)Same dzieci 'wchodziły' do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka" ks.Bochyński. Pieronek - "również arcybiskup pedofil powinien być szanowany"(Wesołowski).Gazeta Trybunalska"
#53
Napisano 22:37, 09.09.2016
Wszystko spoko, tylko dlaczego aż 400pln? Ja dostałem swojego czasu wycenę na ok 200, tu kolega napisał 230. Że niby w Warszawie takie ceny?
Warszawa pewnie gra tu swoje skrzypce, pytałem o koszty regeneracji w 3 serwisach ale zajmujących się stricte regeneracją nie mechaniką ogólną i wszędzie słyszałem, że koszt jest od 200 do 500 zł w zależności od stopnia zużycia W serwisie, którym byłem widziałem dwóch kolesi którzy przywozili po 4-5 altków do regeneracji więc domniem, że mechanicy, którzy oczywiście później koszą od klientów swoją marże. Dodam, że ja byłem autem więc doszedł demontaż oraz montaż alternatora chociaż nie wiem czy jest to "wliczane" w koszt usługi (pewnie tak).
Użytkownik andmajk edytował ten post 22:37, 09.09.2016
#54
Napisano 12:55, 10.09.2016
Jeszcze dodam jako ciekawostke
Ładowanie układ ELD Honda
I poziom 13,2 - 13,8v
II poziom 13,8 - 14,4v
I poziom ladowania przy :
1.Obciazenie instalacji ele. ponizej 15A
2.Predkosc 10-45Mph lub pracuje na biegu jalowym
3.Obroty ponizej 3000rpm
4.Temp. płynu pow. 75°C
5.A/C wylaczona
6.Temp. powietrza wlotowego pow. 20°
"bo jeżeli mówimy o dziecku 3-letnim(bo i takie przypadki pedofilii miały miejsce)Same dzieci 'wchodziły' do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka" ks.Bochyński. Pieronek - "również arcybiskup pedofil powinien być szanowany"(Wesołowski).Gazeta Trybunalska"
#55
Napisano 13:10, 15.12.2016
Krótkie pytanie. Czy stan naładowania akumulatora ma wpływ na ładowanie alternatora?
#56
Napisano 17:04, 15.12.2016
Odpowiem na przykladzie.
Dlaczego luzny lub zuzyty pasek alternatora przerazliwie piszczy po uruchomieniu silnika. Pozniej piszczenie ustaje. Bo altek stawia duzy opor poniewaz produkuje duzo pradu aby naladowac prawie puste ako, po czaie spada ladowanie aka i pasek przestaje piszczec. Altek laduje nadal ale juz z duzo mniejsza moca.
Widzialem auto co stalo 2 miesiace nie ruszane. Bylo mokro i wilgotno i chlodno. P odpaleniu to kabel ako - alternator az parowal i byl goracy. Wygladalo to na jakas usterke elektryczna. Wezwany elektryk zarzadzil ladowanie aka prostownikiem. Przy duzym ladowaniu aka to silnik na wolnych az zwalnia.
"bo jeżeli mówimy o dziecku 3-letnim(bo i takie przypadki pedofilii miały miejsce)Same dzieci 'wchodziły' do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka" ks.Bochyński. Pieronek - "również arcybiskup pedofil powinien być szanowany"(Wesołowski).Gazeta Trybunalska"
#57
Napisano 19:06, 15.12.2016
Akylumulator podlaczylem na noc do prostownika.
Wskazał 12,4. Po 3 godzinach spadło do 11,89V.
Ładowanie alternatora wskoczyło na 14,14V.
Przy rozruchu 9,44V.
Akumulator ma 4 miesiące.
#58
Napisano 22:02, 15.12.2016
#59
Napisano 23:30, 15.12.2016
Tak myślę, że pośrednią przyczyna mogło byc iż przez ostatnie trzy tygodnie robiłem krótkie trasy. Na włączonym nadmuchu na szybę. Alternator nie zdążył z powrotem naładować aku. Stąd spadek napięcia. Tak myślę.
#60
Napisano 23:37, 15.12.2016
13,45V to było przed ładowaniem pod obciążeniem na wolnych obrotach.
Tak myślę, że pośrednią przyczyna mogło byc iż przez ostatnie trzy tygodnie robiłem krótkie trasy. Na włączonym nadmuchu na szybę. Alternator nie zdążył z powrotem naładować aku. Stąd spadek napięcia. Tak myślę.
Skomentuję tylko tak - proszę poczytaj od tego miejsca Akumulator Accord VII gen. #entry782562 (2-3 strony) i wszystko będziesz widział...
To co napisałeś raczej nie może być powodem takiego zachowania, chyba, że pisząc 'krótka trasa' miałeś na myśli 200m do sklepu po bułki...
Pozdrawiam
Tomek
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych