Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z ladowaniem

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#46 Adam2004

Adam2004
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Ropczyce
  • Silnik:2,0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:12, 08.09.2016

Panowie Hanka chodzi alternator po regeneracji. Uszkodzone dioody lozysko i jakas kostk. Dzieki wszystkim za pomoc i jak naj mniej takich pytań :) Pozdrawiam
  • 0

#47 grzechh

grzechh
  • Klubowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport ES CRV
  • KM:155 147 150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7 CG9 RE
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:16, 08.09.2016

Jaki koszt regeneracji?
  • 0

Long May You Ran


#48 Adam2004

Adam2004
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Ropczyce
  • Silnik:2,0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 08.09.2016

230zl
  • 0

#49 andmajk

andmajk
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:22, 08.09.2016

Mnie też jutro czeka, niestety auto po naładowaniu aku na prostowniku dalej wywala ikonke i nie doładowuje :/ Jutro się biore za szukanie jakiegoś mechanika, który mi to ogarnie...


  • 0

#50 andmajk

andmajk
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:07, 09.09.2016

No udało się zrobić na miejscu u mnie też, koszt 400 zł... wymieniony układ diodowy na jakiś mocniejszy, też kostka jakaś i chyba coś jeszcze ale nie pamiętam dokładnie co mechanior mówił :P

Aku stoi na prostowniku żeby się naładować na maxa i w drogę :)

Swoją drogą do osób z Warszawy polecam warsztat alternatorów i rozruszników przy Radzymińskiej 94, goście robią na miejscu elegancko i wydają się rzeczowi.


Użytkownik andmajk edytował ten post 18:07, 09.09.2016

  • 0

#51 tolakowy

tolakowy
  • Validating
  • 171 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:38, 09.09.2016

Swoją drogą do osób z Warszawy polecam warsztat alternatorów i rozruszników przy Radzymińskiej 94, goście robią na miejscu elegancko i wydają się rzeczowi.


Wszystko spoko, tylko dlaczego aż 400pln? Ja dostałem swojego czasu wycenę na ok 200, tu kolega napisał 230. Że niby w Warszawie takie ceny?
  • 0

pzdr


#52 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 386 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:150 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:44, 09.09.2016

Ja za naprawe placilem chyba 250zl, lozyska byly dobre, wymienione tylko 2 plytki z diodami.. Dlatego warto rozwazyc kupno uzywanego. Duzo jest z rozbieranych angoli. Najtansze od 100zl.


  • 0

"bo jeżeli mówimy o dziecku 3-letnim(bo i takie przypadki pedofilii miały miejsce)Same dzieci 'wchodziły' do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka" ks.Bochyński.       Pieronek - "również arcybiskup pedofil powinien być szanowany"(Wesołowski).Gazeta Trybunalska"


#53 andmajk

andmajk
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:37, 09.09.2016

Wszystko spoko, tylko dlaczego aż 400pln? Ja dostałem swojego czasu wycenę na ok 200, tu kolega napisał 230. Że niby w Warszawie takie ceny?

Warszawa pewnie gra tu swoje skrzypce, pytałem o koszty regeneracji w 3 serwisach ale zajmujących się stricte regeneracją nie mechaniką ogólną i wszędzie słyszałem, że koszt jest od 200 do 500 zł w zależności od stopnia zużycia :/ W serwisie, którym byłem widziałem dwóch kolesi którzy przywozili po 4-5 altków do regeneracji więc domniem, że mechanicy, którzy oczywiście później koszą od klientów swoją marże. Dodam, że ja byłem autem więc doszedł demontaż oraz montaż alternatora chociaż nie wiem czy jest to "wliczane" w koszt usługi (pewnie tak).


Użytkownik andmajk edytował ten post 22:37, 09.09.2016

  • 0

#54 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 386 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:150 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:55, 10.09.2016

Jeszcze dodam jako ciekawostke

Ładowanie układ ELD  Honda

I   poziom   13,2 - 13,8v
II  poziom  13,8 - 14,4v

I poziom ladowania przy :
1.Obciazenie instalacji ele. ponizej 15A
2.Predkosc 10-45Mph lub pracuje na biegu jalowym
3.Obroty ponizej 3000rpm
4.Temp. płynu pow. 75°C
5.A/C wylaczona
6.Temp. powietrza wlotowego pow. 20°


  • 0

"bo jeżeli mówimy o dziecku 3-letnim(bo i takie przypadki pedofilii miały miejsce)Same dzieci 'wchodziły' do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka" ks.Bochyński.       Pieronek - "również arcybiskup pedofil powinien być szanowany"(Wesołowski).Gazeta Trybunalska"


#55 KeySee

KeySee
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Kwidzyn/Nottingham
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:10, 15.12.2016

Krótkie pytanie. Czy stan naładowania akumulatora ma wpływ na ładowanie alternatora?


  • 0

#56 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 386 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:150 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:04, 15.12.2016

Odpowiem na przykladzie.

Dlaczego luzny lub zuzyty pasek alternatora przerazliwie piszczy po uruchomieniu silnika. Pozniej piszczenie ustaje. Bo altek stawia duzy opor poniewaz produkuje duzo pradu aby naladowac prawie puste ako, po czaie spada ladowanie aka i pasek przestaje piszczec. Altek laduje nadal ale juz z duzo mniejsza moca.

Widzialem auto co stalo 2 miesiace nie ruszane. Bylo mokro i wilgotno i chlodno. P odpaleniu to kabel ako - alternator az parowal i byl goracy. Wygladalo to na jakas usterke elektryczna. Wezwany elektryk zarzadzil ladowanie aka prostownikiem. Przy duzym ladowaniu aka to silnik na wolnych az zwalnia.


  • 0

"bo jeżeli mówimy o dziecku 3-letnim(bo i takie przypadki pedofilii miały miejsce)Same dzieci 'wchodziły' do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka" ks.Bochyński.       Pieronek - "również arcybiskup pedofil powinien być szanowany"(Wesołowski).Gazeta Trybunalska"


#57 KeySee

KeySee
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Kwidzyn/Nottingham
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:06, 15.12.2016

Wiec tak. Honda zaczęła ciężko odpalać. Tak jakby był słaby aku. Wiec nie zastanawiając sie wziąłem miernik i sprawdzam. Na wyłączonym silniku akumulator wskazał wartość 11,74V. Odpaliłem silnik, włączyłem światła mijania. Wskazało 13,92V. Pod obciążeniem spadło do 13,45V.

Akylumulator podlaczylem na noc do prostownika.
Wskazał 12,4. Po 3 godzinach spadło do 11,89V.
Ładowanie alternatora wskoczyło na 14,14V.
Przy rozruchu 9,44V.
Akumulator ma 4 miesiące.
  • 0

#58 KeySee

KeySee
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Kwidzyn/Nottingham
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:02, 15.12.2016

Bez obciazenia. Stał w domu. Odłączyłem tylko prostownik.
  • 0

#59 KeySee

KeySee
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Kwidzyn/Nottingham
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:30, 15.12.2016

13,45V to było przed ładowaniem pod obciążeniem na wolnych obrotach.
Tak myślę, że pośrednią przyczyna mogło byc iż przez ostatnie trzy tygodnie robiłem krótkie trasy. Na włączonym nadmuchu na szybę. Alternator nie zdążył z powrotem naładować aku. Stąd spadek napięcia. Tak myślę.
  • 0

#60 Statom

Statom
  • Administrator
  • 5939 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 50
Super

Napisano 23:37, 15.12.2016

13,45V to było przed ładowaniem pod obciążeniem na wolnych obrotach.
Tak myślę, że pośrednią przyczyna mogło byc iż przez ostatnie trzy tygodnie robiłem krótkie trasy. Na włączonym nadmuchu na szybę. Alternator nie zdążył z powrotem naładować aku. Stąd spadek napięcia. Tak myślę.

Skomentuję tylko tak - proszę poczytaj od tego miejsca Akumulator Accord VII gen. #entry782562 (2-3 strony) i wszystko będziesz widział...

To co napisałeś raczej nie może być powodem takiego zachowania, chyba, że pisząc 'krótka trasa' miałeś na myśli 200m do sklepu po bułki...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0
Zajmuję się działem Giełda, ale zanim zadasz mi pytanie na PW w tej sprawie przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów

icon2.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq