Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z ladowaniem

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#76 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 523 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:26, 16.02.2017

Skanowałem samochód dzisiaj PCMSCAN `em. Nie ma żadnych błędów -  P1298 też nie występuje.

Wróciłem do warsztatu, gdzie naprawiali alternator- sprawdzili mi na samochodzie, brak ładowania przy bardzo dużym obciążeniu, ale tylko na biegu jałowym. Po lekkim dodaniu gazu jest ok. 14V. Przy średnim obciążeniu spada poniżej 13.9V. Przy dużym-brak ładowania.

 

 

Czy to regulator napięcia, skoro błędów brak? Czy ELD do wymiany?


Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 21:28, 16.02.2017

  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...


#77 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 386 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:150 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 03:37, 17.02.2017

Uklad ELD bieze pod uwage az 6 parametrow decydujac o poziomie ladowania.

 

Ładowanie układ ELD

I   poziom   13,2 - 13,8v

II  poziom  13,8 - 14,4v
    
I poziom
1. Obciazenie ponizej 15A
2. Predkosc 10-45 Mph lub bieg jalowy
3. Obroty ponizej 3000 rpm
4. Temp. płynu pow. 75°C
5. A/C wylaczona
6. Temp. powietrza wlotowego pow. 20° (jezeli zrobilem blad przy tlumaczeniu to poprawcie)

 

"The C circuit is responsible for controlling the charge mode. The voltage regulator sends a voltage to the ECM
through the C circuit. Depending on the charging systems needs, the ECM either holds the voltage high to signal the
high output mode, or it pulls the voltage low to signal the low output mode. When the circuit C voltage is pulled low
by the ECM: the charging voltage at the battery will range from 12.4-12.9V. The ECM uses the low output mode
when the engine is starting or if all of the following parameters are met:
electrical Load below 15 Amps (varies with vehicle),
vehicle speed between 10-45 mph or at idle while in drive,
engine speed below 3,000 rpm,
coolant temperature above 167°F (75°C),
A/C Switch Off
intake air temperature above 68°F (20°C)."

 

http://opensiuc.lib....ntext=auto_pres


  • 0

"bo jeżeli mówimy o dziecku 3-letnim(bo i takie przypadki pedofilii miały miejsce)Same dzieci 'wchodziły' do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka" ks.Bochyński.       Pieronek - "również arcybiskup pedofil powinien być szanowany"(Wesołowski).Gazeta Trybunalska"


#78 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 811 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -2
Neutralna

Napisano 11:50, 06.04.2017

Oczywiście znam temat ELD :)
Przed regeneracją bez odbiorników dawał ok.14.15V, teraz tak samo. Ale jak włączam na rozgrzanym silniku (na wolnych obrotach) po kolei te odbiorniki, to spada w miarę włączania aż do 12.4V, więc wygląda na to, że alternator nie daje rady i wtedy prąd jest pobierany z aku.

 

Mam to samo. Spadek do około 12.5 V po włączeniu wszystkich odbiorników na biegu jałowym.


  • 0

#79 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 811 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -2
Neutralna

Napisano 18:16, 06.04.2017

Byłem dzisiaj na przeglądzie alternatora. Alternator wyjęty,  sprawdzony i jest  w pełni sprawny więc widocznie tak ma być.

 

p.s.

Skoro alternator był wyjęty to fachowiec wymienił łożyska ponieważ stwierdził że nie ma w nich smaru ( są suche ).

Odbieram auto, odpalam i słyszę że coś wyje z alternatora. Alternator znowu był rozebrany i wstawione oryginalne stare łożyska które były, przy okazji przesmarowane.

Efekt ? Wszystko ok wycia nie ma. Powodem wycia były nowe łożyska. *cenzura*....mać ja to mam szczęście nawet prosta wymiana łożysk w alternatorze się nie udaje :)

Fachowiec powiedział że spotkał się z tym pierwszy raz w życiu że po wymianie łożysk na nowe coś wyje.

Przestrzegam przed regeneracjami alternatorów. Lepiej szukać oryginalnej używki z małym przebiegiem.


  • 0

#80 albundy

albundy
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:KATOWICE
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:18, 17.05.2017

Moze ktoś polecić w okolicach Katowic zakład regenerujacy alternatory. Dobry i sprawdzony.
  • 0
Jest cały czas przy mnie, zawsze mogę na nią liczyć, nie jest zazdrosna,
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...

#81 Bar00n

Bar00n
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:170km/400nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:44, 07.06.2017

Witam!
Równiez mam problem z ładowaniem lub aku.
Wczoraj odebrałem auto od mechanika, który oddał alternator do regeneracji. Przychodzę po auto wszystko wporzadku, jednak wyjechałem z warsztatu pojedzilem z 2 godziny, zeby aku sie naładował. Postawiłem auto, wracam za 15min i znowu to samo, auto nie pali. Napiecie na aku to 12.56 na wolnych, powyzej 2 tys obrotów rośnie nawet do 14.3. Jak część w alternatorze moze być to spowodowane? Auto na kable pięknie odpala, wystarczy tylko podpiąć kable i odrazu pali na strzała. Jutro auto wraca do mechaniora i na gwarancji będzie sprawdzane, macie moze jakieś pomysły?
Pacjent: Accord VII 2004r, 2.2 i-CTDI.

Pozdrawiam Bar00n 


  • 0

#82 Statom

Statom
  • Administrator
  • 5939 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 50
Super

Napisano 21:54, 07.06.2017

Hej :)
Bar00n, sprawdź akumulator (podjedź do jakiegoś punktu gdzie je sprzedają - zdiagnozują za darmo w kilka chwil), bo jeśli ten będzie niesprawny to nic nie pomoże dobry alternator...
Jakie jest napięcie na akumulatorze przy wyłączonym silniku?

Pozdrawiam
Tomek
  • 0
Zajmuję się działem Giełda, ale zanim zadasz mi pytanie na PW w tej sprawie przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów

icon2.png

#83 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 269 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 03.08.2017

Panowie pomocy!!!!!!

 

a więc tak od paru dni walczę z chwilowym brakiem zasilania w aucie i dzisiaj zadziałałemw tej kwestii troszke mocniej i mianowicie co zrobiłem i co zauważyłem:

 

- wymieniona plusowa klema bo stara luźnia, wiadomo wieczorem cieżko doatać coś dobrego ale tymaczosowo jakościowo jest nieźle :-)

 

- kupiony miernik i moje pomiary nie są zadawalające :-(

 

wartość akumulatora na wyłączonym silniku 12,34v

wartość akumulatora na włączonym tylko silniku z powyłączanymi wszystkimi sprzętami 13,06v

wartość akumulatora na włączonym silniku ze wszystkim tj. ksenon, długie, klima, tylna szyba, fotele 12,30 i spadało do 11,40v ewidentny brak ładowania.

wartość akumulatora na włączonym ponad 3000 tyś obr. 13.05

 

Proszę o pomoc czy to altek umarł i regeneracja czy ten inny system ELD?

Czy uda mi się samemu wymontować altka może jakiś manual  bądź podpowiedź co mam zrobić, jak go wymontować.

 

Poniżej przedstawiam filmy jak zachowuję się radio jak włączam długie i klimę a w drugim filmie jak wciskam sprzęgło i spadają obroty to przygasa radio, radzę ściszyć dźwięk nie wiedziałem, że tak głośno wyjdzie :-)

 

 

 

Będę wdzięczny wam Panowie i wierzę w pomoc od was ;-)


  • 0

#84 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 523 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:47, 04.08.2017

ELD jest w skrzynce bezpieczników. Od spodu. Całą skrzynkę trzeba wyjąć, odpiąć wszystkie kable, wyjąć  wszystkie bezpieczniki. Roboty kupa...

Jak już wyjmiesz skrzynkę, to cię czeka jej rozebranie:

 

Z tego co wiem, w VIIgen. ELD nie padają. Ja już kupiłem nawet druga skrzynkę w celu wymiany ELD ale nie zabrałem się do tego. O ELD dużo było poczytaj sobie objawy i jak sprawdzić.

Bez obciążenia masz za małe napięcie. Alternator, akumulator , połączenia kablowe, pasek do sprawdzenia.  A z pełnym obciążeniem na wolnych obrotach będzie spadało poniżej 12V. Tych odbiorników jest całe mnóstwo.  Jak dla mnie te altki sa mało wydajne. U mnie na wolnych też tak spada, ale tylko jak włączę wszystkie odbiorniki - podczas jazdy problemu nie ma.

 

Nie wiem o co chodzi na filmikach. Po obrotach na filmie II - dwa razy widać, jakby samochód przygasał, ale muza nawala i nie słychać silnika...


Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 11:00, 04.08.2017

  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...


#85 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 269 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:23, 04.08.2017

Dałem dzisiaj do elektryka bo już mam dosyć, ale wiesz wczoraj byłem u naszego klubowicza ten sam model i u niego miernik pokazywał 14,3v ładowanie z klimą wiec u mnie coś nie tak jest na drugim filmiku Ok 30s słychać jak przygasa muzyka bo właśnie o nią mi chodziło :-) ale ostrzegałem żeby nie za głośno słuchać :-) No zobaczymy co elektryk powie :-) i dam znać
  • 0

#86 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 890 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 28
Super

Napisano 12:32, 10.10.2017

http://www.accordklu...obciążenia-itd/

 

Ktoś coś podpowie? widzę że w VIII genie takie spadki napięcia bez obciązenia do 12 z groszem V są normalne, Jak jest w VII?


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1     CG2
-N22A1    CN1

#87 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 386 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:150 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:36, 10.10.2017

Do ,,Filip,,
Jak miales luzna kleme to prawdopodobnie masz uszkodzone diody w alternatorze.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

"bo jeżeli mówimy o dziecku 3-letnim(bo i takie przypadki pedofilii miały miejsce)Same dzieci 'wchodziły' do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka" ks.Bochyński.       Pieronek - "również arcybiskup pedofil powinien być szanowany"(Wesołowski).Gazeta Trybunalska"


#88 silveruk

silveruk
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:tychy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ex
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer cu2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:36, 18.11.2017

U mnie prz maxymalnym obciążeniu ładowanie

jest 12.6 V to znaczy że alternator nie domaga? 


W acvord tourer ostatnia generacja


  • 0

#89 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 890 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 28
Super

Napisano 15:40, 19.11.2017

Przeczytałeś mój temat ?? dwa posty wyżej.

Pozdrawiam.


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1     CG2
-N22A1    CN1

#90 silveruk

silveruk
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:tychy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ex
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer cu2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:47, 19.11.2017

U ciebie jest na odwrót u mnie pod obciążeniem jest tyle 12,6


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq