#16
Napisano 08:35, 04.09.2016
pzdr
#17
Napisano 08:38, 04.09.2016
#18
Napisano 09:14, 04.09.2016
a sprawdziłeś napięcie na akumulatorze gdy silnik pracuje ? Słuchaj jeśli pali na kable to tylko alternator albo akumulator lub połączenie między nimi dlatego sprawdź to napięcie gdy silnik pracuje.
Użytkownik pawel84j edytował ten post 09:29, 04.09.2016
#19
Napisano 09:43, 04.09.2016
I dlaczego ten Check gaśnie na zaplonie a nie gdy odpalę auto
#20
Napisano 09:45, 04.09.2016
Aku naładowany auto odpalilo nie świeci się kontrolka ladowania
Adam weź ogarnij bo nie trzyma się to kupy. Napisałeś (cyt powyżej) a zaraz potem że nic nie jest ok bo pali tylko na kable.
To jak w końcu odpaliłeś dziś rano auto po całonocnym ładowaniu akumulatora prostownikiem?
pzdr
#21
Napisano 09:57, 04.09.2016
Po 10 minutach zgasl i tyle juz nie zapalił. Tak jak juz mowilem poszedł jakiś dym od strony altka.
Nic pozostaję go zawieść do mechanika bo i tak nic nie wskuram
Dziękuję Panowie za Pomoc pozdrawiam;)
#22
Napisano 10:18, 04.09.2016
pzdr
#23
Napisano 11:21, 04.09.2016
Podjechałem pod dom, zapalilem swiatla odrazu oslabl, prawie zgasl dodając gazu swiatla swieca jasniej:P
#24
Napisano 11:25, 04.09.2016
ładowanie przy sprawnym alternatorze powinno być ok 14.4 V.
#25
Napisano 12:13, 04.09.2016
Ja miałem ostatnio uszkodzony regulator napięcia, miałem ładowanie 16,5V (kontrolka się nie świeciła, nie wiem czy przy za wysokim ładowaniu powinna). Wyciągnąłem alternator, zawiozłem do mechaniora, zregenerowali go, wymienili regulator napięcia, zakładam, odpalam a tu kontrolka się świeci i ładowanie 13,5. Zacząłem szukać kombinować, dzwoniłem do tych co robili alternator, mówili że sprawdzali. No ale nic nie wymyśliłem więc zawiozłem jeszcze raz do nich i okazało się że regulator ten nowy był wadliwy, włożyli nowy i jest Git ! Ale kontrolka przy 13,5 V się świeciła więc u Ciebie też powinna przy 13,2.
#26
Napisano 12:29, 04.09.2016
ładowanie przy sprawnym alternatorze powinno być ok 14.4 V.
Max 14,4V min jakieś 13,9V
pzdr
#27
Napisano 12:31, 04.09.2016
#28
Napisano 12:52, 04.09.2016
Generalnie na podstawie tego co piszesz masz niesprawny akumulator (skoro nawet na naładowanym nie chce odpalić), do tego niesprawny alternator skoro nie ładuje wystarczająco co mogło być przyczyną uszkodzenia akumulatora.
#29
Napisano 19:20, 04.09.2016
Tak czy siak co się wypalilo auto odpala ale boje się jechac:)
#30
Napisano 20:33, 04.09.2016
Daleko masz do mechanika ?
Może po prostu odepnij kabel od alternatora zaizoluj go aby nie zrobić zwarcia i przejedziesz ten kawałek na samym aku. Najlepiej nie tym uszkodzonym jeśli masz możliwość pożyczenia albo włożenia innego. Oczywiście podczas jazdy nie włączaj świateł, radia, nawiewu itp. zbędnych pożeraczy prądu
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych