#61
Napisano 14:55, 16.12.2016
#62
Napisano 23:57, 23.12.2016
Witam
Mnie sie dzisiaj zapaliła najpierw kontrolka poduszki potem abs licznik zgasł skazówki opadły potem sie podniosły cyrk w czasie jazdy dojechałem jakos do domu z tą choinka na tablicy. Jak wyłączyłem silnik to juz go nie odpaliłem. Sprawdziłem akumulator 12v ale po obciążeniu juz spadał do 10v wiec wiadomo nie odpali.
-Teraz pytanie czy to będzie alternator kontrolka ładowania sie nie zapaliła wczesniej.
-Czy po podłączeniu akumulatora odpalę auto normalnie czy trzeba coś kodować
-pod czas postoju miałem wrażenie ze jak by coś świstało tak jak by pompa wspomagania coś w tym rodzaju.
#63
Napisano 01:02, 24.12.2016
pewnie alternator. kontrolka ladowania zapala sie gdy ladowanie zniknie prawie calkowicie. na poczatku jak alternator siada to po prostu laduje ale mniej wiec jak daje te 12V to nie jest wstanie naladowac akumulatora.
duza wilgotnosc mrozy daja o sobie znac. w ostatnich 2 tygodniach wymienilem chyba z 8 alternatorow. z czego 3 uzywki na 5 ktore byly kupione na allegro tez nie zyly:)
#64
Napisano 12:52, 24.12.2016
naładowałem aku i odpaliłem auto bez problemu zacząłem mierzyć ładowanie i bez obciążenia 14,4 po włączeniu świateł 13,9 po włączeniu szyby tylnej, klimy 12,5 czyli nie ładuje ale jeszcze coś innego zauważyłem ze alternator po minucie chodzenia już był gorący a jak uruchamiałem auto to było słychać dziwny stuk tylko teraz nie wiem czy to alternator tak stuka jak włączam silnik. Pytanie co to może być ze się tak grzeje no i czy samemu dam rade wyjąć alternator i co trzeba zrobić przy wyciąganiu co odkręcić żeby mieć dobry dostęp
#65
Napisano 13:49, 24.12.2016
najlepiej ściągnąć zbiorniczek płynu wspomagania z trzpienia i przesunąć na bok, odkręcić i zdemontować zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodnicy i wiatrak chłodnicy.
#66
Napisano 15:03, 24.12.2016
Altek bardzo mocno grzeje sie prawie parzy smierdzi spalona izolacja
- uszkodzone diody ( moze byla luzna klema lub zdjeles kleme podczas pracy silnika )
- rozladowany akumulator wtedy altek laduje pelna moca.
"bo jeżeli mówimy o dziecku 3-letnim(bo i takie przypadki pedofilii miały miejsce)Same dzieci 'wchodziły' do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka" ks.Bochyński. Pieronek - "również arcybiskup pedofil powinien być szanowany"(Wesołowski).Gazeta Trybunalska"
#67
Napisano 15:15, 24.12.2016
Altek grzeje się mocno i słychać jak śwista. Jak wracałem z pracy to żadnych dźwięków nie było ale jak juz jechałem na zakupy to dźwięk juz sie pojawił(tak jakby pompa ze wspomagania).
Po Świętach wyciągnę go i zobaczymy co tam w trawie piszczy.
Teraz Panie i Panowie Wesołych Świąt życzę.
Użytkownik 82piotr edytował ten post 15:17, 24.12.2016
#68
Napisano 16:52, 27.12.2016
Witam
Alternator wymontowałem i zawiozłem do regeneracji okazało sie ze było zwarcie na diodzie została wymieniona koszt 190zł no i zamontowałem i wszystko wróciło do normy. Wiec znów można sie cieszyć jazdą Hanią
#69
Napisano 21:21, 01.01.2017
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Na jakiej dojdzie?Witam
Alternator wymontowałem i zawiozłem do regeneracji okazało sie ze było zwarcie na diodzie została wymieniona koszt 190zł no i zamontowałem i wszystko wróciło do normy. Wiec znów można sie cieszyć jazdą Hanią
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
#70
Napisano 10:38, 02.01.2017
Obecnie auta mają alternatory. Czyli "elektrownie" prądu przemiennego. Zaleta-duza wydajność i ładowanie akumulatora na wolnych obrotach.
Do zmiany pradu przemiennego na stały stosuje się w alternatorach diody prostownicze na płytkach aluminiowych do odprowadzenia ciepła.
Użytkownik Statom edytował ten post 13:03, 02.01.2017
"bo jeżeli mówimy o dziecku 3-letnim(bo i takie przypadki pedofilii miały miejsce)Same dzieci 'wchodziły' do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka" ks.Bochyński. Pieronek - "również arcybiskup pedofil powinien być szanowany"(Wesołowski).Gazeta Trybunalska"
#71
Napisano 23:03, 02.01.2017
Stare samochody miały prądnice. Czyli "elektrownie " prądu stałego. Wadą prądnic była mała wydajność.
Obecnie auta mają alternatory. Czyli "elektrownie" prądu przemiennego. Zaleta-duza wydajność i ładowanie akumulatora na wolnych obrotach.
Do zmiany pradu przemiennego na stały stosuje się w alternatorach diody prostownicze na płytkach aluminiowych do odprowadzenia ciepła.
Właśnie to miałem wymieniane
#72
Napisano 01:43, 03.01.2017
Panowie
Ciag dalszy z historii motoryzacji o pradnicach. Majac auto lub inna maszyne rolnicza ,budowlana PB lub Diesla ale z PRADNICA mozna odpalic na "pych" podwyzszyc obroty np.ssaniem i wymontowac akumulator i mozna dojechac do celu. ABSOLUTNIE NIC SIE NIE USZKODZI.
Natomiast w aucie z ALTERNATOREM nawet luzna klema moze spowodowac uszkodzenie diod prostowniczych.
Pamietajmy ze w Accordzie jest uklad ELD.
Ładowanie układ ELD I poziom 13,2 - 13,8v II poziom 13,8 - 14,4v
6 parametrow decyduje na ktorym poziomie ma dzialac ladowanie.
"bo jeżeli mówimy o dziecku 3-letnim(bo i takie przypadki pedofilii miały miejsce)Same dzieci 'wchodziły' do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka" ks.Bochyński. Pieronek - "również arcybiskup pedofil powinien być szanowany"(Wesołowski).Gazeta Trybunalska"
#73
Napisano 07:23, 15.02.2017
Włączone:
-xenon + długie
-nadmuch IIbieg
-radio
-podgrzewanie tylnej szyby
-podgrzewanie lusterek
-podgrzewanie siedzeń x2 na Hi
-zestaw głośnomówiący Bluetooth Parrot
Czy alternator powinien jeszcze dawać radę przy takim obciążeniu?
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...
#74
Napisano 08:16, 15.02.2017
Oj nie chciało Ci się doczytać (w innych tematach), gdzie było to wałkowane już... -dziesiąt razy...
Alternator bez problemu daje radę...
Jeśli chodzi o napięcie ładowania to nie będzie ono zawsze jednakowe - słowo klucz 'ELD'...
Pozdrawiam
Tomek
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
#75
Napisano 10:17, 15.02.2017
Oczywiście znam temat ELDHej :)Oj nie chciało Ci się doczytać (w innych tematach), gdzie było to wałkowane już... -dziesiąt razy...Alternator bez problemu daje radę...Jeśli chodzi o napięcie ładowania to nie będzie ono zawsze jednakowe - słowo klucz 'ELD'...PozdrawiamTomek
Nie widzę żadnych różnic, tzn. im więcej odbiorników włączę, tym mniejsze ładowanie.
Ale chodzi mi o obciążenie, o którym pisałem wyżej.
Odebrałem wczoraj alternator z regeneracji. Wymieniono oba łożyska i szczotkotrzymacz. Regulatora nie.
Przed regeneracją bez odbiorników dawał ok.14.15V, teraz tak samo. Ale jak włączam na rozgrzanym silniku (na wolnych obrotach) po kolei te odbiorniki, to spada w miarę włączania aż do 12.4V, więc wygląda na to, że alternator nie daje rady i wtedy prąd jest pobierany z aku.Aku nowy , ma 65ah, 1 miesiąc.
Alternator daje max.do 100A, a to co wymieniłem nie przekracza 100A?
Czy przy włączonych w/w odbiornikach ma prawo tak spaść?
Jak jest u was? Układ ELD mam walnięty i jest do wymiany, czy wina alternatora i jechać na reklamację (alternator podobno był sprawdzony po naprawie)?
Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 15:34, 15.02.2017
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych