Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

emulator sond lambda a wywalenie katalizatora

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#31 dodo23

dodo23
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • SkÄ…d:Bochnia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:13, 10.12.2015

U mnie dwa razy reset zrobilem i odpukac ponad 300 km zrobione i spokoj. W sobote jade na przeglad lpg i bede dalej obserwował. Czytałem o tym kątowym emulatorze, zobaczymy co czas pokaże.
  • 0

#32 Cruncher

Cruncher
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • SkÄ…d:Ryki
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:52, 15.03.2016

przetestował ktoś już czy kątowy coś zmienia?


  • 0

#33 M4jster

M4jster
  • Forumowicz
  • 333 postów
  • SkÄ…d:Andrychów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ATR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:40, 15.03.2016

Kilka tyś pykło i check pożegnany


  • 0

#34 r4z0r

r4z0r
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:42, 19.03.2016

Hej, 

 

Przymierzam siÄ™ do zakupu emulatora kÄ…towego i mojÄ… uwagÄ™ ze wzglÄ™du na budowÄ™ przykuÅ‚o coÅ› takiego http://allegro.pl/ka...5768682844.html albo http://allegro.pl/katowy-emulator-sondy-lambda-z-plynna-regulacja-i5768686820.html

Róznią sie od siebie jedynie wielkością otowru przelotowego, w jednym jest 2mm a w drugim 4mm. I moje pytanie, ma to w ogole jakieś znaczenie? Dodam że mój samochod jest bez instalacji gazowej.


Użytkownik r4z0r edytował ten post 20:25, 20.03.2016

  • 0

#35 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:50, 19.03.2016

r4z0r, mniejszy przelot bierzesz jak jeździsz na bogatszej mieszance.

Ps. U Ciebie nie lepiej pojechać do tłumikarza żeby przespawał to gniazdo niż kupować kolejny emulator?


Użytkownik toki edytował ten post 23:19, 19.03.2016

  • 0

#36 r4z0r

r4z0r
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:44, 20.03.2016

r4z0r, mniejszy przelot bierzesz jak jeździsz na bogatszej mieszance.

Ps. U Ciebie nie lepiej pojechać do tłumikarza żeby przespawał to gniazdo niż kupować kolejny emulator?

Toki tyle to wiem, bo też jest to napisane na aukcji. Chodzi mi bardziej o to, jaki wpływ na samochód może mieć mniejszy przelot?

 

Wspomnę również o tym, ze kupiłem tłumik przelotowy z emulatorem prostym który się nie sprawdza, bo wywala błąd katalizatora(67). Więc chcąc temu zaradzić zamierzam kupić tym razem emulator kątowy, tylko zastanawiam się z jakim otworem przelotowym(2 czy 4) będzie dla mnie lepszym rozwiązaniem? Niby w tym prostym średnica przelotu jest 4mm i wywala checka... Kątowy ma na celu zmniejszyć ilość tych spalin do sondy, więc samo to może pomóc. Ale moze okazać się też tak, że 4mm to dalej będzie za duża dziura. Dlatego stąd moje pytanie, czy mniejszy przelot(2mm) poza ograniczeniem spalin może jakoś jeszcze działać na samochód?


Użytkownik r4z0r edytował ten post 00:45, 20.03.2016

  • 0

#37 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 01:11, 20.03.2016

do Ciebie 4mm,standardowy, chyba że będzie taka sytuacja że pierwsza sonda będzie wykrywała zbyt bogatą mieszankę to wtedy tą mniejszą.

Pojedź na zrobienie spalin, będziesz wiedział jaka u Ciebie jest mieszanka


Użytkownik toki edytował ten post 01:29, 20.03.2016

  • 0

#38 r4z0r

r4z0r
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:38, 20.03.2016

no tak, ale

 

do Ciebie 4mm,standardowy, chyba że będzie taka sytuacja że pierwsza sonda będzie wykrywała zbyt bogatą mieszankę to wtedy tą mniejszą.

Pojedź na zrobienie spalin, będziesz wiedział jaka u Ciebie jest mieszanka

Toki ja wiem że standardowo powinno pójść 4mm, ale czy jak mam problem z checkiem, bo system mi wywala błąd katalizatora(67) pewnie przez drugą sonde, to czy mniejsza średnica przelotu 2mm w tym wypadku nie będzie lepsza? Ograniczy to na pewno spaliny, tylko pytanie czy jakoś jeszcze to może wpłynąć na samochod. O to mi konkretnie chodzi.


  • 0

#39 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:50, 20.03.2016

zbadaj mieszankę, będziesz miał odpowiedź,zagadaj do Siwego, on miał kiedyś złącze diagnostyczne,podepniesz się pod kompa i będzie wiadomo


Użytkownik toki edytował ten post 20:53, 20.03.2016

  • 0

#40 r4z0r

r4z0r
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:10, 20.03.2016

poza tym że będę znał mieszankę, w kwestii mojego pytania nic nie wyjaśni...


  • 0

#41 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:15, 20.03.2016

kup 2mm

Jak będziesz miał problem, to wiertełko co 0,5mm i wiercisz 2,5; 3,0 ...

i testujesz.


  • 0

#42 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:23, 20.03.2016

poza tym że będę znał mieszankę, w kwestii mojego pytania nic nie wyjaśni...

jak wyjdzie Ci za bogata mieszanka to kupisz 2mm, jak normalna to 4mm, jak nic nie wyjasni?


  • 0

#43 r4z0r

r4z0r
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 20.03.2016

no właśnie, zobacz jakie Toki pytanie wcześniej zadałem wtedy wszystko Ci się wyjaśni.


Użytkownik r4z0r edytował ten post 21:31, 20.03.2016

  • 0

#44 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:32, 20.03.2016

wpływu na samochód nie będzie miało, jak będzie zła to będzie check i tyle:-)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq