XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 07:13, 10.12.2015
#32
Napisano 10:52, 15.03.2016
przetestował ktoś już czy kątowy coś zmienia?
#34
Napisano 21:42, 19.03.2016
Hej,
Przymierzam się do zakupu emulatora kątowego i moją uwagę ze względu na budowę przykuło coś takiego http://allegro.pl/ka...5768682844.html albo http://allegro.pl/katowy-emulator-sondy-lambda-z-plynna-regulacja-i5768686820.html
Róznią sie od siebie jedynie wielkością otowru przelotowego, w jednym jest 2mm a w drugim 4mm. I moje pytanie, ma to w ogole jakieś znaczenie? Dodam że mój samochod jest bez instalacji gazowej.
Użytkownik r4z0r edytował ten post 20:25, 20.03.2016
#35
Napisano 22:50, 19.03.2016
r4z0r, mniejszy przelot bierzesz jak jeździsz na bogatszej mieszance.
Ps. U Ciebie nie lepiej pojechać do tłumikarza żeby przespawał to gniazdo niż kupować kolejny emulator?
Użytkownik toki edytował ten post 23:19, 19.03.2016
#36
Napisano 00:44, 20.03.2016
r4z0r, mniejszy przelot bierzesz jak jeździsz na bogatszej mieszance.
Ps. U Ciebie nie lepiej pojechać do tłumikarza żeby przespawał to gniazdo niż kupować kolejny emulator?
Toki tyle to wiem, bo też jest to napisane na aukcji. Chodzi mi bardziej o to, jaki wpływ na samochód może mieć mniejszy przelot?
Wspomnę również o tym, ze kupiłem tłumik przelotowy z emulatorem prostym który się nie sprawdza, bo wywala błąd katalizatora(67). Więc chcąc temu zaradzić zamierzam kupić tym razem emulator kątowy, tylko zastanawiam się z jakim otworem przelotowym(2 czy 4) będzie dla mnie lepszym rozwiązaniem? Niby w tym prostym średnica przelotu jest 4mm i wywala checka... Kątowy ma na celu zmniejszyć ilość tych spalin do sondy, więc samo to może pomóc. Ale moze okazać się też tak, że 4mm to dalej będzie za duża dziura. Dlatego stąd moje pytanie, czy mniejszy przelot(2mm) poza ograniczeniem spalin może jakoś jeszcze działać na samochód?
Użytkownik r4z0r edytował ten post 00:45, 20.03.2016
#37
Napisano 01:11, 20.03.2016
do Ciebie 4mm,standardowy, chyba że będzie taka sytuacja że pierwsza sonda będzie wykrywała zbyt bogatą mieszankę to wtedy tą mniejszą.
Pojedź na zrobienie spalin, będziesz wiedział jaka u Ciebie jest mieszanka
Użytkownik toki edytował ten post 01:29, 20.03.2016
#38
Napisano 20:38, 20.03.2016
no tak, ale
do Ciebie 4mm,standardowy, chyba że będzie taka sytuacja że pierwsza sonda będzie wykrywała zbyt bogatą mieszankę to wtedy tą mniejszą.
Pojedź na zrobienie spalin, będziesz wiedział jaka u Ciebie jest mieszanka
Toki ja wiem że standardowo powinno pójść 4mm, ale czy jak mam problem z checkiem, bo system mi wywala błąd katalizatora(67) pewnie przez drugą sonde, to czy mniejsza średnica przelotu 2mm w tym wypadku nie będzie lepsza? Ograniczy to na pewno spaliny, tylko pytanie czy jakoś jeszcze to może wpłynąć na samochod. O to mi konkretnie chodzi.
#39
Napisano 20:50, 20.03.2016
zbadaj mieszankę, będziesz miał odpowiedź,zagadaj do Siwego, on miał kiedyś złącze diagnostyczne,podepniesz się pod kompa i będzie wiadomo
Użytkownik toki edytował ten post 20:53, 20.03.2016
#40
Napisano 21:10, 20.03.2016
poza tym że będę znał mieszankę, w kwestii mojego pytania nic nie wyjaśni...
#41
Napisano 21:15, 20.03.2016
kup 2mm
Jak będziesz miał problem, to wiertełko co 0,5mm i wiercisz 2,5; 3,0 ...
i testujesz.
#42
Napisano 21:23, 20.03.2016
poza tym że będę znał mieszankę, w kwestii mojego pytania nic nie wyjaśni...
jak wyjdzie Ci za bogata mieszanka to kupisz 2mm, jak normalna to 4mm, jak nic nie wyjasni?
#43
Napisano 21:31, 20.03.2016
no właśnie, zobacz jakie Toki pytanie wcześniej zadałem wtedy wszystko Ci się wyjaśni.
Użytkownik r4z0r edytował ten post 21:31, 20.03.2016
#44
Napisano 21:32, 20.03.2016
wpływu na samochód nie będzie miało, jak będzie zła to będzie check i tyle:-)
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych