Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Kręci ale nie odpala, gasną kontrolki

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#16 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:39, 23.01.2016

No to wtryskiwacze i reduktor będą trzymać, raczej mało prawdopodobne jest aby wszystkie elementy na raz były nieszczelne.


  • 0

#17 wadol

wadol
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:46, 23.01.2016

Panowie dziś po 11 godz postoju samochodu w tym w nocy przy temp - 10 stopni zapalił na dotyk. przejechałem 30 km zgasiłem go i postał 8 godz i już nie odpalił. Zobacze czy odpali jutro rano. Gaz tu nie ma nic do tego, samochód i tak pali z benzyny a wątpie aby tyle rzeczy które wymieniacie poszły na raz, tym bardziej że tą zasadę że gasze go na noc na benzynie stosuje przy minusowych temp od bardzo dawna (chodzi na benzynie tyle ile trwa standardowe wypalenie papierosa)


  • 0

#18 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:31, 24.01.2016

A ile masz benzyny w baku ? Kolega w lancer z 2010r jezdzil na gazie przy czym benzyny utrzymywał jakies 1/4 baku i pewnego dnia auto nie chcialo odpalić musial bardzo dlugo kręcić i tak kolejnego dnia tez. Woda sie wtrąciła. Dopiero po wlaniu dodatku do benzyny i zatankowaniu wiekszej ilosci problem zniknal.
  • 0

#19 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 07:35, 24.01.2016

No to wtryskiwacze i reduktor będą trzymać, raczej mało prawdopodobne jest aby wszystkie elementy na raz były nieszczelne.

Reduktor może puścić podciśnieniem. Więc omija wtryski. A wtryski też lubią puszczać.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#20 dawidek106

dawidek106
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:09, 24.01.2016

Panowie dziś po 11 godz postoju samochodu w tym w nocy przy temp - 10 stopni zapalił na dotyk. przejechałem 30 km zgasiłem go i postał 8 godz i już nie odpalił. Zobacze czy odpali jutro rano. Gaz tu nie ma nic do tego, samochód i tak pali z benzyny a wątpie aby tyle rzeczy które wymieniacie poszły na raz, tym bardziej że tą zasadę że gasze go na noc na benzynie stosuje przy minusowych temp od bardzo dawna (chodzi na benzynie tyle ile trwa standardowe wypalenie papierosa)

Sprawdzałeś kopułkę, może ma przebicie


  • 0

#21 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:47, 24.01.2016

Według mnie to kostka stacyjki.


  • 0

#22 wadol

wadol
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:29, 24.01.2016

Według mnie to kostka stacyjki.

to by nie kręcił a kręci dość żwawo


dziś po całej nocy też odpalił i znów zrobiłem tą samą trasę i po 6 godz zapalił bez problemu. Narazie pali a 2 mechaników nadal nie ustaliło co mogło być przyczyną że 4 razy z rana nie zapalił. Kopułka przewody i świece sprawdzone i jest wszystko dobrze. Zostały zawory i cylindry ale jak na moje ucho to pali na każde. Co do paliwa tj więcej jak 10 litrów (między pół a 1/4 zbiornika).


Użytkownik wadol edytował ten post 21:33, 24.01.2016

  • 0

#23 dzikus08

dzikus08
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:44, 24.01.2016

Między pół a 1/4 to wcale nie tak dużo, może spróbuj zalać z 10l jakiejś 98

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#24 wadol

wadol
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:48, 24.01.2016

Między pół a 1/4 to wcale nie tak dużo, może spróbuj zalać z 10l jakiejś 98

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

zalana jest Verva


  • 0

#25 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 08:38, 25.01.2016

Ok tylko dolej trochę. Accordy a szczególnie V gen i VI gen nie lubią mieć mało paliwa. A mało dla nich to zazwyczaj od poziomu jaki przedstawiłeś w dół. 


  • 0

#26 wadol

wadol
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:32, 25.01.2016

jutro samochód idzie do mechanika, poddaje się już, niech robi tyle czasu aż dojdzie co jest. Dziś rano odpalił bez problemu, za to w trakcje jazdy po ok 8 km coś się stało i nagle zaczął zwalniać jak wcisnąłem sprzęgło to zgasł. Trochę męczyłem się z odpaleniem ale jak odpalił to na bardzo wolnych obrotach i dopiero po 15-20 sekundach wszedł na swoje obroty


  • 0

#27 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 14:43, 25.01.2016

Zalej środek absorbujący wodę z paliwa. Możesz dolać też świeżego tak, żeby mieć minimum pół zbiornika.

Wymień filtr paliwa

 

To można by zrobić na początek.


  • 0

#28 wadol

wadol
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:12, 25.01.2016

jest ponad pół zbiornika zatankowałem na inny cpn-ie, filtr paliwa był wymieniany ze wszystkimi filtrami na początku sierpnia w czasie przeglądu klimy. Hania jeździ w gazie więc paliwo nie ma nic do tego. Wieczorkiem miałem kolejną sytuację stałem na skrzyżowaniu i nagle samochód zaczął się trząść i zgasł, po 4 próbach odpalenia zapalił jak mu wcisnąłem gazu aby uciec ze skrzyżowania szarpał cholernie ale po jakiś 150 m przestał i jechał już normalnie. Przyspieszenie ma ok cicha i równa praca silnika na gazie i na benzynie. Z gazem raczej nic się nie dzieje parownik z sierpnia, w grudniu wymienione filtry, wtryskiwacze też z sierpnia. Jak zaczął odpalać rano tak zaczął się kolejny problem. Przez rok odkąd mam tą Hanie pierwszy problem z nią.


  • 0

#29 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 07:58, 26.01.2016

Czyli przyczyny należy szukać w elektryce.

Nie zbiegły się twoje problemy ze zwiększoną wilgotnością powietrza?


  • 0

#30 wadol

wadol
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:23, 26.01.2016

Panowie a może to uszczelka pod głowicą? zauważyłem dziś że jak zgaśnie i go odpale idzie z rury wydechowej biały dym. Nie wiem jak długo utrzymuje się ciśnienie w układzie chłodzenia po zgaszeniu auta ale po 10 min jak odkręciłem korek od chłodnicy to bardzo mocno wystrzelił płyn chłodniczy. Może dojde sam co jest do piątku zanim mechanik zacznie kombinować co jest i mnie naciągać na koszta


Użytkownik wadol edytował ten post 16:24, 26.01.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq