Nie chce zakładać nowego tematu, a mam małe pytanie, więc jak ktoś by znał odpowiedź to proszę się nią podzielić otóż, czy linka od pedału gazu z Hondy Acoord Europa 6 gen z 2000 roku przedlift 2000cm3-Skrzynia Automatyczna będzie pasować do Hondy Accord 6 gen 2002 rok silnik 1.8, manual? albo czy są jakieś dobre zamienniki?
Panowie a może to uszczelka pod głowicą? zauważyłem dziś że jak zgaśnie i go odpale idzie z rury wydechowej biały dym. Nie wiem jak długo utrzymuje się ciśnienie w układzie chłodzenia po zgaszeniu auta ale po 10 min jak odkręciłem korek od chłodnicy to bardzo mocno wystrzelił płyn chłodniczy. Może dojde sam co jest do piątku zanim mechanik zacznie kombinować co jest i mnie naciągać na koszta
Bialy dym to nic innego jak para wodna. Przy nagrzanym silniku to normalne, że wyrzuci Ci płyn.
Sprawdz czy przy odpalonym silniku ida pecherze powietrza w zbiorniczki wyrownawczym i czy masz korzuch pod korkiem wlewu oleju.
Witam,
Nie chce zakładać nowego tematu, a mam małe pytanie, więc jak ktoś by znał odpowiedź to proszę się nią podzielić otóż, czy linka od pedału gazu z Hondy Acoord Europa 6 gen z 2000 roku przedlift 2000cm3-Skrzynia Automatyczna będzie pasować do Hondy Accord 6 gen 2002 rok silnik 1.8, manual? albo czy są jakieś dobre zamienniki? Kacper
Powinna pasować, ale taniej Ci wyjdzie kupic linke i 2 zaciski i 5 min roboty. Poszukaj w mojej zawartości postów tam ja zakladalem temat odnośnie linki i ktos podawał link w ktorym jest wszystko ładnie opisane co kupić i jak zrobić. Koszt chyba mi wyszedł 15 zl linka w serwisie ok 800 zl
Powinna pasować, ale taniej Ci wyjdzie kupic linke i 2 zaciski i 5 min roboty. Poszukaj w mojej zawartości postów tam ja zakladalem temat odnośnie linki i ktos podawał link w ktorym jest wszystko ładnie opisane co kupić i jak zrobić. Koszt chyba mi wyszedł 15 zl linka w serwisie ok 800 zl
Wczoraj próbowałem odpalić samochód i tak jak w temacie, kręcił ale nie odpalił (próbowałem trzykrotnie) - gasły kontrolki, nie było napięcia w zapalniczce. Za czwartym razem chwyciło i odpalił, zostawiłem go trochę żeby pochodził (wszystko działało ok: zapalniczka, radio, światła). Zgasiłem i po chwili próbowałem odpalić go znowu - odpalił za pierwszym razem. Nie miałem przy sobie niestety miernika.
W dniu dzisiejszym podszedłem do samochodu z miernikiem, przed próbą odpalenia napięcie na akumulatorze było ok. 12,5V. Wsiadłem do samochodu i próbowałem go odpalić i tak samo jak wczoraj, kontrolki przygasały, samochód nie odpalił. Już go nie odpaliłem wcale. Następnie znowu zmierzyłem miernikiem napięcia i miernik wskazywał ok. 13,5V. Akumulator wydaje mi się ok, czy źle to interpretuję?
Zastanawia mnie jeszcze ten wskaźnik paliwa - przy próbie odpalenia samochodu spada do zera (widać to na poniższym filmie). To "normalne" przy takim problemie, czy może tutaj szukać przyczyny?
Na koniec jeszcze, nie wiem czy to istotne, włączył mi się alarm, którego nie udało mi się wyłączyć - na szczęście sam przestał wyć jak opuściłem maskę. (chociaż tutaj mogłem sam przez przypadek włączyć alarm z kluczyka w kieszeni, sam nie wiem)
Poniżej przesyłam film z zapisem jak to wygląda:
Do tej pory wszystko było ok, odpalał na dotyk. Od jakiegoś czasu świecił mi check 67 (katalizator) i 80 (EGR) - chciałem z tym na dniach jechać do mechanika - nie zdążyłem
Macie jakieś pomysły co by to mogło być? Akumulator wydaje się być okej, prawda?
Użytkownik Tig edytował ten post 14:54, 08.03.2020
sprawdź jeszcze miernikiem na akumulatorze, czy przy odpalaniu napięcie nie spada poniżej 10V. jak leci poniżej 10V, albo niżej to akumulator się kończy. jak aku jest ok, to masa gdzieś ucieka. przeważnie ta pomiędzy klemą minusową, a skrzynią potrafi się zerwać jak to nie aku, ani masy, to będziemy szukać dalej, ale objawy wskazują na problem z prądem
Cześć! Miejmy nadzieję, że przyczyna nie jest poważna. Na początek musisz wykluczyć czy przyczyną tego problemu nie jest akumulator, który kończy lub właśnie zakończył swój żywot. Miałem ostatnio podobny przypadek u siebie. O 5 rano odpalił bez problemu, a po 14 już nawet nie zakręcił. Zmierzyłem go testerem do akumulatorów i okazało się, że prąd rozruchowy spadł do zera.
Na początek odpal samochód z kabli rozruchowych. Jeśli odpali bez problemu to będzie oznaczać, że brakuje mu prądu. Wtedy zacznij od naładowania akumulatora. Jeśli to nie pomoże to będzie oznaczało, że najprawdopodobniej musisz kupić nowy akumulator.
Witam kolegę serdecznie na forum:) Tematy połączyłem bo istniał dokładnie taki sam temat, także proszę się zapoznać z forum całym i wyszukiwarką
Do sedna, obowiÄ…zkowa lektura tego tematu.
Od siebie napiszę w skrócie tak:
--przekaźnik paliwa do sprawdzenia/wymiany/ przelutowania:
Nie ma co kombinować tylko podmienić aku na inny. 99% przebicie na celi. Aku wskazuje dobre napięcie bez obciążenia a jak odpalasz rozrusznik to spada, żeby chwilę później pokazać normalne.
Podjedź zobaczyć jaki ma prąd rozruchowy to się dowiesz.