Trzymaj :P:
http://www.accordklu...4-czujnik-imrc/
Masz nawet link ode mnie ze schematem, nic nie rozbierasz, tylko rurki ściągasz i w każdym kierunku silikon w sprayu i przedmuchać.Dwa lata temu jak widzisz z tym walczyłem i po dziś dzień spokój.
Pisałem Ci też o świecach, kolejna robota na 5 minut, miernik i zmierzyć oporność świec. Ten silnik korzysta ze świec nawet w czasie jazdy do szybszego się "nagrzewania" no i te wszystkie eko pierdoły...
Widzisz...sprawdzał korekty przez komputer... chodzi mi właśnie o zwykły test przelewowy, a nie to co "komputer" pokazuje, bo te małe odchyłki według komputera to w rzeczywistości będą pewnie lejącym wtryskiem.
Ten silnik u mnie ciągnie bez zająknięcia do 4000 tyś obrotów a turbo wstaje przy 1800.
Na chłopski rozum...auto nie jedzie a kopci......czyli ma za mało paliwa(wtryski,pompa wraz z zaworem) lub za mało powietrza czyli turbo, podciśnienia, zawory sterujące.
Zrób proszę to co napisałem powyżej, do tego zdejmij rurę od strony wirnika i zobacz czy tam przypadkiem nie ma Armagedonu( uszkodzony wirnik) lub co ważne czy działa geometria od turbo.... to ramie nad turbo koło "gruszki" podciśnienia.
Trzeba działać etapowo... to wbrew pozorom prosty diesel na tle konkurencji, a psują się rzeczy w kółko te same, tylko trzeba ustalić przyczynę
P.S połączyłem "twój" temat z innym bardzo podobnym tematem. Także miłej lektury i czekam na relację :P