Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#301 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:13, 11.12.2019

Trzymaj :P: 

 

http://www.accordklu...4-czujnik-imrc/

 

Masz nawet link ode mnie ze schematem, nic nie rozbierasz, tylko rurki ściągasz i w każdym kierunku silikon w sprayu i przedmuchać.Dwa lata temu jak widzisz z tym walczyłem i po dziś dzień spokój. 

 

Pisałem Ci też o świecach, kolejna robota na 5 minut, miernik i zmierzyć oporność świec. Ten silnik korzysta ze świec nawet w czasie jazdy do szybszego się "nagrzewania" no i te wszystkie eko pierdoły... 

 

Widzisz...sprawdzał korekty przez komputer... chodzi mi właśnie o zwykły test przelewowy, a nie to co "komputer" pokazuje, bo te małe odchyłki według komputera to w rzeczywistości będą pewnie lejącym wtryskiem. 

 

Ten silnik u mnie ciągnie bez zająknięcia do 4000 tyś obrotów a turbo wstaje przy 1800.

 

Na chłopski rozum...auto nie jedzie a  kopci......czyli ma za mało paliwa(wtryski,pompa wraz z zaworem) lub za mało powietrza czyli turbo, podciśnienia, zawory sterujące. 

 

Zrób proszę to co napisałem powyżej, do tego zdejmij rurę od strony wirnika i zobacz czy tam przypadkiem nie ma Armagedonu( uszkodzony wirnik) lub co ważne czy działa geometria od turbo.... to ramie nad turbo koło "gruszki" podciśnienia. 

 

Trzeba działać etapowo... to wbrew pozorom prosty diesel na tle konkurencji, a psują się rzeczy w kółko te same, tylko trzeba ustalić przyczynę :)

 

 

P.S połączyłem "twój" temat z innym bardzo podobnym tematem. Także miłej lektury i czekam na relację :P 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#302 Kondzix

Kondzix
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 11.12.2019

Jasne, dziękuje, jak coś tylko uda mi się podziałać to będę dawał znać jaki to przyniosło efekt :)

Turbo jest okej, sztanga tez chodzi płynnie. Ogólnie trochę pojęcia o mechanice mam bo już nie jedna rzecz naprawiałam a nawet odbudowywałem hobbystycznie terenówki, po prostu ten silnik mnie przerasta :(
  • 0

#303 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:18, 11.12.2019

To teraz imrc, test przelewowy, świece i cała reszta co napisałem,a na końcu zmiana pompy dopiero.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#304 mrbaca

mrbaca
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:20, 20.12.2019

Witam

 

Zainteresował mnie temat ze względu na podanie informacji o filtrze Boscha.

Od wymiany olejów filtrów i innych grzebanin przez mechanika (Partacz pie...ny  jak sie pozniej okazało, bo praktycznie każdy elment coś skopał), mam równiez czasami przerywanie mocy na biegu 3 przy przyspieszaniu. Myslalem , ze to turbina, ale ani nie ma notlaufu anie kontroka sie żadna nie zapala. Ponadto mam wrazenie, ze nie odcina tylko turbo, ale chyba w ogóle nie podaje mocy. To są takie skoki, chwilowe, wiec ciężko mi to ocenić. Jednk szarpie autem i bardzo niebezpieczne to jest przy wyprzedzdaniu. 

 

Jak analizuje sytuacje chronologicznie, to faktycznie po wymianie filtra paliwa sie to pojawilo.

 

Czy mam zmienic na Boscha? Ma to faktycznie sens? Filtr wymieniam co 2 lata, wczesniej był Knecht. Teraz nie wiem co ten pier...ny mechnaik włożył. A pytać nawet nie mam zamiaru, bo nie chce go na oczy widzieć.

Przy okazji. SZEROKIM ŁUKIEM OMIJAJCie ten warsztat z Wilczyc, koło Wrocławia. Szok i niedowierzanie co wyprawiają.

 

https://www.facebook...31726303606088/


Użytkownik mrbaca edytował ten post 23:21, 20.12.2019

  • 0
Moje auta:
1.Honda Civic 4th 1991 r. 1,6 benzyna - w sam raz dla kawalera
2.Seat Toledo 1998 r. 1,9 Tdi - w sam raz dla 3 osobowej rodziny
3.Obecnie wracam do Hondy - Accord 7th 2005 r. -mam nadzieję, że w sam raz dla 4 osobowej rodziny
4.W przyszłości zapewne CRV - w sam raz dla mnie ;)

#305 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:25, 20.12.2019

W sumie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, zmień filtr paliwa na OEM, bądź jeśli to przedlift na Boscha, polift Denso bo takie znajdziesz w oryginalnych pudełkach.
  • 0

#306 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:44, 21.12.2019

dokladnie, najpierw wymien filtr a pozniej mozna pomyslec o turbo, bo geometria moze stać.

Jak często dobrze wietrzysz turbo? Wbij na s8 i podeptaj żeby turbo pompowało w pełnym zakresie.

Jak pomoże to turbina szwankuje. Jak ogarnę w końcu kabel to będziemy mogli robić diagnostykę we wrocku to na jakimś spocie się popatrzy najwyżej.


  • 0

#307 mrbaca

mrbaca
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:52, 21.12.2019

Da sie to sprawdzic na interfejsie diagnostycznym?

W moim przypadku ewidentnie przy gwaltownym wyprzedzaniu: przerywa/jedzie/ przerywa/jedzie i tak 5 razy po 0,5 sekundy przerwy. Pedal gazu mam caly czas na maksa jadac na biegu 3 okolo 70-100 na godzine. Oczywiscie juz nie wyprzedzam :(

Raz mialem to samo na 2 biegu, ale tez pedal gazu byl na maksa wcisniety.

Dzisiaj dopytalem mechanika. Miesiac temu zmienil filtr paliwa na MANN. Pozniej auto stalo 2 tygodnie w warsztacie, wiec chronologia podpowiada , ze to wlasnie to. Dotychczas mialem na pewno Knechta i CHYBA Boscha montowanego. Auto mam szósty rok, filtr zmieniam co rok lub 2. Po raz pierwszy taka niespodzianka.

Dam znac co z tego wyjdzie

P.S.
Znam zachowanie zablokowanych kierowniczek turbo z silnikow WV TDI. Wchodza w notlauf i ponowne zalaczenie turbo mozliwe tylko po zgaszeniu i zapaleniu silnika. Nie wiem czy Hania ma tak samo?

P.S. Zanim siegnalem po Wasza pomoc oczywiscie Auto przebujałem na autostradzie:
Bieg 2 - obroty na maksa,
bieg 3 obroty na maksa,
bieg 4.
I tak kilka razy.
Dzien pozniej efekt NIE ustal, wiec marzy mi sie, ze to nie turbo jeszcze :)

Użytkownik mrbaca edytował ten post 11:55, 21.12.2019

  • 0
Moje auta:
1.Honda Civic 4th 1991 r. 1,6 benzyna - w sam raz dla kawalera
2.Seat Toledo 1998 r. 1,9 Tdi - w sam raz dla 3 osobowej rodziny
3.Obecnie wracam do Hondy - Accord 7th 2005 r. -mam nadzieję, że w sam raz dla 4 osobowej rodziny
4.W przyszłości zapewne CRV - w sam raz dla mnie ;)

#308 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:17, 21.12.2019

to wymieniaj filtr na poczatek, zalej we wtorek na shellu v-powerem (jest w cenie zwyklej ropy) i zobacz co sie bedzie dzialo.


  • 0

#309 plichu5

plichu5
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:mosina
  • Silnik:2.2
  • Wersja:es
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:45, 26.12.2019

Witam ja mam wyczyszczony map sensor i chyba z 5 na podmiane i przy okolicy 2 tys poszarpuje przy lekim dodawaniu gazu. Na moje wydaje mi sie ze jest to wina albo mafa albo jakiegos czujnika doladowania . Przy okolo 2000 obr silnik przelacza sie z maf na boost wiec wydaje mi sie to ze lekko przeladowuje.

 

A czujnik polozenia pedalu wydaje mi sie ze nie ma nic wspulnego bo dzieje sie to zawsze w zakresie 2000 obr zwolnie do 1500 i znowu do 2000 i znowu szarpie leko i potem jak juz przejdzie na boost to idzie normalnie. Musze podnienic 2 pr,epmywomierz ktory mam ale minusem jest to ze dwa byly rozkrecoe z obudowy a ponoc sie rozkalibrowuja. Musial bym podmienic dzialajacy nierozkrecony.


  • 0

#310 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:04, 30.12.2019

Kolego...... nie piszemy postu pod postem, tylko edytujemy poprzedni, do tego patrzymy co się wysyła, a nie dwa razy ten sam tekst! (poprawiłem już za Ciebie wszystko)

 

Poza map jest jeszcze do wyczyszczenia kilka rzeczy, czy sprawdzenie samej geometrii itd itd.Wszystko jest na forum, nawet podpięty temat:

 

http://www.accordklu...2004-22-i-ctdi/

 

i wiele innych.

 

Wyszukiwarka w pełni sprawna. Pozdrawiam. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#311 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:17, 30.12.2019

http://www.accordklu...2004-22-i-ctdi/

 

do tego zapoznaj się z tym tematem.

Filtr że ma być bosch/denso jest na forum już powtarzane wielu lat.

 

Następnie korekcja wtrysków, geometria turbo,  samo czyszczenie map maf itd też powinno być robione regularnie.

Wszystko jest na forum. Pozdrawiam i czekamy na relację po wymianie filtra. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#312 nycer

nycer
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:21, 09.01.2020

Witam Panowie

 

Dziś jadąc zaczęło mi coś stukać w silniku, ale tylko po dodaniu gazu, na jałowych obrotach nie było słuchać stuków. Na luzie dotoczyłem się na pobliski parking pod marketem wysiadam z samochodu a za nim chmura ciemnego dymu. wsiadam by go zgasić i widzę że zaczęły falować obroty tak 900-1500 rpm. Nie zapaliła się żadna kontrolka. Poczekałem chwilę, sprawdziłem poziom oleju okazało się że jest odrobinę poniżej minimum tak ze 2-3milimetry. Generalnie pilnuję stanu oleju, sprawdzam stan tak raz w miesiącu, ostatnio ze 3 tygodnie temu była połowa na bagnecie. Jeżdżę na oleju Motul 5w30.

 

Zostawiłem auto na tym parkingu bo strach dalej jechać i wróciłem do domu autobusem.

 

Nic nie wskazywało na awarię, silnik dotychczas normalnie pracował nic się nie działo.

 

Będę wdzięczny za wszelkie porady

 

Pozdrawiam


  • 0

#313 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:55, 09.01.2020

Jaki masz realny przebieg?
Bo to co napisałeś wskazuje na panewkę ale te silniki są pancerne i nie słyszałem żeby ktokolwiek miał problemy z panewkami.


  • 0

#314 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:04, 09.01.2020

Musisz zlokalizować źródło hałasu.

Napisał bym od razu że to koło pasowe, albo dwumasa, tylko że jest kopcenie, nierówna praca silnika....

Zmartwię Cię bo te silniki bardzo są wrażliwe na poziom oleju, znam kilka przypadków uszkodzenia panewek np w FRV 2.2 z powodu uszkodzonego turbo i jazdy na oleju LL czy z niskim poziomem. Jakie ubytki oleju miałeś do tej pory ? sprawdź stan filtra powietrza i rur od turbo czy nie ma w nich oleju. 

Kolejna opcja która mi przychodzi to rozrząd, a dokładniej łańcuch pompy oleju... lub sam główny łańcuch. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#315 nycer

nycer
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:09, 09.01.2020

Przebieg to 238 tyś. Poprzednim właścicielem był mój brat, przed zakupem sprawdził auto w ASO, wtedy miał udokumentowany przebieg 146 tyś.

 

Nigdy nie dopuszczałem do niskiego stanu oleju, zawsze trzymałem tak miedzy 1/2 a 3/4 na bagnecie.


Użytkownik nycer edytował ten post 22:12, 09.01.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq