Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Regeneracja przekładni kierowniczej

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
549 odpowiedzi w tym temacie

#61 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:49, 13.07.2010

Seth, sprawdz czy cala kolyske masz dobrze dokrecona, u mnie byla dokrecona ale przy okazji sprawdzania maglownicy w aso mechanikor dokrecil po 1/4 obrotu kazda ze srub i jak wracalem to auto bylo duzo sztywniejsze. ale magiel i tak do regeneracji. nie bede kombinowal pojade do lodzi.
  • 0

#62 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:43, 14.07.2010

dziwi mnie to przy takim przebiegu samochód młody maglownica do regenaracji jeszcze polift to powinni coś poprawić...
  • 0
F1

#63 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:15, 14.07.2010

A na pewno nie dostal Twoj samochod nigdzie strzala w kolo albo cos Od tego tez magiel moze sie przedwczesnie skonczyc No chyba ze wyjatkowego pecha masz Bo na te niecale 100 tysi to nie powinno sie tak dziac
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#64 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:43, 14.07.2010

przez pierwsze 3 lata tym samochodem jezdzil moj ojciec a lata kiedy lubial sobie depnac juz dawno minely. wiec jezdzil spokojnie zawsze szaowal samochodu do tego jezdzil na oponkach 195/65R15. watpie zeby bylo jakies uderzenie w kolo tym bardziej ze ostatnio pojechalem zalozyc zimowe buciki na te 15 bo jeszcze w tym roku nie bede wymienial tych tarczy i kapciarz byl w szoku ze felgi sa takie proste. mnie tez dziwi ale widze dwie opcje zwyczajnie wada fabryczna albo cos uszkodzili podmienili w aso przy wymianie sprzegla tez na gwarancji bo ojciec reklamowal to "dziwnie" dzialajace sprzeglo w VII i wymieniali mu na nowe.
  • 0

#65 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:43, 22.07.2010

No i po wizycie w ASKo serwisie się wyjaśniło
Maglownica ma luz na listwie i dlatego puka i tłucze. Dalej wszystko absolutnie sztywne.
Drgania kierownicy powoduje krzywa tylna tarcza, dlatego ja tego nie oczuwałem do końca jako bicie kierownicy a drgania które przenoszą się lekko na kierownice. Pomierzyli mi bicie wszystkich tarcz, przód perfekt, ale lwy tył krzywa.
DOdatkowo podczas malowania zacisków zobaczyłem że mam zapieczony jeden z zacisków pływających, wyczyściłęm i przesmarowałem - zobaczymy.
Także maglownica ewidentnie do regeneracji, koleś powiedział że luz na maglu to standard.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#66 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 22.07.2010

Amoglbys powiedziec jak ten luz sprawdzaja?? moze jakis dmowy sposob macie ??
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#67 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:37, 22.07.2010

podniesiony samochód w górze jeden rusza za koło drugi pod samochodem rusza drążkami, jak dokłądnie to nie wiem ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#68 radam5

radam5
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:WWY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:25, 23.07.2010

z tego co pamiętam to wystarczyło złapać za drążek (u mnie prawy) w czasie ruchów kierą. U mnie przestaje wtedy pukać. Luz na listwie w maglu :-x
  • 0

#69 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:19, 23.07.2010

wydaje mi sie ze jak stuka przy kreceniu prawo-lewo to juz wiadomo ze jest jakis luz. dzis bylem w aso zapytac o ta maglownice i jezeli ktos ma zwyczajnie sam wyciek czy cos w tym stylu to moza kupic same te uszczelki albo liste, tutaj nie ma problemu. komplet uszczelek to i calej reszty to koszt okolo 800zl z robocizna podejrzewam ze same uszczelki nie wiecej niz 400. natomiast listwa to wydatek niecalego 1000zl netto
  • 0

#70 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:51, 24.07.2010

Ta cala listwa pracuje chyba w tulejach tak?? jesli bym wymienil ten element pukanie by ustalo?? Wogole rozbieral ktos kiedys przekladnie w acco??
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#71 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:46, 25.07.2010

logicsys, nie kombinuj tylko wyslij albo jedz do lodzi za 550 Ci to zrobia, wiec same uszczelki w aso wychodza drozej, po co wymyslac jak juz wszystko wiadomo?
  • 0

#72 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:50, 25.07.2010

Po to żeby w dziale "Zrób to sam" pojawił się temat "Maglownica - regeneracja".

logicsys, rozbieraj, przetrzyj szlaki, będziemy kibicować :->
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#73 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:32, 25.07.2010

tylko ze maglownica to nie cos jak wymiana audio montaz glosnikow czy nawet regulacja zaworow. bo jak nawali mu cos w magu przy jezdzie 200 na autostradzie to kolege bedziemy ogladac tylko na cmentarzu. poza tym koszt i tak wyniesie znacznie wiecej niz oddanie do firmy z lodzi.
  • 0

#74 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:46, 25.07.2010

Ale za to my będziemy już mądrzejsi, więc to nie pójdzie na marne ;-)



Zresztą samodzielna wymiana wahacza też się może źle skończyć, a i tak chłopaki to robią. Do odważnych świat należy.

U mnie 200kkm i na wył silniku są stuki przy energicznym kręceniu kierą.
Na włączonym nic takiego nie ma.
Poza tym lekkie zapocenie w okolicach osłony gumowej po stronie kierowcy.
Kierownica po skręcie sama prostuje się idealnie więc na razie nic nie ruszam.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#75 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:54, 25.07.2010

tak ale pzy wymianie wahacza nie trzeba nic sprawdzac, w maglu mamy 130bar i wypadaloby to dobrze sprawdzic zanim sie wlozy. poza tym nic nie zyskujemy bo i tak nas to wyjdzie drozej niz w specjalistycznym serwisie. co innego jezeli mozemy cos na tym zyskac. ja wymienialem sprezyny i tez zrobilem to sam bo moglem na tym zyskac 200zl i zostal mi jescze sciagacz do sprezyn wiec zyskalem ponad 250. a na maglu doplaci, nameczy sie, nakur*uje i jescze nie bedzie mogl spac spokojnie.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq