Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#121 bandyr

bandyr
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:woÅ‚omin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 25.11.2017

MARIUSZM ja miałem identycznie najpierw raz na ruski rok jakby odcinka na sekundę ze 3 razy to mi zgasła przy wyprzedzanu strasznie nieprzyjemne błąd 1086 lub 87 już nie pamietam generalnie chodziło o zbyt niskie ciśnienie na listwie... po roku to już jak długo za kimś leciałem i czaiłem się do wyprzedzania identycznie jak Ty na 2 i repeta na 3 nagle szarpanie i brak mocy nie za każdym razem .Czasem specjalnie tak cisnąłem jak szarpało by zobaczyć co będzie zauważyłem tylko że dymi w tym momencie jak dłużej cisnąłem to czasem nie od razu było dobrze czasem na kilka sekund musiałam odpuścić gaz zanim wróciło do normy. Ostatnio jak jeździłem z małą ilością paliwa i zatankowałem 20l. To mi wywalało za każdym razem jak cisnąłem i jak przeciagalem dłużej brak mocy przy 3 tysiącach czasem szło wyżej a czasem tryb serwisowy i migająca swieca żarowa błąd p1065 ciśnienie na listwie niższe niż oczekiwane... Dziś wizyta w intercarsie zakupiony filtr bosha 114 zł plus filtr powietrza. Najpierw jednak dobrałem się do baku pod kanapą wyjąłem smok rozebrałem co się dało trzeba pamiętać że jest tam oring i taka mała tulejeczka na rurce jak się już smoka odepnie łatwo to zgubić. Smok wpakowałem w rozpuszczalnik nitro zacząłem kąpiel na przemian z wydmuchiwaniem powietrzem pod ciśnieniem na 100% mi się to nie udało bo jeszcze jakieś tam niegroźne farfocle zostały niestety nie idzie tego zozebrać a raczej w intercarsie na miejscu tego nie mają. Potem po kolei wymiana filtra paliwa potem powietrza pry okazji przedmuchałem przepływomierz poskładałem wszystko do kupy i jak na razie smiga super nawet cisnienie na moim mini kompie obd widać jakby wyższe na wysokich obrotach. Zobaczymy co będzie dalej jak na na razie jest ok. Tak poza tym to ostatnio zajrzałem pod lewe zakole i zauwazyłem że mam strasznie za*cenzura*y intercooler więc dużo nie mysląc jazda na myjnię aktywna piana plus spłukiwanie po szotach i zauważyłem że auto jest o wiele żwawsze i jakby dół lepszy więc z czystym sumieniem polecam ten ostatni zabieg...
  • 0

#122 TomaszP

TomaszP
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:StrzaÅ‚kowo
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:12, 04.12.2017

Witam podepnę się do tematu gdy spotkało również mnie to. dwa te same błody P1065 i P0087. Wszystko zaczęło się po ogólnej wymianie filtrów i olejów. Przekroczyłem 3000 tys. obrotów i samochód na włączonym silniku z świecącymi kontrolkami świeć i silnika auto powoli się zatrzymało do zera. Spytałem mechanika jaki filtr założył, okazało się że zupełni inny od oryginalnego. Kolego bandyr czy od napisania postu coś się wykluło nowego z problemami silnika?


  • 0

#123 bandyr

bandyr
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:woÅ‚omin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:18, 06.12.2017

W tym tyg. Raz przerwało przy mocnym butowaniu . Tak poza tym ok. Ale mam plan jeszcze raz dobrać się do zbiornika i spuścić całe paliwo zalewajac na przemian nowym czystym tak by zadnego syfu nie było w zbiorniku i jeszcze raz czyszczę smok. Filtr bosch w intercarsie 114 zł
W tym tyg. Raz przerwało przy mocnym butowaniu . Tak poza tym ok. Ale mam plan jeszcze raz dobrać się do zbiornika i spuścić całe paliwo zalewajac na przemian nowym czystym tak by zadnego syfu nie było w zbiorniku i jeszcze raz czyszczę smok. Filtr bosch w intercarsie 114 zł
  • 0

#124 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • SkÄ…d:ElblÄ…g
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:51, 07.12.2017

Witam podepnę się do tematu gdy spotkało również mnie to. dwa te same błody P1065 i P0087. Wszystko zaczęło się po ogólnej wymianie filtrów i olejów. Przekroczyłem 3000 tys. obrotów i samochód na włączonym silniku z świecącymi kontrolkami świeć i silnika auto powoli się zatrzymało do zera. Spytałem mechanika jaki filtr założył, okazało się że zupełni inny od oryginalnego. Kolego bandyr czy od napisania postu coś się wykluło nowego z problemami silnika?

Są to błędy wskazujące na niskie ciśnienie na listwie paliwowej. Przerabiałem temat u siebie. Gasł czasami podczas jazdy razem z zapaleniem się check engine. Wymiana filtra paliwa nie pomogła.

Problemem był zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie.

Sęk w tym, że w ASO go nie kupisz, bo jest jest razem z pompą, ale w sieci bez problemu znajdziesz sam zawór za ok 300 zł. Dokładnie taki sam, jaki Honda montuje. (Bosch i te same numery)

Użytkownik Tyberiusz edytował ten post 13:57, 07.12.2017

  • 0

#125 hellkit

hellkit
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów/Krosno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive RHD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:25, 11.04.2018

Witam, ostatnio moje auto w ogóle nie odpala, ale po kolei. 

W zimie ciężko paliło, ale wiadomo jak to diesel zimą. Później palił po 6-7 obrotach rozrusznika.

Niedawno zmieniÅ‚em filtr paliwa i wszystko byÅ‚o ok, paliÅ‚ "od strzaÅ‚a", jednak przed swiÄ™tami po trasie ~200 km i próbie ponownego odpalnia na ciepÅ‚ym silniku nie zaskoczyÅ‚. Chwila czekania, silnik ostygÅ‚ i uruchomiÅ‚ siÄ™. No i tak ostatnimi czasy to wyglÄ…daÅ‚o, jednak dwa dni temu już nie odpaliÅ‚ po nocy. PróbowaÅ‚em kilkukrotnie, w odstÄ™pach czasu ale nic z tego. 

Auto przed tym nie miało problemów, w żaden sposób nie dymiło, nie było jakieś mułowate czy coś w tym stylu. Raz jedynie miałem sytuację, że trochę spadły obroty przy mocnym depnięciu alle było to przed wymianą filtra.

Przypuszczam niestety, że to wtryskiwacze padły, ale chciałbym poznać jeszcze Wasze propozycje co to może być.


  • 0

Jak czytam forum to nagle uÅ›wiadamiam sobie, że mam wszystko do wymiany...   :zoltek:


#126 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 08:34, 11.04.2018

Próba przelewowa wtrysków do zrobienia


  • 0

#127 hellkit

hellkit
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów/Krosno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive RHD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:43, 11.04.2018

wiem tylko trzeba najpierw odpalić ( ͡° ʖ̯ ͡°) spróbujÄ™ plakiem czy da radÄ™


  • 0

Jak czytam forum to nagle uÅ›wiadamiam sobie, że mam wszystko do wymiany...   :zoltek:


#128 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 09:18, 11.04.2018

mozesz krecic rozrusznikiem.

Zobaczysz czy leje na potęgę którymś przelewem


  • 0

#129 hellkit

hellkit
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów/Krosno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive RHD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:34, 11.04.2018

Jeszcze takie pytanie na szybkości, jaka średnica wężyka jest tam? 3mm czy inna?


  • 0

Jak czytam forum to nagle uÅ›wiadamiam sobie, że mam wszystko do wymiany...   :zoltek:


#130 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 15:54, 11.04.2018

Będzie ze 3.
Ale jak kupisz silikonowy bez oplotu to nawet i na 5 założysz.
Ja jeśli dobrze pamiętam to zakładałem silikonowy 4mm i opaski robiłem z drutu dla pewności
  • 0

#131 hellkit

hellkit
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów/Krosno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive RHD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:17, 11.04.2018

Będzie ze 3.
Ale jak kupisz silikonowy bez oplotu to nawet i na 5 założysz.
Ja jeśli dobrze pamiętam to zakładałem silikonowy 4mm i opaski robiłem z drutu dla pewności

Zdjęcie raczej nie wymaga komentarza, jeden po minucie kręcenia ok 50ml, reszta tylko trochę w wężykach.

Mam teraz kilka pytań:
1. Do osób, które wyciagaly wtryski, poszły u was łatwo czy były zapieczone?
Chciałbym sam go wyciągnąć i wysłać do regeneracji.
2. Polecacie jakiś zakład w Rzeszowie lub wysyłkowo?
3. Gdybym kupił nowy (regenerowany) na allegro muszę go programować do kompa?
cce3fc161136fdf712a35054de12eca3.jpg

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Edit // wyszedł łatwo

Użytkownik hellkit edytował ten post 18:01, 11.04.2018

  • 0

Jak czytam forum to nagle uÅ›wiadamiam sobie, że mam wszystko do wymiany...   :zoltek:


#132 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • SkÄ…d:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 21:58, 11.04.2018

Jak będziesz miał szczęście to wyjmiesz bez problemu.Jeśli nie drgną to sam ich nie ruszaj bo narobisz sobie kosztów.Wtedy dobry warsztat i specjalistyczny sprzęt do wyciągania wtrysków.W ekstremalnych sytuacjach specjalna prasa z przystawką(istnieje ryzyko urwania wtryskiwacza) Ale jak warsztat ma np narzędzia ROOKS do wtryskiwaczy to powinno pójść.W ostateczności prasa np TESAM (wtedy wtryski na złom niestety)Tak informacyjnie żebyś miał świadomość.Pocieszający jest fakt że to BOSCH a nie DENSO i nie ma problemów z regeneracją


  • 0

#133 hellkit

hellkit
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów/Krosno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive RHD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:20, 15.04.2018   Najlepsza odpowiedź

Gwoli zakończenia wątku; po regeneracji wtrysku auto wróciło do życia. Demontaż wtrysku obył się bez problemu jednak od serwisu regenerującego dostałem w zestawie za cienką podkładkę miedzianą, co powodowało po montażu puszczanie spalin. Po zmianie na wlaściwą 2,5mm silnik pracuje tak jak powinien i odpala "od strzała". Dzięki za rady, temat można zamknąć.


  • 0

Jak czytam forum to nagle uÅ›wiadamiam sobie, że mam wszystko do wymiany...   :zoltek:


#134 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • SkÄ…d:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:39, 13.07.2018

Witam, 

 

 MAm accorda 2.2 ctdi, 2004 rok. Problem jak w temacie. Przy odpaleniu samochodu pojawia sie niebieska chmura, olej oczywiscie ubywa. Mechanik naprowadziÅ‚ mnie, że to uszczelniacze zaworów.

 

Czytałem na forum, że to jednak nie tylko to, że pierścienie do wymiany.

 

NaprawiaÅ‚ już ktoÅ› z Was? Czy to faktycznie tyylko uszczelniacze, czy cos jeszcze? 

 

Jesli uszczelniacze to da sie je wymienic bez sciagania glowicy?

 

jesli tak to prosilbym o jakis prosty sposob

Jaki jest mniej wiecej koszt tego??

 


  • 0

#135 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • SkÄ…d:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:55, 13.07.2018

Uszczelniacze to nie będą, a właśnie prawdopodobnie uszczelka pod głowicą.

 

Ubywa ci płynu z chłodnicy ? Bo ja stawiam że tak


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq