Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Brak podswietlenia wyswietlacza kilometrow

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 SoYouDiee

SoYouDiee
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Gniewino
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:19, 11.02.2018

Witam . Co może być w liczniku w wyświetlaczu km w accordzie VI . Wszystko jest podwietlone prócz wyświetlacza. Chciałbym wiedzieć na no mam zwrócić uwagę zanim to rozbiorę 😁
  • 0

#2 Acesulfam-K

Acesulfam-K
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:52, 11.02.2018

1. Ukryta śrubka w schowku koło lewego kolana kierowcy - odkręć bo nie zdejmiesz dolnej obudowy bez połamania mocowania tej śrubki (pamiętaj o wyczepieniu kostki od mgłowych z tej obudowy).

 

2. Jak już to zdejmiesz to wsadź ręką pod przyciski tempomatu/mgłowych/regulacji świateł i je wypchnij do siebie, są na takich zatrzaskach, trzeba użyć trochę siły. Wykręć kolejną ukrytą śrubkę - tym razem za środkowym guzikiem (zobaczysz na przedostatnim zdjęciu).

 

3. Wsadź rękę pod maskownicę w kierunku przycisku awaryjnych i wypchnij go (trzeba się trochę powyginać żeby go zlokalizować :D ).

 

4. Wszystkie przyciski odepnij (nie jeździj z wypiętą kostką od awaryjnych bo kierunkowskazy nie będą działać a jeździmy Hondami a nie BMW  :D ).

 

5. Wyciągnij maskownicę z wyczuciem, żeby nic nie połamać. Wstawię fotki gdzie znajdują się punkty mocowania maskownicy. Uwaga na ramkę navi/klimy i radia. Delikatne. Zacznij sobie w miejscu gdzie były przyciski, potem powinieneś dać radę w okolicach zegarów. Nie pamiętam czy trzeba było zdejmować tą ala drewnianą ramkę koło lewarka zmiany biegów ale chyba tak - żeby mieć gdzie chwycić przy ramce navi/radia i klimy.

 

6.Licznik siedzi na paru śrubach. Nie do końca wiem jaka żarówka siedzi w podświetleniu licznika kilometrów, ja wymieniałem wszystkie kontrolki i kupiłem diody białe SMD z wtykiem T5. Na 90% to będzie ta sama. Jak wyjmiesz żarówkę z licznika to zachowaj jej "cokół" i wsadź w to Twoją. Jeżeli kupisz diody to pamiętaj że dioda świeci tylko kiedy prąd płynie w określonym kierunku w przeciwieństwie do zwykłej żarówki. Wsadź, jeśli nie świeci to obróć diodę o 180 stopni i powinno grać. Prawdopodobnie powinieneś kupić coś w kolorze pomarańczowym i nie za mocną bo podświetlenie jest cały czas załączone i będzie walić Ci po oczach w nocy. Ja popełniłem ten błąd z tempomatem, później będę musiał zamienić (No i check czasem też wali po oczach  :D ).

 

7. Wsadzanie maskownicy zaczynasz od góry zegarów z tego co pamiętam bo tam są takie bolce które trzeba dopasować a których potem nie wsuniesz jeśli zaczniesz wciskać ją od dołu, potem wciskasz resztę i gra ! 

 

To chyba wszystko, załączam też rozpiskę jakiej mocy żarówki oryginalnie siedzą w liczniku patrząc na niego od tyłu.

 

eec1ead8214689e1med.jpg

 

73e7e8d8ea280f53med.jpg

 

 

9a1c98c05e76d9d6med.jpg

 

 

860e94661bb7af63med.jpg

 

7e399ba58cfff940med.jpg

 

dbcff18b5b8eb3f6med.jpg

 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq