Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wibracje na kierownicy od 120km/h

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#46 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:22, 08.03.2017

W moim poprzednim Acco miałem podobny obaw. Finalnie wystarczyło ustawić geometrię i wywazyc opony :)
  • 0

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1


#47 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:29, 08.03.2017

W moim poprzednim Acco miałem podobny obaw. Finalnie wystarczyło ustawić geometrię i wywazyc opony :)

 Myslisz ze tego nie robiłem ;)


  • 0

#48 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:38, 09.03.2017

Żaden luz w układzie napędowym nie jest wskazany.


  • 0

#49 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:05, 09.03.2017

Niestety luz masz za duży. Musisz wymienić albo zregenerować komplet: gniazdo podpory i wielowypust przegubu. Wymiana jednej z tych rzeczy nic nie da. Wymiana kompletu na używkę skończy się w większości przypadków tym samym. Chyba, że ktoś ci da gwarancję, w co wątpię.

Ja i marcoaccord mamy to zrobione na stałe - sklejone klejem do metalu i skręcone. Nic się nie rusza.


  • 0

#50 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:07, 12.03.2017

Niestety luz masz za duży. Musisz wymienić albo zregenerować komplet: gniazdo podpory i wielowypust przegubu. Wymiana jednej z tych rzeczy nic nie da. Wymiana kompletu na używkę skończy się w większości przypadków tym samym. Chyba, że ktoś ci da gwarancję, w co wątpię.

Ja i marcoaccord mamy to zrobione na stałe - sklejone klejem do metalu i skręcone. Nic się nie rusza.

Tzn? :) mozesz tak bardziej amatorsko :) nie do końca ogarniam te częsci. Czyli musze wymienić najlepiej półosie kompletne?


  • 0

#51 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:42, 12.03.2017

Q7NzjuZ.png

Przeważnie tylko to, co na czerwono. Sam przegub jako tako pewnie będzie dobry, chodzi o ten "kubek" i jego gniazdo, które się wyrabia. Tam jest jeszcze łożysko, które warto sprawdzić. Jeśli jest firma, która to regeneruje, to bym się najpierw do niej udał, bo pewnie twoje półośki będą i tak lepsze od innych używanych o nieznanej historii.


Użytkownik kslavek edytował ten post 19:43, 12.03.2017

  • 0

#52 buczi

buczi
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 05:21, 16.03.2017

Mam podobny problem, seth kiedyś pisał ze najlepiej jest wymienić na półosie z type r :)

Łożysko podpory z uszczelnieniem mam w domu, gdzie mogę się udać w Lublinie żeby mi to sprawdzili?

Użytkownik buczi edytował ten post 05:22, 16.03.2017

  • 0

#53 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:32, 23.03.2017

Mam podobny problem, seth kiedyś pisał ze najlepiej jest wymienić na półosie z type r :)

Łożysko podpory z uszczelnieniem mam w domu, gdzie mogę się udać w Lublinie żeby mi to sprawdzili?

oooo Puławy widze :)


  • 0

#54 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:44, 02.04.2017

Mam miernik zegarowy bicia, i teraz jak zmierzyć te piasty? czy trzeba zdejmować tarcze? i w którym miejscu to mierzyć? i jakie dopuszczalne bicie jest?


  • 0

#55 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:33, 02.04.2017

Boczne bicie, przykładasz z boku piasty tam, gdzie tarcza ma być założona.

http://1.bp.blogspot...00/IMG_0691.JPG


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq