Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Silnik gaśnie podczas schodzenia z obrotów

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 artek096

artek096
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 07.02.2017

Jak masz możliwość, to jedź do kogoś, żeby ci sprawdził ciśnienie sprężania.

czy sprawdzenie ciśnienia sprężania da odpowiedz o usterkę czy to sama czy coś innego? Bo szkoda wydać ok.150zł na sądem jak to nie pewne ze to padlo
  • 0

#17 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:08, 07.02.2017

150?! Za 50zł kupisz sobie chiński manometr, którym to zrobisz samodzielnie :) Co do usterki, to trzeba wszystko sprawdzić. Sonda może tu być winowajcą, ale nie można wykluczyć też słabego ciśnienia sprężania na którymś cylindrze. A tego przyczyny mogą być są dwie: zawory i/lub pierścienie.

Za 150 to nawet sobie głowy nie zawracaj.


  • 0

#18 artek096

artek096
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:01, 08.02.2017

150?! Za 50zł kupisz sobie chiński manometr, którym to zrobisz samodzielnie :) Co do usterki, to trzeba wszystko sprawdzić. Sonda może tu być winowajcą, ale nie można wykluczyć też słabego ciśnienia sprężania na którymś cylindrze. A tego przyczyny mogą być są dwie: zawory i/lub pierścienie.
Za 150 to nawet sobie głowy nie zawracaj.

150 to cena sondy a po co kupować jak nie ma się pewności.zalatwie wpierw to mierzenie cisnienia
  • 0

#19 artek096

artek096
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:06, 09.02.2017

Rozmawiałem dziś z mechanikiem, mówił ze jak nie wywala błędu to sondy nie ruszać i zacząć od czyszczenia przepustnicy krokowego i egr-a
  • 0

#20 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:23, 09.02.2017

Masz klasyczny objaw uwalonej sondy, w 6.genie diagnostyka Ecu jest naprawdę symboliczna i często nie wykrywa uszkodzenia sondy albo cewki.

 

Warto też pomierzyć oporność cewki pomiędzy stykiem kopułki i stykami zasilającymi (czyli uzwojenie wtórne) czy nie jest niższe od 22 kohm lub blisko tej granicy.

 

http://www.accordklu...pór-cewki-zapł/


Użytkownik Pejot edytował ten post 20:00, 10.02.2017

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#21 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:02, 13.06.2019

Odkopie temat. Ostatnio przerabialem ten temat z acco klienta. W ostateczności wyszło na jaw, że wałek rozrządu jest wytarty i nie można było odpowiednio wyregulowac luzu zaworowego. Wszystkie wcześniej opisane przez was usterki wyeliminowane i brak rezultatów. Straciłem tylko czas na wymianę sondy i całej reszty. Wymiana walka załatwiła wszystkie bolaczki.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq