Z tym bezpiecznikiem to u mnie jest tak, że w miejscu nr 6 jest tylko otwór a nie ma blaszek, więc na 99% nie powinno tam być tego bezpiecznika. Wymieniłem czujnik temperatury, silnik chodzi zauważalnie lepiej. Zostały jeszcze dwa błędy, mianowicie 1166 i 1167, czyli sonda lambda
Zauważyłem, że jednak termostat chyba się zacina, ponieważ po zagrzaniu silnika raz dolny wąż chłodnicy jest zimny a raz gorący tak jak i górny, dziś był zimny a temperatura na skanerze OBDII wynosiła 93*C, więc powinien się otworzyć, pewnie jest zabrudzony tym co ktoś wlał - jakiś uszczelniacz chłodnicy albo uszczelki pod głowicą. Jaki termostat (jakiej marki) kupić do mojego auta, jaka powinna być temperatura otwarcia?
Ten będzie odpowiedni? https://www.czesciau...l/gates/1238328
Użytkownik daniobialystok edytował ten post 17:42, 10.03.2017