Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Auto przerywa i nie przyspiesza na zimnym silniku

VI Przerywanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ruffus93

Ruffus93
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Jasło
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 29.02.2016

Witam, mam problem z moim accordem VI 1.8 vtec. Auto nie przyspiesza i przerywa. Zauważyłem że jeżeli jeżdżę samochodem codziennie ten objaw praktycznie nie występuje problem pojawia się gdy auto postoi parę dni. odpala bez problemu wszystko ok, ale gdy wyjeżdżam na drogę i zaczynam nabierać prędkości auto nagle traci na mocy i przerywa. Dzieje się tak w granicach 3 tys obrotów. Najdziwniejsze jest to że wystarczy przejechać parę km i problem sam znika... Tak więc na ciepłym silniku jak już zacznie wszystko pracować nie ma problemu... Czasem wyskoczy błąd od spalin ale wystarczy zgasic i znowu odpalić i po problemie... Czy to może być wina katalizatora?
  • 0

#2 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:24, 29.02.2016

Witam. Ja mam podobne objawy ( tylko ze u mnie błędu nie pali) i na pewno nie był to kat. Po wycięciu kata ( był w idealnym stanie) nic w tej kwestii się nie zmieniło. Jak dojdziesz w czym rzecz podziel się z bliźnim :)   


Użytkownik vova777 edytował ten post 21:25, 29.02.2016

  • 0

#3 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:36, 29.02.2016

1.zawory
2.świece
3.przewody
  • 0

#4 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:38, 29.02.2016

Filtr paliwa, zawory, sonda lambda, wtryski , +cały układ doprowadzający iskrę do mieszanki licząc od cewki. 

To jest na starcie 


  • 0

#5 Ruffus93

Ruffus93
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Jasło
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:40, 29.02.2016

Filtr, świece wymienione auto posiadam od niedawna, przewody wyglądają na wymieniane. Musze wszystko pokolei wymieniać czy da się radę do tego dojść inaczej?
  • 0

#6 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:46, 29.02.2016

Inaczej możesz tylko przez podmiankę z innego acco. 


  • 0

#7 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:57, 29.02.2016

Filtr paliwa, zawory, sonda lambda, wtryski , +cały układ doprowadzający iskrę do mieszanki licząc od cewki. 

To jest na starcie 

W benzynie wtryski potrafią się zepsuć?


  • 0

#8 ADAM 83

ADAM 83
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Vti
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Ek4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:13, 29.02.2016

Wtryski moga sie zepsuc nawet w benzynie. Sprawdz luzy zaworowe,wyczysc egr,wyczysc zawor vtec.


  • 0

#9 Ruffus93

Ruffus93
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Jasło
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:16, 29.02.2016

Ok dzięki za porady, napewno skorzystam i dam znać co wyszło...
  • 0

#10 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:36, 01.03.2016

W benzynie wtryski potrafią się zepsuć?

Najczęściej się zapychają, ale często też wyżera sitka, zaciera się tłoczek i zaczynają lać. 

Na Pb ugotujesz szybko wtryski tak jak na ON, wystarczy lać syf który wtryski będą musiały przepychać dalej. 


  • 0

#11 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:03, 24.03.2016

Ok dzięki za porady, napewno skorzystam i dam znać co wyszło...

Witam, odgrzebujac temat- jak sytuacja się rozwija ? Znalazłeś usterkę?
Dodam że czyszczona przepustnica, zawór wolnych obrotów, świece w porządku(NGK 18000 przebiegu), przewody WN podmienione , co prawda na używki, kopolka i palec wyczyszczenie, zawory sprawdzone EGR zaslepiony ale nic się nie zmieniło. Błędu żadnego nie wyświetla. Została chyba tylko sąda i czujnik spalania stukowego ( chociaż ten ostatni chyba raczej zapalił by błąd ? )...
  • 0

#12 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:41, 24.03.2016

Została chyba tylko sąda i czujnik spalania stukowego ( chociaż ten ostatni chyba raczej zapalił by błąd ? )...

 

Niekoniecznie zapali się check, diagnostyka ECU w 6.genie jest bardzo prosta, poczytaj na forum o wymianie czujnika spalania stukowego.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#13 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 22:03, 24.03.2016

Trochę już czytałem o różnych ocaleniach. Komuś pomogło wycięcie kata (jestem juz po) komuś wymiana sądy. . . W porównaniu czujnik chyba rzadziej był wymieniany - myślisz ze to akurat te przypadek? Jaki koszt ewentualnie takiego czujnika?
I jeszcze jedno: jeżeli nie wyświetla żadnego błędu jest możliwe ze przy diagnostyce spinaczem coś się pokaże?
P.S.Dzięki za radę.
Jeszcze dodam że na obrotach jałowych silnik chodzi bardzo ładnie, trzyma obroty niema żadnych drgań ( nie wyczuwalne w środku )ani na kierownicy.

Użytkownik vova777 edytował ten post 21:53, 24.03.2016

  • 0

#14 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:21, 24.03.2016

I jeszcze jedno: jeżeli nie wyświetla żadnego błędu jest możliwe ze przy diagnostyce spinaczem coś się pokaże?

 

Jeżeli nie świeci to może wymrugać tylko jakieś stare zapamiętane błędy np. przypadkowe odpięcie na chwilę jakiegoś czujnika itp, nic to nie pomoże.

 

A czy bardziej zamula na zimnym silniku czy po rozgrzaniu ?


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#15 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 22:28, 24.03.2016

Ta tez myslalem ze nic nie pokaze diagnostyka. Bardzie zamula na zimnym ale na ciepłym tez się zdarza zazwyczaj parę minut po odpaleniu i to niema reguły. Jest tak ze jak odpalam silnik jadę jakieś 300-500 metrów wrzucam dwójkę i nagle jakby paliwa zabrakło nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu, nawet jak wcisnąć w podłogę to dopiero po chwili się rozpędza. Albo puścić i wcisnąć ponownie to szybciej zaczyna się wkręcić. Co to może być?

Użytkownik vova777 edytował ten post 22:33, 24.03.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Przerywanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq