Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Regeneracja DPF

VIII #dpf #regeneracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
420 odpowiedzi w tym temacie

#91 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 12:49, 08.05.2016

Ludzie czemu wy sie tak katujecie ??

Macie problemy z dpf i co chwile myslicie czy juz mi sie zapali lamka czy za chwile to jedzcie wyciac ten zbedny balast ktory wmontowala wam UE i wmowila ze bez tego ani rusz.

Wysłane z mojego ASUS_T00J za pomocą Tapatalk 2
  • 0

#92 Bykuli55

Bykuli55
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Hamburg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:36, 14.05.2016

Panowie ja 2-3 tygodnie temu wycialem DPFa (wyjeli filtr z puszki) i zaprogramowali oryginalny sterownik silnika tak jakby seryjnie silnik wychodzil bez filtra.
Od tego czasu brak problemow z DPF. Spalanie moze z pol litra nawet zmalalo.

Koszt wywalenia DPFa: 1000 zl

 

Polecam to rozwiazanie, a nie ciagle martwic sie czy blad wyskoczy.

Takie pytanko.. a z kąt miał twój mechanik orginalny sterownik do VIII jak od 2008 wszystkie wychodziły seryjnie z dpf nie tak jak w VII że były z i bez dpfa i można było coś z tym pokombinować...


  • 0

#93 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:40, 14.05.2016

Takie pytanko.. a z kąt miał twój mechanik orginalny sterownik do VIII jak od 2008 wszystkie wychodziły seryjnie z dpf nie tak jak w VII że były z i bez dpfa i można było coś z tym pokombinować...

Skąd? Wyjął spod maski

Użytkownik Statom edytował ten post 12:56, 14.05.2016
Kolego, litości 'zkąt' - dwa błędy w czteroliterowym słowie??

  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#94 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 16:16, 14.05.2016

stwierdzenie:

tak jakby seryjnie silnik wychodzil bez filtra.

jest tylko wymysłem mechaników aby klient myślał że robią coś oryginalnego bez żadnej rzeźby :)


Użytkownik Maxell edytował ten post 16:18, 14.05.2016

  • -1
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#95 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:26, 14.05.2016

Skąd? Wyjął spod maski

Kolego @Stanom, to tylko w nawiązaniu do postu wyżej, zamierzone

Użytkownik hefi edytował ten post 16:26, 14.05.2016

  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#96 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 17:03, 14.05.2016

Biora twoj sterownik i przeprogramowuja go ... kto nie rozumie to niech dalej sobie wypala dpf co 2 tygodnie i na wakacje jezdzi z komputerem bo moze akurat sie zapali lol

Użytkownik Uniek edytował ten post 19:34, 14.05.2016

  • 0

#97 pakotek

pakotek
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Dortmund
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-DTEC
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:18, 14.05.2016

Witam

Czy po wycięciu auto przejdzie TUV w niemczech?? Ktos cos wie??

I jeszce jedno pytanie czy ktos wypalanie srwisowe przeprowadzal w niemczech?? Interesuje mnie ile za to licza w euro??

Pozdro


Użytkownik pakotek edytował ten post 22:23, 14.05.2016

  • 0

#98 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 08:21, 15.05.2016

DFP jest po to zeby zatrzymywal glownie sadze. Z tego co mowili mi przy wycinaniu w hondowskich dieslach nawet po wycieciu dpfa i jakims malym chipie samochod dalej nic nie dymi. Wiec w polsce problemow z przegladem nie ma. Jak niemcy sprawdzaja auta to nie wiem ;p

Wysłane z mojego ASUS_T00J za pomocą Tapatalk 2
  • 0

#99 Bykuli55

Bykuli55
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Hamburg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:34, 15.05.2016

Witam

Czy po wycięciu auto przejdzie TUV w niemczech?? Ktos cos wie??

I jeszce jedno pytanie czy ktos wypalanie srwisowe przeprowadzal w niemczech?? Interesuje mnie ile za to licza w euro??

Pozdro

W serwisie hondy wypalenie to koszt około 150-170euro


  • 0

#100 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 13:51, 15.05.2016

o kurde ;p

 

To nic tylko kupic kabel i ustawic sie pod salonem hondy.


  • 0

#101 pakotek

pakotek
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Dortmund
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-DTEC
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:26, 15.05.2016

No cóż ponieważ jest to pierwszy raz jak sie to zaświecilo to dam mu szanse i pojade to wypalic. Postaram sie co 300km przegonic auto na autostradzie i zobaczymy czy znow sie pojawi kontrolka. Jesli problem sie powtorzy to trzeba bedzie go rozebrac i użyć myjki i dopiero wypalić. Ewentualnie jest taki srodek DFP 100, albo zmywacz filtra czastek stalych firmy WURTH (ten drugi tańszy) i wtedy przez wlot czujnika temperatury zapodam ten specyfik i zobacze co bedzie i ile sie na tym przejedzie. Oczywiscie specyfik musi byc zapodany zanim sie kontrolka z wykrzyknikiem pojawi. Generalnie plan jest taki zeby auto odbylo co 200-300 km przejazdzke min 20 minutowa po autostradzie ze stala predkoscia(60km/h wedlug instrukcji) zeby umozliwic filtrowi regeneracje. Pożyjemy zobaczymy i szkoda tylko ze nie zajrzalem wczesniej na forum bo moze bym uniknal serwisowego wypalania tzn kosztow z tym zwiazanych. 


  • 0

#102 Bykuli55

Bykuli55
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Hamburg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:40, 15.05.2016

No cóż ponieważ jest to pierwszy raz jak sie to zaświecilo to dam mu szanse i pojade to wypalic. Postaram sie co 300km przegonic auto na autostradzie i zobaczymy czy znow sie pojawi kontrolka. Jesli problem sie powtorzy to trzeba bedzie go rozebrac i użyć myjki i dopiero wypalić. Ewentualnie jest taki srodek DFP 100, albo zmywacz filtra czastek stalych firmy WURTH (ten drugi tańszy) i wtedy przez wlot czujnika temperatury zapodam ten specyfik i zobacze co bedzie i ile sie na tym przejedzie. Oczywiscie specyfik musi byc zapodany zanim sie kontrolka z wykrzyknikiem pojawi. Generalnie plan jest taki zeby auto odbylo co 200-300 km przejazdzke min 20 minutowa po autostradzie ze stala predkoscia(60km/h wedlug instrukcji) zeby umozliwic filtrowi regeneracje. Pożyjemy zobaczymy i szkoda tylko ze nie zajrzalem wczesniej na forum bo moze bym uniknal serwisowego wypalania tzn kosztow z tym zwiazanych. 

Znalazłem warsztat w pl co zajmuje sie profesiolnalną  regeneracją dpfa.500zł. i 6 miesiecy gwarancji. I jest jak nowy... tak przynajmniej sugerują.Mam zamiar z tego skorzystać. Czyszczą go pod cisnieniem w specjalnej komorze a wczesniej go otwierają... wypalanie nic ci nie da za pare setek znowu ci sie zaświeci...


  • 0

#103 Acoord 2.2 cdti 2009

Acoord 2.2 cdti 2009
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:warszawa i okolice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:07, 16.05.2016

nie wiem skąd u ciebie tyle pesynizmy - przeczytaj wcześniejsze moje posty w tym temacie.

myślisz że wywalenie dpf to jest super pomysł ?- na pewno kontrolka się nie zapali , a co z kontrolami przez policje i na diagnostyce ????

 

oczywiście zaraz 200 osób powie że nic nie wykryją i usuwać to  - a ja wam powiem że wykrywają i wtedy jest większy problem bo za wycięcie zapłacisz około 1500 z tiuningiem, a jak się dopatrzą - to kupuj nowy za 4 tyś + mandat + bujanie się z tym po mechanikach i problemy z odzyskaniem DO.

 

zajefajny interes.

 

chcesz to usuwaj ale nie karz robić tego innym

 

o kurde ;p

 

To nic tylko kupic kabel i ustawic sie pod salonem hondy.ską


  • 0

#104 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:43, 16.05.2016

nie wiem skąd u ciebie tyle pesynizmy - przeczytaj wcześniejsze moje posty w tym temacie.

myślisz że wywalenie dpf to jest super pomysł ?- na pewno kontrolka się nie zapali , a co z kontrolami przez policje i na diagnostyce ????

 

oczywiście zaraz 200 osób powie że nic nie wykryją i usuwać to  - a ja wam powiem że wykrywają i wtedy jest większy problem bo za wycięcie zapłacisz około 1500 z tiuningiem, a jak się dopatrzą - to kupuj nowy za 4 tyś + mandat + bujanie się z tym po mechanikach i problemy z odzyskaniem DO.

 

zajefajny interes.

 

chcesz to usuwaj ale nie karz robić tego innym

 

No i tu się z kolegą zgodzę, bo sam walczyłem z DPFem przez jakieś 30kkm, od samego zakupu, przy 111kkm co kilka tysięcy mi się zaświecał i musiałem wypalać komputerem. Robiłem wszystko co tylko mogłem, płukanie, wypalanie, jakieś dodatki do paliwa, wymiana czujników i nic... i tak co chwila, raz częściej raz rzadziej się zaświecał, aż do wymiany oleju ... Do tej pory głupi ja kupowałem Shella i jechałem z gratami do ASO po pieczątkę. Teraz, pierwszy raz przy 140kkm sam zrobiłem przegląd, ale że nie mogłem dostać akurat tego dnia Shella to kupiłem zalecany do DPF olej Motula i od tamtej pory filtr się wypalił już 3 razy samoczynnie... a przejechałem już 7kkm. Jedyną rzecz jaką zrobiłem, to wlałem jakiś środek STP do DPF razem z tankowaniem po wymianie oleju. Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy rzeczywiście olej pomógł, ale w końcu filtr się wypala samoczynnie i wszystko chodzi idealnie. 


Użytkownik kamilski edytował ten post 10:44, 16.05.2016

  • 0

#105 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 13:47, 16.05.2016

Wywalenie dpf-a to najlepsza rzecz jaka mozna zrobic swojemu dieslowi. Jest to jedyna czesc ktora jest calkowicie zbedna w dzisiejszych dieslach, tym bardziej w bardzo czystych dieslach hondy. Jedyny plus jaki przemawia za pozostawieniem dpfa to to, ze emitujemy mniej sadzy, reszta to same minusy. Jest to tylko i wylacznie wymysl ekologow, a przy okazji dobry zarobek dla serwisow.  Po badniu spalin accorda i-dtec normy spalin sa praktycznie takie same auta z filterem czy bez, nie ma szans aby diagnosta lub inspekcja ruchu drogowego zorientowala sie ze dpf zostal wyciety. Oczywiscie pod warunkiem, ze wycial to zakad ktory ogarnia temat. Za wycieciem przemawia jeszcze:

-beztresowa jazda, mam pewnosc ze na dalekim wyjezdzie, nagle silnik nie przejdzie w tryb awaryjny

-odlawienie wydechu, spaliny maja lepsze ujscie

-lekko poprawiaja sie osiagi auta

-norma splin euro zostaje na takim samym poziomie

-brak wymuszonej jazdy w celu doplania filtra

I tak mozna wymieniac i wymieniac ;)


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq