Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

f18b2 nie dopala na pierwszy cylinder

VI f18b2 problem 1cylinder

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 25.08.2015

Witam, mam nastepujacy problem. Moj accord VI z silnikiem f18b2 tak jakby nie dopala na pierwszym cylindrze na wolnych obrotach. Kiedy zlapie jakies 2200 obrotow wydaje sie juz byc ok bo czuc znaczna poprawe w jeździe. Niżej brakuje mu mocy. Dzieje sie tak na benzynie i gazie. Kiedy zdejme fajke z pierwszego garczka na wolnych nie ma roznicy w pracy silnika ale wyzej ciezko jest mu sie wkrecic i dodatkowo nie chce przelaczyc na gaz. Podmienilem aparat zaplonowy, kable WN, świece, wymieniona uszczelka kolektora ssącego, zawory regulowane i nic nie pomaga. Świece po niedlugim czasie zrobily sie przypalone, check sie nie świeci (nawet po odpieciu wtrysku). Dodam tylko ze w hondzie byl swap z 1.6 na 1.8. Macie może jakieś pomysły gdzie szukać dalej przyczyny? Z góry dzięki, pozdro!

@edit
Kompresja na kazdym po ok. 12

Użytkownik adams94 edytował ten post 20:08, 25.08.2015

  • 0

#2 Ebola

Ebola
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Tbg/Rz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Bida edition:)
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:30, 25.08.2015

A iskra na świecy jest?


  • 0

#3 tytoos

tytoos
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:1.8
  • Wersja:chyba S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:39, 25.08.2015

jezeli podmieniales aparat, swiece i przewody, to moze sprawdz wtryski


  • 0

#4 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:50, 25.08.2015

@Ebola
Podejzewam ze iskra jest bo na wyzszych obrotach pali na ten cylinder, choć nie sprawdzalem.

@tytoos
Mowisz o wtryskach lpg czy noPb? Swoją drogą, jak je sprawdzić?
  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:10, 25.08.2015

Swap był razem z komputerem?

Jak wpięta jest instalacja gazowa? To znaczy sygnał obrotów. Przypadkiem nie z pierwszego wtryskiwacza?


  • 0

#6 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 25.08.2015

Swap robil poprzedni wlasciciel, wydaje mi sie ze wymienil caly osprzęt (tak mówił).
Nie bardzo sie znam na lpg wiec nie umiem ci odpowiedziec na pytanie o nią. Jeśli możesz podaj jakies wskazówki jak mam to sprawdzić.
  • 0

#7 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:26, 25.08.2015

I sprawdź przy okazji jakie masz ciśnienie na wszystkich tłokach .
Co do llpg to zrób zdjęcie wystarczy 😊

Użytkownik slawex9 edytował ten post 21:27, 25.08.2015

  • 0

#8 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 25.08.2015

Ok jutro mam wolne wiec z rana zrobie zdjecie i wrzue na forum :)
  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:36, 25.08.2015

Jak kupiłeś to było wszystko ok, czy od razu coś nie do końca działało?


  • 0

#10 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:37, 25.08.2015

Z tym cisnieniem dobry pomysl. Moze gniazda wypalone.


  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:40, 25.08.2015

 

Z tym cisnieniem dobry pomysl. Moze gniazda wypalone.

 

 

czytamy pierwszego posta.

 

@edit
Kompresja na kazdym po ok. 12


  • 0

#12 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 25.08.2015

Od poczatku jak go kupilem tak chodzil, przy zakupie gość cos dotykał silniczka krokowego i tak na słuch pracowal lepiej bo obroty wzrastały. Ciśnienie mierzyłem jakis czas temu, około 12 na każdym cylindrze. Dokładnie nie pamietam, ale nie było wyraźnej różnicy między cylindrami
  • 0

#13 Ebola

Ebola
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Tbg/Rz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Bida edition:)
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:50, 25.08.2015

@Ebola
Podejzewam ze iskra jest bo na wyzszych obrotach pali na ten cylinder, choć nie sprawdzalem.

 

 

Ja podejrzewam że na wyższych obrotach również nie pali na tym garze, jednak z racji bezwładności nie odczuwasz tego tak jak na niskich obrotach. Jeśli kompresja jest równa, to obstawiałbym na kłopot z układem zapłonowym. Bo jeśli problem byłby z wtryskiwaczem to chodził by na gazie lub benzynie.


  • 0

#14 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 25.08.2015

Wlasnie tez obstawialem problem z ukladem zaplonowym ale jak juz pisalem, wszystko wymienione wiec juz nie wiem co robic
  • 0

#15 Ebola

Ebola
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Tbg/Rz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Bida edition:)
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 25.08.2015

I wymiana nic nie pomogła? Części wstawiłeś nowe?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f18b2, problem, 1cylinder

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq