Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Nie otwieraja sie drzwi tylne prawe od zewnątrz

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 sztympel

sztympel
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:02, 28.06.2015

]Witam mam problem z tylnymi prawymi drzwiami potrafię otworzyć je od środka natomiast od zewnątrz nie rozebrałem boczek i wypadło jakaś część gdzie można takie coś dostać lub ktoś przerabiał u siebie taki problem.

Załączone pliki


  • 0

#2 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:58, 28.06.2015

klamka do wymiany, chyba że wymontujesz i spróbujesz pokleić jakim distalem


Użytkownik dargo edytował ten post 19:59, 28.06.2015

  • 0

#3 Racjel

Racjel
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:55, 28.06.2015

Temat pojawia się co jakiś czas, 2 lata temu miałem to samo i mi się udało to naprawić. Jeśli dobrze pamiętam wiązało się to z wierceniem, i naprawą drut + klej - naprawa niby prowizoryczna a działa do dziś pomimo, że te drzwi są 2 najczęściej otwierane(moja córa jeździ z tyłu po prawo). Jutro postaram się o fotkę, ale nie obiecuję, bo będę musiał drzwi rozbierać, a nie wiem czy znajdę czas :/


  • 0

#4 sztympel

sztympel
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:41, 29.06.2015

Wielkie dzięki, co do napraw prowizorycznych to z tego co wiem są najbardziej skuteczne i najtrwalsze :) 


  • 0

#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:47, 29.06.2015

jak coś nowa klamka w ASO 186 zł, uzywki zapomnij , zamiennikow brak


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 sztympel

sztympel
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:46, 29.06.2015

 sprawdzałem na allegro i OLX coś tam jest z używek ale tez się nieźle cenią 150 zł 


  • 0

#7 Racjel

Racjel
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:30, 03.07.2015

 

Znalazłem w końcu czas, trochę się zeszło. Nie rozbierałem już całej klamki bo pamiętam, że było to strasznie kłopotliwe. To była jedna z pierwszych moich napraw, więc pewnie nie nasmarowałem śrub, tylko złożyłem jak było więc odkręcanie byłoby równie irytujące :/

 

9dc297982338514fmed.jpg

 

Pęknięcie  było chyba tym najbardziej podstawowym jeśli chodzi o te klamki. Plastik  "nie wytrzymał presji" jeśli dobrze pamiętam na samym już elemencie 1. Naprawa była dość prosta:

Element 1. ma w miejscu 3. takie zagłębienie na pręcik (2.) o który się opiera. - Nawierciłem w miejscach zaznaczonych 4. dwa otwory na drut i na zasadzie dźwigni usztywniłem 1. z pękniętym plastikiem. Drut musi być na sztywno. Nawet nie pamiętam, czy dodawałem tam jakiś klej. Co dość ważne nawiercona dziura w plastiku była zrobiona zaraz pod poprzecznym wzmocnieniem tak, że drut w całości się na nim opierał . Dzięki temu drut nie wrzyna się  mocno w plastik i cała konstrukcja zachowa dłużej sztywność. Patrząc na miejsce 5. drut przebiegałby w górnej części tego zagłębienia. 

 

Jak widać rozwiązanie bardzo prowizoryczne :) ale tak jak pisałem wcześniej naprawa trzyma już 2 lata.

 

 


  • 0

#8 sztympel

sztympel
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:44, 09.07.2015

No muszę przyznać ze nieźle wymyślone ja w sobotę zajmę się moją klamką zobaczymy co mi wyjdzie :) 


  • 0

#9 Łukasz17w7

Łukasz17w7
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Krasnystaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES Premium ;)
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:28, 09.07.2015

Coś mi się wydaje że i u mnie na wykończeniu będzie bo podczas otwierania nie słychać typowego kliknięcia i prawie w najwyższym położeniu dopiero drzwi otwiera.

Mieliście podobne objawy wcześniej?


  • 0

#10 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:00, 09.07.2015

Tak miałem. To już końcówka klamki. Mi udało sie kupić używke pod kolor i działa drugi rok.


  • 0

#11 Łukasz17w7

Łukasz17w7
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Krasnystaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES Premium ;)
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:20, 09.07.2015

No to chyba będzie patent z drutem bo w piracie ciężko będzie znaleść


  • 0

#12 Racjel

Racjel
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:46, 09.07.2015

Robiłem to wtedy zupełnie na żywiole, teraz bym chyba więcej porzeźbił w stali i bardziej usztywnił. Chociaż tak też trzyma zadziwiająco dobrze więc nie ruszam :) Nawet robiąc fotkę zdziwiłem się, że zupełnie nie widać "zmęczenia" tego rozwiązania. Może dlatego, że tak lepiej rozkładają się obciążenia? Nie mam pojęcia. Jeśli do momentu zmiany auta padnie kolejna klamka to pomyślę nad czymś solidniejszym i zrobię pełny manual.

Łukasz zabierz się za to zanim odginaniem na maksa zniszczysz zewnętrzną stronę klamki, u mnie niestety tak się stało i lekko pękła :/ Niby nie problem po sklejeniu, ale jednak w oko kole...


  • 0

#13 Łukasz17w7

Łukasz17w7
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Krasnystaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES Premium ;)
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:51, 09.07.2015

Łukasz zabierz się za to zanim odginaniem na maksa zniszczysz zewnętrzną stronę klamki, u mnie niestety tak się stało i lekko pękła :/ Niby nie problem po sklejeniu, ale jednak w oko kole...

Będę musiał, jak zrobię porządek z zegarami i może od razy wygłuszenie dodatkowe założę w drzwi.


  • 0

#14 sztympel

sztympel
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:00, 10.07.2015

Niestety u mnie to był moment jeden dzień działa a na drugi już nie tak bez ostrzeżenia :)


Użytkownik sztympel edytował ten post 14:00, 10.07.2015

  • 0

#15 N-rique

N-rique
  • Forumowicz
  • 266 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:26, 12.07.2015

Panowie, może jakiś manual, jak dostać się do tej klameczki ???

Ewentualnie podpowiedzcie po kolei jak zdjąć tapicerkę...

Pzdr.

Maciej


  • 0

Był CH1 '98 (sell) :-) (piękna "lodówa"...)
A teraz jest "Leśnik"






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq