Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Po wymianie rozrzadu problem z odpale

VI rozrzad problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#31 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 13.02.2015

Zaworki ustawione a silnik dalej nierowno zapala... Moze cos z tym zaplonem... Albo poprostu swiece i przewody do wymiany?
A tak to teraz brzmi

Użytkownik Guzikk edytował ten post 20:07, 13.02.2015

  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#32 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:24, 13.02.2015

Przewody to zmierz jaki mają opór i na odpalonym silniku popsikaj je lekko wodą - taką mgielke zrób i zobacz czy iskra przeskakuje.
Świece to zalezy jaki mają przebieg i jakie są założone, ale koszt świec ngk, podstawowych to okolice 60 złotych za komplet wiec może warto wymienić
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#33 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:41, 13.02.2015

Nie wiem kiedy byly wymieniane bo kupilem ja ok 2 mce temu. U mnie akurat nie takie tanie :-P (szwecja) ;-) dziwne tylko ze po zlozeniu auta do kupy takie rzeczy... Rozrzad jest idealnie na znakach... Chyba ze jeszcze cos innego mozna podejzewac o takie zachowanie? A i te swieczki po wykreceniu sa mocno okopcone...
A jak powinien prawidlowo byc ustawiony zaplon??
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#34 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 21:36, 13.02.2015

Nie Kolego Guzikk, praca silnika jest nadal bardzo daleko od normalności.

Odgłos nagrałeś na zimnym, czy już był nagrzany silnik ?

Wg mnie cały czas jest problem z prawidłowym zapłonem, zwłaszcza jak świeczki przykopcone.

Jeśli możesz to wrzuć fotkę świec


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#35 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:08, 13.02.2015

Jutro to zrobie ;-) wydaje sie jakby pracowal na dwa cylindry tylko... Nie da sie jezdzic/ mruga check. Ma ktos instrukcje jak ustawic zaplon. Podejzewam ze kazda hania inaczej. Tak jak mialem roznice miedzy F20Z2 i f20z1...
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#36 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 22:30, 13.02.2015

No właśnie odgłos, jak przy wypadaniu zapłonu.

Jak będziesz miał problem ze znalezieniem instrukcji to poproś któregokolwiek Admina.

Czuwaj :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#37 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:32, 13.02.2015

Jeśli mruga to znaczy ze sygnalizuje wypadanie zapłonu... Wiec albo świece, kable albo aparat się ruszył i ma zły kąt zapłonu ci jest najmniej prawdopodobne
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#38 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 22:46, 13.02.2015

Aparat wchodzi tylko w jeden sposób i nie da się go regulować. Nie masz z kim podmienić aparatu i kabli? Chociaż wg mnie to nie zapłon. Zawory dobrze na znakach ustawiane? Chodzi o znaki na kółku pasowym wałka rozrządu.
  • 0

#39 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:48, 13.02.2015

accord034 nie rozumiem...? Nie mozna przestawic aparatu zaplonowego? Jakie znaki zaworow? Zawory ustawione dopiero co szczelinomierzem...
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#40 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 00:01, 14.02.2015

Accord034 po raz kolejny gadasz to samo... Aparat DA SIĘ ZAŁOŻYĆ odwrotnie o 180 stopni a ruszając nim delikatnie wokół osi reguluje się kąt wyprzedzania zapłonu
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#41 zuczek222

zuczek222
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:@@@@
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:20, 14.02.2015

Kolega już pisał że przy wymianie rozrządu  przy aparacie nic nie robił, nawet go nie zdejmował. Szukaj problemu przy klawiaturze bo ją rozbierałeś.


  • 0

#42 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 07:59, 14.02.2015

Accord034 po raz kolejny gadasz to samo... Aparat DA SIĘ ZAŁOŻYĆ odwrotnie o 180 stopni a ruszając nim delikatnie wokół osi reguluje się kąt wyprzedzania zapłonu


Bojar próbowałeś? U Ciebie pewnie się da, w VI przy silniku 2.0 nie ma możliwości.
  • 0

#43 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:35, 14.02.2015

No tak ale co tam można zle zlozyc.... Wszystko jest na miejscu
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES


#44 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 08:40, 14.02.2015

Guzik chodzi o właściwe ustawienie kółka wałka rozrządu. Są na nim dwie kreski po bokach i przy ustawianiu pierwszego cylindra muszą być równolegle do płaszczyzny głowicy a znak "Up" prostopadle. Silnik jest pochylony w tył. Jeśli przypadkiem ustawiałeś że znak "Up" był pionowo to regulacja będzie zła.
  • 0

#45 Guzikk

Guzikk
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es vtec
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:48, 14.02.2015

Nie umiesz czytac ze zrozumieniem? Przeciez pisze ze rozrzad jest dobrze ustawiony
  • 0

BYLO: *Accord F20Z2 i, *Accord F20Z1 iLS

JEST: *Accord F20B6 ES






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, rozrzad problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq