Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zmienione świece, kopułka, palec i akumulator - a dalej źle pali

VI świece kopułka palec akumulator źle pali

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#46 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 15:56, 21.11.2014

A moze ktoras opaska na wezu gazowym nie trzyma i stad to syczenie. Wystarczy dokrecic opaske albo zmienic na nowa, nie trzeba zaraz reduktora wymieniac. Jesli gaz faktycznie idzie przewodem podcisnieniowym to mozna kupic zestaw naprawczy i zregenerowac taki reduktor. Ostatnio regenerowalem BRC GENIUS 1500, org. zestaw naprawczy okolo 80 zl + godzinka pracy i smiga az milo i nie ma juz problemu z odpalaniem po dluzszym postoju. Jak fachowiec pokazal Ci, ktory wezyk masz odpiac na noc to go odepnij. Jesli auto rano zapali to winny reduktor. Wtedy bedziesz mogl wybierac pomiedzy regeneracja a wymiana.


  • 0

#47 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:58, 21.11.2014

Dzięki lipson za konkretną odpowiedź.  :)  


  • 0

#48 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:56, 27.11.2014

No i już jest ok   :banan:

Okazało się, że problemem który tutaj poruszyłem okazał się reduktor. Puszczał podciśnieniem gaz do kolektora, przez co przy odpalaniu mieszanka była zbyt bogata (jeśli coś źle napisałem, to poprawić). Troszkę dużym kosztem jak narazie był dla mnie nowy reduktor KME (bo nie chciałem brać jakiś Zanetti czy tego typu rzeczy), więc wybrałem zestaw naprawczy. Wyczyszczenie reduktora, wymiana uszczelek itd. + wystrojenie gazu wyniosło mnie w sumie 150zł, więc uważam że cena rozsądna. Autko teraz chodzi o wiele płynniej niż wcześniej. Ustał też problem z szarpaniem na 4 i 5 biegu przy obrotach 2250-2750 obrotów. Także jak na ten moment jestem zadowolony. 

Teraz jeszcze tylko mi zostanie wyczyszczenie przepustnicy sposobem Setha (choć ostatnio bezskutecznie próbowałem ją ściągnąć, więc złożyłem wszystko do stanu wyjściowego) i regulacja zaworów, i po tym mam nadzieję autko się bardziej "rozkręci".(?!)

 

Jedyne co mi mechanik podpowiedział, to zaproponował mi uzbierać kaske na nową listwę wtryskową, bo ciężko mu było wyregulować gaz na pierwszym wtryskiwaczu, i ewidentnie jest z nim jakiś problem.

A listwę mam takową:

1.jpg


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, świece, kopułka, palec, akumulator, źle pali

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq