Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Błąd 61, nowa sonda, dławienie silnika, falowanie obrotów

VI błąd 61 sonda lambda dławienie silnika falowanie obrotów gaśnięcie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#16 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:16, 04.12.2014

czyli zacząć trzeba od wydechu.

Nie zmienił się dźwięk z wydechu?

Nic nie zaczęło brzęczeć nagle?

 

Najprościej zdjąć kata i sprawdzić czy kat cały, czy jakikolwiek prześwit jest?

Jeśli wygląda ok, to odpiąć resztę wydechu i sprawdzić jak idzie. Jeśli będzie poprawa, to masz sprawcę.

 

Jak dobrze pamiętam to masz 2 sondy i wywalenie go bez emulatora nie wchodzi w grę. Można kupić tlumik w obudowie katalizatora z wspawanym miejscem na emulator. Do tego wkręcasz sondę i powinno być ok.


  • 0

#17 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:23, 04.12.2014

Czyściłeś egr i przepustnice ??


  • 0

#18 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:37, 04.12.2014

Walniety czujnik spalania stukowego. Oczywiscie w/g mnie.
Pozdr
  • 0

#19 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 22:46, 04.12.2014

czujnik spalania stukowego wywaliłby checka.

 

Moim zdaniem ustaw te zawory DOKŁADNIE, wyczyść EGR i przepustnicę, usuń katalizator i zresetuj kompa i naucz go na nowo obrotów.

 

Emulator na sonde po wywaleniu kata i tak *cenzura* da, przynajmniej u mnie dalej jest check.


  • 0

#20 Accord 2.0 v-tec

Accord 2.0 v-tec
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Ryn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jmb
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:07, 04.12.2014

Czyściłeś egr i przepustnice ??

Nie czysciłem,zaczne od kata pozniej egr i przepuistnica.Dzieki za poszlaki


  • 0

#21 Accord 2.0 v-tec

Accord 2.0 v-tec
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Ryn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jmb
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:45, 05.12.2014

 Czy ktos wie jak Dokładnie Ustawic zawory?Jaka dokładnosc,ktos napisze?


  • 0

#22 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:55, 05.12.2014

ssące 0.25, wydechowe 0.30


  • 0

#23 Accord 2.0 v-tec

Accord 2.0 v-tec
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Ryn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jmb
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:46, 05.12.2014

ssące 0.25, wydechowe 0.30

ok dzieki wielkie


  • 0

#24 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:02, 05.12.2014

kata zdążysz wywalić(jak go potłuczesz to już nie ma odwrotu) a póki druga sonda nie wali CE to na razie tego nie tykaj, zrób to co łatwiejsze, zajmie Ci to 2 najwyżej 3 h i będziesz miał obraz czy coś się zmieniło...


  • 0

#25 Accord 2.0 v-tec

Accord 2.0 v-tec
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Ryn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jmb
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:49, 05.12.2014

kata zdążysz wywalić(jak go potłuczesz to już nie ma odwrotu) a póki druga sonda nie wali CE to na razie tego nie tykaj, zrób to co łatwiejsze, zajmie Ci to 2 najwyżej 3 h i będziesz miał obraz czy coś się zmieniło...

ok to najpierw ustawienie zaworów potem czyszczenie egr i przepustnicy...


  • 0

#26 seba2402

seba2402
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Świecie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:05, 13.12.2014

mam problem z szarpaniem i brakiem mocy  accord 2.0 pb + lpg wymieni

one świece ngk przewody zapłonowe orginał  ,  kopółka + palec orgnał zawory ustawine 


  • 0

#27 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:08, 13.12.2014

czujnik spalania stukowego wywaliłby checka.

 

pod warunkiem, że obydwa druciki się oderwały od membrany, jeżeli tylko jeden to checka nie wywali a będzie szarpał

pozdr


Użytkownik dargo edytował ten post 18:08, 13.12.2014

  • 0

#28 seba2402

seba2402
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Świecie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:56, 13.12.2014

a gdzie znajduje sie ten czujnik spalania stukowego , czytalem o tym czujiku . pozd


jak go sprawdzić i jaki kupić orginał czy zamiennik , pozdrawiam


  • 0

#29 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:59, 13.12.2014

I jak tam, coś ruszyło się w temacie ??


  • 0

#30 Accord 2.0 v-tec

Accord 2.0 v-tec
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Ryn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jmb
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:32, 14.12.2014

U mnie jak narazie Ustawione zawory,wywalony kat i troche poprawa ale i tak nie jest to co chce osiagnac.Jak wywalilem kata przez 3dni nie palił check a dzis sie zaswiecił.  Pozostaje mi wyczyscic egr i przepustnice. Jak nie pomorze co dalej? Ktos ma jakies pomysly ? Nie wymienilem jeszcze przewodów zaplonowych,wie ktos jak je sprawdzic czy nadaja sie na wymiane?


Użytkownik Accord 2.0 v-tec edytował ten post 11:53, 14.12.2014

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, błąd 61, sonda lambda, dławienie silnika, falowanie obrotów, gaśnięcie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq