Pytanko czy na gumy stabilizatora daje sie cos na poslizg czy tylko zakladam gume i na to blache i tyle?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 09:24, 09.08.2014
#32
Napisano 10:34, 09.08.2014
#33
Napisano 11:10, 09.08.2014
Bartekinator, edytowałeś post ale pamiętam poprzednie słowa (bez złośliowości ). Zmęczenie materiału staba w jego warunkach pracy na pewno długo nie nastąpi - prędzej zeżre go ruda, jeśli się nie zadba. Nie zauważyłem aby było wytarcie żelaza w miejscu gum, a szlifowałem każdy cm2. Silikonu nie żałujcie z każdej strony (także co jakiś czas), zapobiega również starzeniu się gumek. Ja psiukam wszystko co przypomina gumę
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#34
Napisano 21:20, 09.08.2014
Dzis wyszystko ogarnalem rozbieranie z 2 godziny sie zeszlo bo sruby pordzeiwale obeszlo sie bez ciecia bo zdjalem uchwyty kulowe i zlapalem zabka i dalej sie ladnie odkrecilo ,
W koncu doszedlem co u mnie skrzypialo jak stare lozko ,okazalo sie ze to wlasnie ten uchwyt kulowy w prawym laczniku staba albo nie bylo smaru albo cos syfu sie tam dostalo ,bo ciezko chodzil i skrzypial.Dobrze ze zamowilem gumy i laczniki.
Co do stabilizatora byl mocno pordzewialy wiec wiertara ze szczota i ogien pozniej pomalowalem itp .Co do zmeczenia materialu to u mnie cala powloka ochronna juz odeszla wiec caly czyscilem i malowalem moja super farba .
Bartekinator,-mi sie wydaje jakby ruda miala az taki wplyw na staba zeby go calkiem wymienic to musial by miec z 20-30lat bo u mnie jak kupilem hanie wiedzialem ze juz ruda go brala podczas ogledzin a dopiero po ponad roku sie nim zajalem i stwierdzam ze nie bardzo go zjadlo przez ten rok...
Mam troche zdjec nadajacych sie na manuala z wymiany lacznikow staba ,gum i renowacji staba ,wiec jak by ktos potrzebowal moge sie przylazyc i zrobic manuala( Oczywiscie wymiana banalna skoro dalem sam rade ale bez porad z forum bym sie za to nie zabral wiec czemu nie manual)
ps: paru osobom sie nalezy up reputacja za pomoc ale niewiem czemu nie moge dac.....
Pozdrowienia dla forumowiczow ktorzy pomogli (diagnoza mojego mechanika nie trafna 230 w plecy)
dzieki wam obeszlo sie bez dalszych kosztow ,bo po slowach"przyjedz jak bedzie caly czas skrzypialo" zwatpilem i wzialem sprawy w swoje rece "
I dzieki pejocie za czesci ^^
Użytkownik Venom91x edytował ten post 21:32, 09.08.2014
#35
Napisano 22:01, 09.08.2014
Nie ma za co.
#36
Napisano 10:01, 10.08.2014
Gdzie jest moc tam jest smród
Keep calm and follow the white rabbit!
#37
Napisano 11:49, 10.08.2014
Wyjalem go i tak jak by smaru nie bylo na tej kulce albo brud sie dostal ,bo strasznie ciezko chodzil i przy tym skrzypial wlasnie tak jak stara wersalka ,zamontowalem u siebie ctr ktore sa jak dla mnie duzo lepiej wykonane i jest miejsce na klucz zeby sobie zakontrowac ,wiec w przyszlosci nie bedzie problemow z odkreceniem,co do gum nacialem i wlozylem bez poslizgu a sruby stare oczyscilem i bez problemu zalapaly.
Tak sie rozpedzilem ze nawet lampy wypolerowalem ale to juz nie ten temat ^^.
Satysfakcja z pracy bezcenna:)
Użytkownik Venom91x edytował ten post 11:49, 10.08.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych