dziwnie słaby przed reflashem na Pb ..paliwo ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#106
Napisano 13:48, 18.02.2017
#107
Napisano 13:50, 18.02.2017
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 13:50, 18.02.2017
#108
Napisano 13:51, 18.02.2017
Na Pb moc max przed załączeniem vtec ? to po 6000 tyś moc spadała ? namieszane nieżle
Użytkownik Wlodar edytował ten post 13:52, 18.02.2017
#109
Napisano 14:14, 18.02.2017
Pomiar automata nie jest miarodajny mimo że f1 poszły w róch to i tak przerzucał biegi.
Co do pb to przy pierwszym pomiarze wyszedł normalnie, tylko na gazie miałem rozwiercane wtryski dlatego taka różnica...
Wlodar ciekły wtrysk gazu dał ciut więcej za to po zabiegu porównywalnie liczyłem na więcej w lpg,natomiast co do v tec to niewiem,,,,,
#110
Napisano 17:27, 18.02.2017
pb+24,5 km lpg+15,3 km
W krakowie było taniej i bliżej,,,,,,,,,,,,a na wiosne lece na śląsk zrobić mały przeglądzik lpg to wskocze na hamownie,,,,,
no wiec to "troche" nie jest miarodajne co pokazujesz, dyskusja sie toczyła już na temat hamowania i powinno sie to jednak robić na jednym urządzeniu, gdyż, ponieważ, dlatego że, z powodu, wskutek, z przyczyny.......BO TAK
Użytkownik lakatus edytował ten post 18:13, 18.02.2017
#111
Napisano 18:59, 18.02.2017
Kolego Lakatus jeszcze w dzień robienia reflash był temat szukania hamowni w krk w celu potwierdzenia przyrostów i urządzenie niewchodziło w gre tylko km, każdy z nas był ciekawy wyników a sam Ukrainiec obiecywał do 25km.
1 pomiar V-tech Tuning Oddział Śląsk temp 14*C
2 ............V-tech Tuning s.c.Bieżanowska temp 19*C
Jedyne co różni te pomiary to miejsce i temperatura,wykresy są na plus i o to chodziło, życze wszystkim przyrostów rzędu 24km i więcej zdecydowanych z K24Z3 AT
#112
Napisano 19:05, 18.02.2017
#113
Napisano 19:32, 18.02.2017
http://www.accordklu...e-recaro/page-6Kolego Lakatus jeszcze w dzień robienia reflash był temat szukania hamowni w krk w celu potwierdzenia przyrostów i urządzenie niewchodziło w gre tylko km, każdy z nas był ciekawy wyników a sam Ukrainiec obiecywał do 25km.
1 pomiar V-tech Tuning Oddział Śląsk temp 14*C
2 ............V-tech Tuning s.c.Bieżanowska temp 19*C
Jedyne co różni te pomiary to miejsce i temperatura,wykresy są na plus i o to chodziło, życze wszystkim przyrostów rzędu 24km i więcej zdecydowanych z K24Z3 AT
#114
Napisano 21:16, 18.02.2017
Zobaczymy jak ktoś zrobi na K24Z3
Rozmawiałem z właścicielami jednej jak i drugiej hamowni jak wygląda cała procedura zrobienia AT i powiedzieli dokładnie to samo, urządzenia kalibrowane,certyfikaty,dobre opinie,kolejki i wykwalifikowany personel, chłopaki znają się na rzeczy to nie jakaś rolka u Wieśka w szopie.
#115
Napisano 16:03, 20.02.2017
#116
Napisano 17:35, 20.02.2017
http://www.accordklu...a-przepustnica/
"Chyba" 60mm. Ja swoją ostatnio zdejmowałem, była równa z wlotem w kolektorze.
#117
Napisano 22:54, 20.02.2017
Zgadza się od strony kolektora za motyllkiem 60mm. Przed zaś 64mm. Przy przepustnicy z J35 V6 analogicznie. 64mm za motylkiem, 68mm przed.Panowie wiem ktoś może jaka średnicę ma przepustnica z k24a3 od strony kolektora ssacego?
Ogółem gra nie warta świeczki. Wiem bo mam.
Użytkownik shantillas edytował ten post 22:54, 20.02.2017
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
#118
Napisano 11:15, 22.02.2017
A wiec reflash juz dostepny
Wszystko niby dziala, moge przestawiac w mapie prawie wszystko
Ma ktos hondate i kompa z tsx na sell?
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#119
Napisano 11:32, 22.02.2017
Mapę Europy też możesz wgrać?
Do re-flasha musisz się tam wlutować, a potem to odłączyć, czy to tak już zostaje?
#120
Napisano 12:40, 22.02.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych