Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#106 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:48, 18.02.2017

dziwnie słaby przed reflashem  na Pb ..paliwo ?


  • 0
                       

#107 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:50, 18.02.2017

Wiele czynników mogło mieć wpływ.

Użytkownik tarjei86 edytował ten post 13:50, 18.02.2017

  • 0

#108 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:51, 18.02.2017

Na Pb moc max przed załączeniem vtec ? to po 6000 tyś moc spadała ? namieszane nieżle


Użytkownik Wlodar edytował ten post 13:52, 18.02.2017

  • 0
                       

#109 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:14, 18.02.2017

Pomiar automata nie jest miarodajny mimo że f1 poszły w róch to i tak przerzucał biegi.

Co do pb to przy pierwszym pomiarze wyszedł normalnie, tylko na gazie miałem rozwiercane wtryski dlatego taka różnica...


Wlodar ciekły wtrysk gazu dał ciut więcej za to po zabiegu porównywalnie liczyłem na więcej w lpg,natomiast co do v tec :om:  :om:  to niewiem,,,,,


  • 0

#110 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:27, 18.02.2017

pb+24,5 km  lpg+15,3 km


W krakowie było taniej i bliżej,,,,,,,,,,,,a na wiosne lece  na śląsk zrobić mały przeglądzik lpg to wskocze na hamownie,,,,,

no wiec to "troche" nie jest miarodajne co pokazujesz, dyskusja sie toczyła już na temat hamowania i powinno sie to jednak robić na jednym urządzeniu, gdyż, ponieważ, dlatego że, z powodu, wskutek, z przyczyny.......BO TAK :)


Użytkownik lakatus edytował ten post 18:13, 18.02.2017

  • 0

#111 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:59, 18.02.2017

Kolego Lakatus jeszcze w dzień robienia reflash był temat szukania hamowni w krk w celu potwierdzenia przyrostów i urządzenie niewchodziło w gre tylko km, każdy z nas był ciekawy wyników a sam Ukrainiec obiecywał do 25km.

1 pomiar V-tech Tuning Oddział Śląsk              temp 14*C

2 ............V-tech Tuning s.c.Bieżanowska         temp 19*C

Jedyne co różni te pomiary to miejsce i temperatura,wykresy są na plus i o to chodziło, życze wszystkim przyrostów rzędu 24km i więcej zdecydowanych z K24Z3 AT

:dres:  :dres:  :dres:  :dres:  :dres:  :dres:  :siema:


  • 0

#112 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:05, 18.02.2017

No ja tam sobie życzę trochę więcej jak kolega Ralfi ogranie strojenie . Bo trochę więcej planuje niż kolektor wydechowy i Cai .=)
  • 0

#113 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:32, 18.02.2017

Kolego Lakatus jeszcze w dzień robienia reflash był temat szukania hamowni w krk w celu potwierdzenia przyrostów i urządzenie niewchodziło w gre tylko km, każdy z nas był ciekawy wyników a sam Ukrainiec obiecywał do 25km.
1 pomiar V-tech Tuning Oddział Śląsk temp 14*C
2 ............V-tech Tuning s.c.Bieżanowska temp 19*C
Jedyne co różni te pomiary to miejsce i temperatura,wykresy są na plus i o to chodziło, życze wszystkim przyrostów rzędu 24km i więcej zdecydowanych z K24Z3 AT
:dres: :dres: :dres: :dres: :dres: :dres: :siema:

http://www.accordklu...e-recaro/page-6
  • 0

#114 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:16, 18.02.2017

Zobaczymy jak  ktoś zrobi na K24Z3

Rozmawiałem z właścicielami jednej jak i drugiej hamowni jak wygląda cała procedura zrobienia AT i powiedzieli dokładnie to samo, urządzenia kalibrowane,certyfikaty,dobre opinie,kolejki i wykwalifikowany personel, chłopaki znają się na rzeczy to nie jakaś rolka u Wieśka w szopie.

 


  • 0

#115 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:03, 20.02.2017

Panowie wiem ktoś może jaka średnicę ma przepustnica z k24a3 od strony kolektora ssacego?
  • 0

#116 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:35, 20.02.2017

http://www.accordklu...a-przepustnica/

 

"Chyba" 60mm. Ja swoją ostatnio zdejmowałem, była równa z wlotem w kolektorze.


  • 0

#117 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:54, 20.02.2017

Panowie wiem ktoś może jaka średnicę ma przepustnica z k24a3 od strony kolektora ssacego?

Zgadza się od strony kolektora za motyllkiem 60mm. Przed zaś 64mm. Przy przepustnicy z J35 V6 analogicznie. 64mm za motylkiem, 68mm przed.
Ogółem gra nie warta świeczki. Wiem bo mam.

Użytkownik shantillas edytował ten post 22:54, 20.02.2017

  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#118 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:15, 22.02.2017

e8a1e3c9d97936b8a38083cc2e58b1a0.jpg

A wiec reflash juz dostepny :D
Wszystko niby dziala, moge przestawiac w mapie prawie wszystko :)
Ma ktos hondate i kompa z tsx na sell? :D

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#119 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:32, 22.02.2017

Mapę Europy też możesz wgrać?

 

Do re-flasha musisz się tam wlutować, a potem to odłączyć, czy to tak już zostaje? :D


  • 0

#120 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:40, 22.02.2017

Kolego Shantillas przy refleszu może nie warta ale przy pożądanym strojeniu myślę że wartego jeśli jeszcze do tego dozucimy kolektor ssacy to już daje spory efekt .
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq