Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#76 milkes

milkes
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Sulechow/Shannon
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:06, 13.02.2017

Jak zapewne wiecie 220ps bylo moc dostepne w K20A w wersji japonskiej Euro R, z tym ze te wszystkie wersje mialy niski dosyc moment(cos 206-215Nm o ile pamietam) i zeby osiagnac taka moc trzeba krecic pod niebiosa. I taka sama prawidlowosc bedzie z podkreconym K24 do 220. Pytanie czy jest sens, jezeli na codzien sie tego az tak nie odczuje bo tego momentu uzytkowego nie bedzie jakos specjalnie wiecej w stosunku do poniesionych kosztow.


  • 0
*** Honda for life ***

#77 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:08, 13.02.2017

To nie będzie zwykły re-flash (wgranie gotowej mapy) tylko wystrojenie silnika na Hondacie K-Pro i wgranie tak stworzonej mapy do ori kompa.
Czyli praktycznie jak użycie hondaty s100 którą można użyć tylko z kilkoma kompami.
A tylko na PRB zostaje IMO itd.

EMU świetna opcja ale droga w zakupie, montażu a później strojeniu :/ Za to możliwości są praktycznie nieograniczone ;P

Wi @ MotoX
  • 0

#78 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:47, 13.02.2017

Ja mam taki setup: kolektor Weapon R, reflash i szykuje się do montażu wałka z K24Z3, tylko krucho z czasem. Rzekomo teraz mam 216 czy 226KM bo tak twierdził poprzedni właściciel. Podobno ten flash, który mam ogarnie te kółko VTC50. Jeśli nie pozostaje kupno EMU i strojenie

 

Nie wydaje mi się, żeby zwykły reflash poradził sobie z kółkiem VTC 50 - wg. informacji litlebo potrzebne jest strojenie.

 

Jak zapewne wiecie 220ps bylo moc dostepne w K20A w wersji japonskiej Euro R, z tym ze te wszystkie wersje mialy niski dosyc moment(cos 206-215Nm o ile pamietam) i zeby osiagnac taka moc trzeba krecic pod niebiosa. I taka sama prawidlowosc bedzie z podkreconym K24 do 220. Pytanie czy jest sens, jezeli na codzien sie tego az tak nie odczuje bo tego momentu uzytkowego nie bedzie jakos specjalnie wiecej w stosunku do poniesionych kosztow.

Jeżeli piszesz o kompletnie seryjnym silniku to się zgodzę że osiągnięcie 220 będzie trudne, ale jeśli masz na myśli inne modyfikacje to już zupełnie nie.

W tym momencie przy niewielu modyfikacjach doszedłem do sensownego poziomi 214KM i 260NM, co daje bardzo dobre odczucia w codziennym użytkowaniu.

 

Co mnie głównie interesuje, czy inwestycja w wałek ssący z K24Z3, VTC 50 i musowe strojenie ma sens, jakie będą przyrosty i jakie koszty. Bo jeżeli przyrost będzie na poziomie +10KM/NM i koszt na poziomie 5k to się to trochę mija z celem w moim odczuciu.


  • 0

#79 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:32, 13.02.2017

Panowie do taki modów to proponował bym jeszcze lekki zamach i szpere i wtedy byście zobaczyli jak fury latają. Może to założę ale nie wiem kiedy =)
  • 0

#80 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:38, 13.02.2017

Nie wniose nic nowego do tematu moją wypowiedzią ale czy nie lepiej zacząć szukać info na ckpl? Tu na hakp tematy modyfikacji F, H i K serii są na bardzo niskim poziomie w porównaniu do Ckpl.

W tamtym roku na ogólnopolskim zlocie dało się zaobserwować duży bum na K20 i K24 w civicach. Widzę zresztą co się dzieje u polskich tjunerów, gdzie spotkać D, B czy H jest ciężko. K seria non stop.

A i najważniejsze, broń Boże nie wspominać tam o reflashu bo was zabiją śmiechem.
  • 0

#81 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:39, 13.02.2017

A właśnie jak coś szukam to na Civicklub jestem tam już 7 rok i idzie jakie tam projekty powstają. I tam się nie spotkałem ztymco chce zrobić kolega Rafi.
  • 0

#82 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:45, 14.02.2017

I w tym caly sek ze nie ttzeba bedzie wydawac 5k na strojenie EMU i inne cuda wianki bo bedzie to u mne kosztowalo duzo mniej. I bedzie to prawdziwe strojenie z ktorego bede tworzyl reflash do wgrania w seryjnego kompa ze tak to ujme. Niedlugo bedzie porownanie z moim autem co jest po reflashu a co jest nawet po zwyklej zmianie tego reflasha bo juz widze ze mozna z niego troche jeszcze wyciagnac. I VTC bedzie mozna wykorzystac w pelni itd. Udalo mi sie juz zreflashowac kompa i ozywic wiec jedyny problem jaki mi pozostal to crc. Ale to juz niedlugo. Reflash to troche tak jak wgrywanie chipow do diesli z neta. Niby podnosza moc a nikt tak naprawde nie wie co tam jest pozmieniane i jaki bedzie mialo wplyw na nasz silnik. Ja juz wiem co sie kryje w takich gotowcach i bede mogl zaoferowac duzo wiecej i w duzo lepszej cenie. Poczekamy zobaczymy, wszystko sie rozwiaze w najblizszych 2tygodniach jak dojdzie kolejny sprzet :) a jak nikt o mnie nie slyszal to niech wpisze w google ralfi garage ;)

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#83 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:04, 15.02.2017

Panowie do taki modów to proponował bym jeszcze lekki zamach i szpere i wtedy byście zobaczyli jak fury latają. Może to założę ale nie wiem kiedy =)


Zgadzam się, mam lekkie koło plus parę modów i dzięki nim nawet pomodzony Accord ale z seryjnym zamachem dostaje  bata na samym starcie.  Lepsze przyspieszenie i reakcja na gaz. Nie ma co się oszukiwać ale od tego trzeba zacząć modzenie auta.  Bonus w postaci lekkiego to odcinka, brzmi jak w Type R :D

 

Jak zapewne wiecie 220ps bylo moc dostepne w K20A w wersji japonskiej Euro R, z tym ze te wszystkie wersje mialy niski dosyc moment(cos 206-215Nm o ile pamietam) i zeby osiagnac taka moc trzeba krecic pod niebiosa. I taka sama prawidlowosc bedzie z podkreconym K24 do 220. Pytanie czy jest sens, jezeli na codzien sie tego az tak nie odczuje bo tego momentu uzytkowego nie bedzie jakos specjalnie wiecej w stosunku do poniesionych kosztow.

Tak Euro R ma 225hp, ale na japońskim paliwie, po drugie tam silnik nie musi napędzać wspomagania jak i nie ma wałków wyrównoważających.

 

Moment w K24 jest na poziomie 220nm, po modach idzie w granice 240-260nm. Tego silnika nie trzeba kręcić wysoko, aby mieć moc. W większości po 7k i tak robi się powolny spadek. K24 oferuje 200nm już od 2k obrotów. K20 około 175NM przy podobnej prędkości obrotowej.  Poniżej dałem porównanie dwóch CL9 po reflash z różnymi modami, oraz FN2 na Ecutek po strojeniu (poprawka na wykres, hamownia zaniżyła wyniki o 15hp).

Niestey ale Type R dostaje cięgi od Accordów, ma moc ale nie moment ;)

 

533b6b46c4e1071bmed.jpg


 


  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#84 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:53, 15.02.2017

Ralfi takie informacje są pocieszające. Chociaż trochę daleko mam z Rzeszowa =)
  • 0

#85 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:16, 15.02.2017

Cos sie wymysli :D

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#86 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 11:47, 15.02.2017

jak cos to zrobimy grupowe strojenie w rzeszowie hehe.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#87 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:03, 15.02.2017

heh. no w sumie... Wszystko da się ogarnąć :D


  • 0

#88 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:02, 15.02.2017

jesli juz rozkminiłeś wsad,  ktory krąży wsród "tunerów" oceń proszę jego sposób przygotowania na rezultaty Twoich działań czekamy niecierpliwie 


  • 0

#89 Igi19851

Igi19851
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Piła
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:196
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:07, 15.02.2017

Witam wszystkich JDM ;) jestem szczęśliwym posiadaczem type-s 2.4 i chcę wgrać nowe mapy czyli reflash.czy ktoś ma wiedzę jak to można zrobić i gdzie? Najlepiej północna Polska.Pozdrawiam
  • 0

#90 niachu

niachu
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:51, 15.02.2017

I w tym caly sek ze nie ttzeba bedzie wydawac 5k na strojenie EMU i inne cuda wianki bo bedzie to u mne kosztowalo duzo mniej.

 

Fajnie jakby Twój projekt wypalił, zacząłbym wtedy kompletować kolejne graty, których zwykły reflash nie ogarnie, bo na prawdziwe strojenie oraz kompletowanie kompa z hondatą to trzeba szykować worek $$ :mrgreen:


  • 0

CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1 :D






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq