Jak zapewne wiecie 220ps bylo moc dostepne w K20A w wersji japonskiej Euro R, z tym ze te wszystkie wersje mialy niski dosyc moment(cos 206-215Nm o ile pamietam) i zeby osiagnac taka moc trzeba krecic pod niebiosa. I taka sama prawidlowosc bedzie z podkreconym K24 do 220. Pytanie czy jest sens, jezeli na codzien sie tego az tak nie odczuje bo tego momentu uzytkowego nie bedzie jakos specjalnie wiecej w stosunku do poniesionych kosztow.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 15:06, 13.02.2017
#77
Napisano 15:08, 13.02.2017
Czyli praktycznie jak użycie hondaty s100 którą można użyć tylko z kilkoma kompami.
A tylko na PRB zostaje IMO itd.
EMU świetna opcja ale droga w zakupie, montażu a później strojeniu Za to możliwości są praktycznie nieograniczone ;P
Wi @ MotoX
#78
Napisano 15:47, 13.02.2017
Ja mam taki setup: kolektor Weapon R, reflash i szykuje się do montażu wałka z K24Z3, tylko krucho z czasem. Rzekomo teraz mam 216 czy 226KM bo tak twierdził poprzedni właściciel. Podobno ten flash, który mam ogarnie te kółko VTC50. Jeśli nie pozostaje kupno EMU i strojenie
Nie wydaje mi się, żeby zwykły reflash poradził sobie z kółkiem VTC 50 - wg. informacji litlebo potrzebne jest strojenie.
Jak zapewne wiecie 220ps bylo moc dostepne w K20A w wersji japonskiej Euro R, z tym ze te wszystkie wersje mialy niski dosyc moment(cos 206-215Nm o ile pamietam) i zeby osiagnac taka moc trzeba krecic pod niebiosa. I taka sama prawidlowosc bedzie z podkreconym K24 do 220. Pytanie czy jest sens, jezeli na codzien sie tego az tak nie odczuje bo tego momentu uzytkowego nie bedzie jakos specjalnie wiecej w stosunku do poniesionych kosztow.
Jeżeli piszesz o kompletnie seryjnym silniku to się zgodzę że osiągnięcie 220 będzie trudne, ale jeśli masz na myśli inne modyfikacje to już zupełnie nie.
W tym momencie przy niewielu modyfikacjach doszedłem do sensownego poziomi 214KM i 260NM, co daje bardzo dobre odczucia w codziennym użytkowaniu.
Co mnie głównie interesuje, czy inwestycja w wałek ssący z K24Z3, VTC 50 i musowe strojenie ma sens, jakie będą przyrosty i jakie koszty. Bo jeżeli przyrost będzie na poziomie +10KM/NM i koszt na poziomie 5k to się to trochę mija z celem w moim odczuciu.
#79
Napisano 16:32, 13.02.2017
#80
Napisano 16:38, 13.02.2017
W tamtym roku na ogólnopolskim zlocie dało się zaobserwować duży bum na K20 i K24 w civicach. Widzę zresztą co się dzieje u polskich tjunerów, gdzie spotkać D, B czy H jest ciężko. K seria non stop.
A i najważniejsze, broń Boże nie wspominać tam o reflashu bo was zabiją śmiechem.
#81
Napisano 17:39, 13.02.2017
#82
Napisano 23:45, 14.02.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#83
Napisano 03:04, 15.02.2017
Panowie do taki modów to proponował bym jeszcze lekki zamach i szpere i wtedy byście zobaczyli jak fury latają. Może to założę ale nie wiem kiedy =)
Zgadzam się, mam lekkie koło plus parę modów i dzięki nim nawet pomodzony Accord ale z seryjnym zamachem dostaje bata na samym starcie. Lepsze przyspieszenie i reakcja na gaz. Nie ma co się oszukiwać ale od tego trzeba zacząć modzenie auta. Bonus w postaci lekkiego to odcinka, brzmi jak w Type R
Jak zapewne wiecie 220ps bylo moc dostepne w K20A w wersji japonskiej Euro R, z tym ze te wszystkie wersje mialy niski dosyc moment(cos 206-215Nm o ile pamietam) i zeby osiagnac taka moc trzeba krecic pod niebiosa. I taka sama prawidlowosc bedzie z podkreconym K24 do 220. Pytanie czy jest sens, jezeli na codzien sie tego az tak nie odczuje bo tego momentu uzytkowego nie bedzie jakos specjalnie wiecej w stosunku do poniesionych kosztow.
Tak Euro R ma 225hp, ale na japońskim paliwie, po drugie tam silnik nie musi napędzać wspomagania jak i nie ma wałków wyrównoważających.
Moment w K24 jest na poziomie 220nm, po modach idzie w granice 240-260nm. Tego silnika nie trzeba kręcić wysoko, aby mieć moc. W większości po 7k i tak robi się powolny spadek. K24 oferuje 200nm już od 2k obrotów. K20 około 175NM przy podobnej prędkości obrotowej. Poniżej dałem porównanie dwóch CL9 po reflash z różnymi modami, oraz FN2 na Ecutek po strojeniu (poprawka na wykres, hamownia zaniżyła wyniki o 15hp).
Niestey ale Type R dostaje cięgi od Accordów, ma moc ale nie moment
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
#84
Napisano 07:53, 15.02.2017
#85
Napisano 09:16, 15.02.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#86
Napisano 11:47, 15.02.2017
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#87
Napisano 12:03, 15.02.2017
heh. no w sumie... Wszystko da się ogarnąć
#88
Napisano 13:02, 15.02.2017
jesli juz rozkminiłeś wsad, ktory krąży wsród "tunerów" oceń proszę jego sposób przygotowania na rezultaty Twoich działań czekamy niecierpliwie
#89
Napisano 17:07, 15.02.2017
#90
Napisano 17:51, 15.02.2017
I w tym caly sek ze nie ttzeba bedzie wydawac 5k na strojenie EMU i inne cuda wianki bo bedzie to u mne kosztowalo duzo mniej.
Fajnie jakby Twój projekt wypalił, zacząłbym wtedy kompletować kolejne graty, których zwykły reflash nie ogarnie, bo na prawdziwe strojenie oraz kompletowanie kompa z hondatą to trzeba szykować worek $$
CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych