Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

CL9 wieksza przepustnica

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 kuster

kuster
  • Klubowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:13, 10.12.2015

Hejka!
Chciałbym poruszyć tutaj temat większej przepustnicy do CL9 (K24A3)
Nie sprawdziłem osobiście tych informacji ale podobno w CL9 jest przepustnica 60mm

Chciałbym do siebie wstawić wieksza -> 64,68mm

"Podobno" (kolejne :P) pasują przepustnice z silników V6 -> Legend, odyssey, pilot itp.

Niby wszystko Oki ale niech mi ktos wyjaśni jedna rzecz...
Na podstawie tego zdjęcia (zapożyczone z Internetu)
$_20.JPG
Dwa kanaly wodne które są obok siebie służą do podgrzewania owej przepustnicy tak? Można to spokojnie zaślepić

Ale po co jest ten pojedynczy kanał?

Dlaczego pytam? A no dlatego ze np. Szukane przeze mnie przepustnice z V6 (05-10) tego kanału nie maja i nie wiem czy jest to po cos potrzebne czy nie...

Czy ktos mógłby mi udzielić odpowiedzi na to pytanie?
  • 0

#2 A1

A1
  • Klubowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Lviv
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:21, 10.12.2015

Ja również bardzo zainteresowany :)

 

Kto może powiedzieć coś na ten temat? Czy to prawda ?  :)

 

 

I główne pytanie: dlaczego mam to zmienić? I ile KM uzyskam?  :diabelfaja:


Użytkownik A1 edytował ten post 18:22, 10.12.2015

  • 0

#3 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 210 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:00, 10.12.2015

Ten kanał jest od odpowietrzania zbiornika paliwa ( EVAP ) więc musi być


  • 0

#4 kuster

kuster
  • Klubowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:14, 12.12.2015

A1 z przepustnica jest mniej więcej jak z lekkim kołem zamachowym;) koni to może i nie doda ale poprawia reakcje na gaz

Civic miał 54mm po zmianie na 56mm bylo czuć poprawę po wciśnięciu pedału gazu

Pamiętać jednak trzeba przy tym żeby kolektor ssący i uszczelka miały ta sama średnicę co przepustnica

Dzieki Adam za odpowiedź

Byc może w przyszłym tygodniu będę miał juz taka jedna przepustnice to jak co porobię foty dla zainteresowanych ;)
  • 0

#5 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:14, 13.12.2015

Ten kanał jest od odpowietrzania zbiornika paliwa ( EVAP ) więc musi być


W przepustnicy od v6 w miejscu kanału masz map sensor, wykrecasz go i w jego miejsce wklejasz nypel. Sam tak u siebie zrobiłem :) użyłem przepustnicy od oddysey 3.5.

Użytkownik shantillas edytował ten post 02:15, 13.12.2015

  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#6 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:05, 04.01.2016

Zakładałem przepustnicę troszkę hardcorową bo 74mm Skunk2 i powiem szczerze, że z niej zrezygnowałem. Koni to faktycznie nie daje- a jeśli już to na pewno strzałą nie będzie, ale jeździ się źle. Tak 0 i 1, czyli naciśniesz lekko gaz a samochód już wyrywa do przodu, ciężko jest jeździć po mieście aby wyczuć gaz, więc ja osobiście z podkreśleniem na OSOBIŚCIE :zakaz:  -  nie polecam. Jeśli nie montujesz turbo lub kompresora to nic to nie da, a może pogorszyć, ale decyzja jest indywidualna i nikomu nic nie chciałbym sugerować.


  • 0

#7 kuster

kuster
  • Klubowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:35, 30.01.2016

Ja w civicu zmieniłem z 54mm na 56 czy 58mm i byłem zadowolony ;) poprawiła sie reakcja na gaz bo KM to to nie daje

Ty Rumcyk to tak już Hardkorowo poleciałeś bo aż o 14mm!!

Ja robię skok o ~8mm ^^

Pytanie tylko moje
Jak wygląda sprawa z adaptacją przepustnicy?
Ona jest elektryczna to ja jakos komputer zczytuje czy co?

Ta przepustnica którą mam jest tak jakby lekko uchylona vo widac na foto:
http://i.imgur.com/mqDF9Jx.jpg
A seryjna z CL9 jest prosta/zamknieta
Tak ma byc? Czy komputer sobie z tym poradzi czy może będą mi świrować obroty?
  • 0

#8 kamilsabala

kamilsabala
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:warka
  • Silnik:k24
  • Wersja:type S :)
  • KM:3..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:16, 31.01.2016

Miałem taką przepustnice i wszystko było ok , podłączasz kostkę włączasz zapłon , automatycznie motylek się zamknę i nic nie faluje ani nie trzyma za wysokich obrotów.
  • 0

#9 gabrys000

gabrys000
  • Klubowicz
  • 233 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:cu2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:03, 27.03.2016

a kalibracja?

czy jest potrzebna?


  • 0
moje :/cu2 -k24z3 at/gd1-l13a1 cvt

#10 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2906 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 31
Super

Napisano 09:53, 05.04.2016

a kalibracja?

czy jest potrzebna?

W k24 nie trzeba nic kalibrować - poprawia się reakcja na gaz.


  • 0

#11 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:07, 05.04.2016

http://allegro.pl/pr...5782081349.html

 

To jest ta przepustnica?


  • 0

#12 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2906 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 31
Super

Napisano 13:05, 05.04.2016

tak ta podejdzie ....


  • 0

#13 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:00, 22.04.2016

a kalibracja?

czy jest potrzebna?

 

 

W k24 nie trzeba nic kalibrować - poprawia się reakcja na gaz.

Wybaczcie Pany ale, po skalibrowaniu w HDS przepustnicy, spadły mi obroty na prawidłowe. Zmienił się również kąt otwarcia przepustnicy na mniejszy. z13 bodajże na 9-7 stopni. Co jest logiczne, gdyż potrzeba mniejszego wychylenia motylka do uzyskania takiego przepływu jak to miało miejsce na starej przepustnicy. Nawiasem mówiąc, tak kalibrację trzeba wykonać jeżeli ma to być zrobione porządnie.


  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#14 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1134 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:227KM 247Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:50, 18.07.2017

witka temat mi pasuje to nie robie nowego.
z czego szukac przepustnice aby pasowala do k24a3?
jak wkoncu z ta adaptacja przepustnicy trzeba czy nie?
interesuje mnie srednice i czy pasuja przepustnice z k24z3
z legenda 3.5 itp.
ktos ma jakies konkretne info jalie pasuja bez przerobek a jakie trzeba cos przerabiac. ktos cos pisal ze do niektorych trzeba adapter itp.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#15 piootrRz

piootrRz
  • Klubowicz
  • 873 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:25, 18.07.2017

Podepne się do tematu .
Miałem u siebie założona przepustnice z k24z3 wywaliło błąd i Vsa i obroty 1100 . Wina przepustnicy czy brak adaptacji??

Teraz mam z acury Tl ale jeszcze nie zakładałem.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq