XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#331
Napisano 07:59, 15.07.2017
No no stronger, wlasnie widze jakie sa stronger
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#332
Napisano 10:44, 19.07.2017
Several variants of k24a3 tuning:
1) K24A3 + CU2 cam + 4-2-1 plm header + chiptuning
2) K20A2 head + K24A3 block + CU2 cam + RSP intake + PLM header + chiptuning
#333
Napisano 12:02, 19.07.2017
Użytkownik 93karol edytował ten post 12:03, 19.07.2017
#334
Napisano 16:59, 19.07.2017
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
#335
Napisano 17:41, 19.07.2017
Tak jak u Waskiego w FRV jakby sie pokusic o czapke k24, lub czapke z k20a2 nawet lepiejDruga opcja z blokiem k20a6 mnie Ciekawi co by to wyszlo.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#336
Napisano 18:12, 19.07.2017
Several variants of k24a3 tuning:
1) K24A3 + CU2 cam + 4-2-1 plm header + chiptuning
2) K20A2 head + K24A3 block + CU2 cam + RSP intake + PLM header + chiptuning
Ten drugi wyres jest podpisany jako Prelude 2.2 czyli chyba H22 a nie K seria.
#337
Napisano 18:21, 19.07.2017
Ten drugi wyres jest podpisany jako Prelude 2.2 czyli chyba H22 a nie K seria.
Mógł być swap
#338
Napisano 18:27, 19.07.2017
#339
Napisano 19:42, 19.07.2017
On the first dyno you have k24 reving to 9k and having no more than 210Nm? From beginning it's look like a fake or you posted completely different setup for example k20 one.
#340
Napisano 22:22, 19.07.2017
Kolego @koski gdzie kupiłeś kolektor Tri Y 4-2-2-1? Nie chce mi sie wierzyć że tylko w usa jest.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Witam,
dwa lata temu sprzedałem auto i od tej pory raczej sie tym tematem nie interesuję. Wtedy były tylko na ebayu usa.
Pzdr
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
#341
Napisano 22:31, 19.07.2017
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
#342
Napisano 08:56, 20.07.2017
#343
Napisano 09:41, 20.07.2017
Jakas sciema z tymi wykresami, zwykle k24a3 krecone do 9tys obrotow a niby dlubniety frank k24 i nawet do 8 go nie krecic. Drugivwykres to ewidentnie H seria tak jak z reszta podpisane.
Jestem bardzo sceptyczny co do tych wyników - zwłaszcza 1 wykresu. Nawet mój lekko niedłubanie K24A3 ma 214KM i 260NM.
#344
Napisano 10:12, 20.07.2017
#345
Napisano 10:47, 20.07.2017
On the first dyno you have k24 reving to 9k and having no more than 210Nm? From beginning it's look like a fake or you posted completely different setup for example k20 one.
no, rev lim 8200, thats because of dyno specific and AT torque converter blocking, second graf is MT, so it hasn't such problem
Guys, I just want to show you what improvements lead to which result, so I do not need to throw fakes, I generally can remove these graphics, so that those who are searching for a dirty trick became happy)
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych