Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#331 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:59, 15.07.2017

No wlasnie szukam takich o szerokosci 20mm :) dlatego tez sie franca mi zgiela, tez nawet nie wiedzialem ze wystepuja 2rodzaje.
No no stronger, wlasnie widze jakie sa stronger :D

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#332 jdm-garage

jdm-garage
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:L'viv
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-R
  • KM:100
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:FN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:44, 19.07.2017

Several variants of k24a3 tuning:

 

1) K24A3 + CU2 cam + 4-2-1 plm header + chiptuning

 

20205661_1457990427613908_14911020_o.jpg

 

2) K20A2 head + K24A3 block + CU2 cam + RSP intake + PLM header + chiptuning

 

20116809_1400772669999888_67269310348087


  • 0

#333 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 12:02, 19.07.2017

Druga opcja z blokiem k20a6 mnie Ciekawi co by to wyszlo.

Użytkownik 93karol edytował ten post 12:03, 19.07.2017

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#334 chachor

chachor
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:59, 19.07.2017

Kolego @koski gdzie kupiłeś kolektor Tri Y 4-2-2-1? Nie chce mi sie wierzyć że tylko w usa jest.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  • 0

#335 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:41, 19.07.2017

Druga opcja z blokiem k20a6 mnie Ciekawi co by to wyszlo.

Tak jak u Waskiego w FRV jakby sie pokusic o czapke k24, lub czapke z k20a2 nawet lepiej :)

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#336 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:12, 19.07.2017

Several variants of k24a3 tuning:

 

1) K24A3 + CU2 cam + 4-2-1 plm header + chiptuning

 

20205661_1457990427613908_14911020_o.jpg

 

2) K20A2 head + K24A3 block + CU2 cam + RSP intake + PLM header + chiptuning

 

20116809_1400772669999888_67269310348087

Ten drugi wyres jest podpisany jako Prelude 2.2 czyli chyba H22 a nie K seria.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#337 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:21, 19.07.2017

Ten drugi wyres jest podpisany jako Prelude 2.2 czyli chyba H22 a nie K seria.

 

Mógł być swap


  • 0

#338 jdm-garage

jdm-garage
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:L'viv
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-R
  • KM:100
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:FN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:27, 19.07.2017

Yes, it's swaped k24 in Prelude
  • 0

#339 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:42, 19.07.2017

On the first dyno you have k24 reving to 9k and having no more than 210Nm? From beginning it's look like a fake or you posted completely different setup for example k20 one.  


  • 0

#340 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:22, 19.07.2017

Kolego @koski gdzie kupiłeś kolektor Tri Y 4-2-2-1? Nie chce mi sie wierzyć że tylko w usa jest.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Witam,

dwa lata temu sprzedałem auto i od tej pory raczej sie tym tematem nie interesuję. Wtedy były tylko na ebayu usa.

 

Pzdr


  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#341 chachor

chachor
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:31, 19.07.2017

Dzięki

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  • 0

#342 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:56, 20.07.2017

Jakas sciema z tymi wykresami, zwykle k24a3 krecone do 9tys obrotow a niby dlubniety frank k24 i nawet do 8 go nie krecic. Drugivwykres to ewidentnie H seria tak jak z reszta podpisane.
  • 0

#343 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:41, 20.07.2017

Jakas sciema z tymi wykresami, zwykle k24a3 krecone do 9tys obrotow a niby dlubniety frank k24 i nawet do 8 go nie krecic. Drugivwykres to ewidentnie H seria tak jak z reszta podpisane.

 

Jestem bardzo sceptyczny co do tych wyników - zwłaszcza 1 wykresu. Nawet mój lekko niedłubanie K24A3 ma 214KM i 260NM.


  • 0

#344 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:12, 20.07.2017

Tam masz jeszcze walki z CU2 wiec i vtc50 a zreszta hamownia hamowni nie rowna takie wyniki widocznie bo jak na h22 ten drugi wynik to tez musi byc bogato pogrzebane bo nawet na gratach z a7 ciezko o taki wynik.
  • 0

#345 jdm-garage

jdm-garage
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:L'viv
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-R
  • KM:100
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:FN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:47, 20.07.2017

On the first dyno you have k24 reving to 9k and having no more than 210Nm? From beginning it's look like a fake or you posted completely different setup for example k20 one.  

no, rev lim 8200, thats because of dyno specific and AT torque converter blocking, second graf is MT, so it hasn't such problem

Guys, I just want to show you what improvements lead to which result, so I do not need to throw fakes, I generally can remove these graphics, so that those who are searching for a dirty trick became happy)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq