Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#316 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:25, 30.06.2017

http://www.superstre...ifold-shootout/

Wi@MotoX
  • 0

#317 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:07, 30.06.2017

no ale ten rrc to koszt 2 tysie :D


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#318 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:14, 30.06.2017

Kolektor za stówę nagle ma tyle wartości dodanej że przebija RRC XD

Wi@MotoX
  • 0

#319 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:40, 30.06.2017

a co powiecie na to, samym kolektorem mozna az tyle KM ugrać? Skoro gośc pisze że ten jego koektor pobił RRC o 20KM i 15NM, co i tak RRc jest od naszego w uj lepszy to co ten jego kolektor w k24 dodał by ąz z 30 Km?

to kolektor ssacy jest az tak wazny i az tyle moze mocy dodac?

wiadomo że trzeba to wystroic ale az tyle?

tu link o jakim kolektorze mowie

http://forum.rxklub....-seria-k20-k24/


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#320 niachu

niachu
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:09, 30.06.2017

Weźcie też pod uwagę to, że na powyższej stronie przyrosty są mierzone na silniku K20, który ma inną charakterystykę niż nasze K24. Z tego co zaobserwowałem na forach TSXa to z kolektorami ssącymi bywa różnie, RRC daje przyrosty na samej górze, inni polecają kolektor z TSXa 06+, który jest dłuższy od naszych seryjnych RBB, plusem RSP jest cena oraz to, że można go w każdej chwili rozpołowić i wypolerować.


  • 0

CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1 :D


#321 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 02:02, 01.07.2017

Głos rozsądku :)
Są "pewniaki" jak RRC które napewno dadzą zdrowy przyrost ale ile i w jakim setupie to tylko hamownia pokaże. A jak dorzucimy do tego VTC to się okaże że w takim setupie da przy 4k 5hp, 5k -2hp, przy 6k 0hp itd. w innym inaczej albo przy innym ° VTC.
Trzeba czytać, szukać info i przede wszystkim wiedzieć czego się chce. K-seria może dać naprawde duże przyrosty ale wymaga wiedzy i doświadczenia.
Dlatego jak coś zmieniacie to hamownia i wklejac wyniki!
Setupy z netu, z wykresami też pomogą stworzyć baze danych.

Wi@MotoX
  • 0

#322 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:22, 10.07.2017

Nic się nie dzieje w temacie więc coś napiszę :D

Po pierwsze chyba mam pomysł na strojenie K24A3 na doładowaniu i pokrewnych (czyli komp matsushita) :D

Będę niedługo przeprowadzał testy więc się okaże :)

Po 2 potrzeowałbym seryjne K24Z3 na strojenie, żeby stworzyć ładnego reflasha, jacyś chętni to zapraszam na PW, dogadamy się ;)

Po 3 Będę na Japfeście w Legnicy, więc gdyby ktoś potrzebował reflasha czy coś... ;)


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#323 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:09, 11.07.2017

Maly up....
Ma ktos korbe do K24A3? Bo sie okazalo ze chyba mam wersje juesej k24 z cienszymi korbami i w trakcie strojenia albo juz raczej dostrajania przy 0,75 bara stalo sie takie oto cos :D 97cf0faadb94d7c742f05cb51757cf11.jpg
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#324 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 07:46, 12.07.2017

Te korby cienkie jak wykałaczki :P

Jak już wszystko rozebrane to może warto zapodać kuciznę ? :D


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#325 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:53, 12.07.2017

Nooo, Ralf, drobne z kąpielówek wyciagnij XD
Później to już z górki...
Wi@MotoX

Użytkownik pawel83waski edytował ten post 07:55, 12.07.2017

  • 0

#326 MarcinCh87

MarcinCh87
  • Forumowicz
  • 143 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 12.07.2017

Hej. 

Ktoś się zgłosił do strojenia K24Z3? Pytam bo jestem chętny na reflasha. Jako silnika testowego mojego użyczyć nie moge ze wzgledu na odleglość:)

 

Ralfi daj znac w tym wątku jak opracujesz tego reflasha bo widze, że kilku chętnych jest, w tym ja:). Pisze się na pierwszą turę reflasha jak będziesz gotowy. 

 

Pozdrawiam


  • 0

#327 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:30, 12.07.2017

No prawie jest gotowy. Prawie z tego wzgledu ze stroilem juz Wowiego, ale wyszlo ze ma za bardzo przytkany wydech i mapa zaplonow nie jest taka jak powinna. Bedziemy to poprawiac dopiero jak poprawi kilka rzeczy. A jak tylko znajdzie sie chetny z prawie seryjnym lub seryjnym motorem to reflash bedzie gotowy :)
Ps
A nie ma nikt korby moze? Ktos cos wie? Cokolwiek? ;D

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#328 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:06, 12.07.2017

No prawie jest gotowy. Prawie z tego wzgledu ze stroilem juz Wowiego, ale wyszlo ze ma za bardzo przytkany wydech i mapa zaplonow nie jest taka jak powinna. Bedziemy to poprawiac dopiero jak poprawi kilka rzeczy.

 

Jak tylko wszystko poprawie i uzbroję się w fajny kolektor ssący to będę męczył Cię o termin ;-)


  • 0

#329 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:45, 13.07.2017

Maly up....
Ma ktos korbe do K24A3? Bo sie okazalo ze chyba mam wersje juesej k24 z cienszymi korbami i w trakcie strojenia albo juz raczej dostrajania przy 0,75 bara stalo sie takie oto cos :D 97cf0faadb94d7c742f05cb51757cf11.jpg

 

Zagadaj do Owsika - http://www.accordklu...ci-skrzyni-ep3/


  • 0

#330 dzejson_007

dzejson_007
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:ok. Płocka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Corolla TS/ EM2 K20
  • KM:192
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Hatch
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:45, 15.07.2017

Ralfi dziwi mnie jeden fakt. Jest wzmianka dla k24a2 po roku 2006 typu "Stronger connecting rods" więc powinny być mocniejsze a są cieńsze niż w starszych rocznikach. Te mocniejsze były tylko w tych silnikach czyli k24a2 po 2006
Na stronie japancars.ru znalazłem że w k24a3 były 13210-RBB-000 a w k24a2 po roku 2006 były 13210-RBB-A00
A w necie znalazłem takie coś, i wychodzi że też były w k24a3 takie i takie
1d984e391180.jpg
http://www.k20a.org/...#/topics/109389
Więc u ciebie na obrazku widzę dwie różne korby😜 😁 te przed i po lifcie, więc musisz szukać odpowiednich

Użytkownik dzejson_007 edytował ten post 00:53, 15.07.2017

  • 0
Bo Honda to samochód dla Bonda:)______________________________________________ była: http://www.accordklu...php?t=27254</a>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq