XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#301
Napisano 15:50, 29.06.2017
Pozdrawiam
Ps. Wowi podeslij mi nr tel na prv to zadzwonie w wolnej chwili pogadamy.
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#302
Napisano 16:42, 29.06.2017
Na ta chwile wiadomo juz co ze frankenstainem Waskiego w FRV W wielkim skrocie glowica K24 na bloku K20 i bolt ony. Dzisiaj skonczylosmy stroic i oto wynik
Pozdrawiam
Ps. Wowi podeslij mi nr tel na prv to zadzwonie w wolnej chwili pogadamy.
Łooo Panie 50km różnicy w porównaniu do serii
Numer wysłany
Użytkownik WoWi edytował ten post 16:42, 29.06.2017
#303
Napisano 19:24, 29.06.2017
Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka
#304
Napisano 06:43, 30.06.2017
Ralfi alvo wlasciciel frv
Opiszcie dokladnie jakie modyfikacje byly robione.
Wiemy ze jest blok k20 glowa k24. Czyli mamy pojemność 2.0
Co bylo wiecej robione.
Jakie doloty ssaki wydechy czy glowa k24 seryjna itp.
Finalne strojenie magika ralfiego .
Ale co konkretnie tu jest .
Troche zastanawia mnie ze strasznie stromo idzie moc w dolnych zakresach jest mala . Ale wykres nm to pieknie uzyskal stroiciel.
A z tym wykresem mocy to pojechalem przeciez to jest 2.0 a nie 2.4 sorry juz widze swoj blad
Użytkownik slasz129 edytował ten post 07:05, 30.06.2017
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#305
Napisano 09:01, 30.06.2017
Kolektor wydechowy jest home-made zrobiony przez właściwiela FR-V, ssący też jest z tego co kojarzę mocno pomodzony.
#306
Napisano 09:08, 30.06.2017
#307
Napisano 09:13, 30.06.2017
Glowica K24A3 seryjna splanowana 0,4 (w celu wyrownania stopnia sprezania,bo ma troche wieksze komory spalania)
Kolektor wydechowy spawany przez Waskiego(na wzor kolektora 1320 triY RsX header)
Kat out, wydech 2,5
Ssacy z ep3 seryjny
Przepustnica z K24A3 (seryjna elektryczna z FRV byla bardzo mala)
No i pelne strojenie na seryjnym kompie,przy czym wszystkie fabryczne funkcje sterownika pozostaly(trakcja,tempomat itp).
Moment moglby byc wiekszy, ale niestety stopnia sprezania noe zwiekszamy to nie ma z czego
Mocy te moze troszke wiecej by sie udalo, ale niestety wyzej jak 7500 nie chcialem krecic na seryjnej pompoe oleju.
Vtec jest na 5000 ustawiony.
Aha jeszcze jedna wazna rzecz,kolko vtc jest od FRV i daje mozliwosc ustawienia 50stopni. Bez niego bysmy tyle nie osiagneli
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Użytkownik ralfi2000 edytował ten post 09:15, 30.06.2017
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#308
Napisano 09:38, 30.06.2017
I dlaczego ten?
wydech 2.5 jak zbudowany, rura po calosci 2.5? Tlumiki jakis przelot czy komorowe?
Kolo vtc z frv na seryjnej glowicy i walkach z k24a3?
Użytkownik slasz129 edytował ten post 09:58, 30.06.2017
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#309
Napisano 09:59, 30.06.2017
Zakonczony wydech tlumikiem 2,25 chyba przelotowym
Tak kolo 50st z frv na seryjnej glowicy k24a3 z walkami
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#310
Napisano 10:38, 30.06.2017
Użytkownik slasz129 edytował ten post 12:23, 30.06.2017
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#311
Napisano 11:59, 30.06.2017
PRB, bo był za stówęJak sie nazywa ten ssacy z ep3?
I dlaczego ten?
wydech 2.5 jak zbudowany, rura po calosci 2.5? Tlumiki jakis przelot czy komorowe?
Kolo vtc z frv na seryjnej glowicy i walkach z k24a3?
Końcowy 2,25 przelotowo-komorowy od Hummera.
Wi@MotoX
#312
Napisano 12:23, 30.06.2017
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#313
Napisano 13:27, 30.06.2017
#314
Napisano 14:50, 30.06.2017
Jest lepszy od OEM K20A9.Prb byl za stowe ale czy to jest lepszy kolektor od seryjnego k24?
A jak chcesz najlepszy to proszę: 17100-RRC-000
Wi@MotoX
Jest, jeden custom w ta czy w ta... co za różnica ;PKolektor z ep3 czasem nie jest bez kanału wodnego
Wi@MotoX
#315
Napisano 16:43, 30.06.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych