Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#301 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:50, 29.06.2017

Na ta chwile wiadomo juz co ze frankenstainem Waskiego w FRV :) W wielkim skrocie glowica K24 na bloku K20 i bolt ony. Dzisiaj skonczylosmy stroic i oto wynik :)
Pozdrawiam :D
Ps. Wowi podeslij mi nr tel na prv to zadzwonie w wolnej chwili pogadamy.5ba744b4e1346ed363abb9ddb2ce5455.jpg
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#302 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:42, 29.06.2017

Na ta chwile wiadomo juz co ze frankenstainem Waskiego w FRV :) W wielkim skrocie glowica K24 na bloku K20 i bolt ony. Dzisiaj skonczylosmy stroic i oto wynik :)
Pozdrawiam :D
Ps. Wowi podeslij mi nr tel na prv to zadzwonie w wolnej chwili pogadamy.5ba744b4e1346ed363abb9ddb2ce5455.jpg

 

Łooo Panie 50km różnicy w porównaniu do serii !!
Numer wysłany :-)


Użytkownik WoWi edytował ten post 16:42, 29.06.2017

  • 0

#303 semespinha

semespinha
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Siemianowice Śląskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 29.06.2017

Noooo. Ładnie to wyszło!

Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka
  • 0

#304 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 06:43, 30.06.2017

Vtec tam cos kolo 4.700rpm?
Ralfi alvo wlasciciel frv
Opiszcie dokladnie jakie modyfikacje byly robione.
Wiemy ze jest blok k20 glowa k24. Czyli mamy pojemność 2.0
Co bylo wiecej robione.
Jakie doloty ssaki wydechy czy glowa k24 seryjna itp.
Finalne strojenie magika ralfiego .
Ale co konkretnie tu jest .
Troche zastanawia mnie ze strasznie stromo idzie moc w dolnych zakresach jest mala . Ale wykres nm to pieknie uzyskal stroiciel.
A z tym wykresem mocy to pojechalem przeciez to jest 2.0 a nie 2.4 sorry juz widze swoj blad

Użytkownik slasz129 edytował ten post 07:05, 30.06.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#305 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:01, 30.06.2017

Kolektor wydechowy jest home-made zrobiony przez właściwiela FR-V, ssący też jest z tego co kojarzę mocno pomodzony.


  • 0

#306 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:08, 30.06.2017

Ja czekam właśnie na kompa od Rafała później jadę poprawić wydech i na hamownia to wrzucę wykres k24 po refleszu Rafała całym wydechu zmianie ssaka i modyfikacji puszki filtra .
  • 0

#307 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:13, 30.06.2017

Dol jest seria 2.0
Glowica K24A3 seryjna splanowana 0,4 (w celu wyrownania stopnia sprezania,bo ma troche wieksze komory spalania)
Kolektor wydechowy spawany przez Waskiego(na wzor kolektora 1320 triY RsX header)
Kat out, wydech 2,5
Ssacy z ep3 seryjny
Przepustnica z K24A3 (seryjna elektryczna z FRV byla bardzo mala)
No i pelne strojenie na seryjnym kompie,przy czym wszystkie fabryczne funkcje sterownika pozostaly(trakcja,tempomat itp).
Moment moglby byc wiekszy, ale niestety stopnia sprezania noe zwiekszamy to nie ma z czego :)
Mocy te moze troszke wiecej by sie udalo, ale niestety wyzej jak 7500 nie chcialem krecic na seryjnej pompoe oleju.
Vtec jest na 5000 ustawiony.
Aha jeszcze jedna wazna rzecz,kolko vtc jest od FRV i daje mozliwosc ustawienia 50stopni. Bez niego bysmy tyle nie osiagneli :)


Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Użytkownik ralfi2000 edytował ten post 09:15, 30.06.2017

  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#308 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 09:38, 30.06.2017

Jak sie nazywa ten ssacy z ep3?
I dlaczego ten?
wydech 2.5 jak zbudowany, rura po calosci 2.5? Tlumiki jakis przelot czy komorowe?
Kolo vtc z frv na seryjnej glowicy i walkach z k24a3?

Użytkownik slasz129 edytował ten post 09:58, 30.06.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#309 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:59, 30.06.2017

Prb? Chyba. Byl tani i dobry xd od tego z frv kazdy bedzie lepszy bo tam byly duzo wezsze kanaly ssace.
Zakonczony wydech tlumikiem 2,25 chyba przelotowym
Tak kolo 50st z frv na seryjnej glowicy k24a3 z walkami :D

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#310 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 10:38, 30.06.2017

Ciekawe ile by wyszlo gdyby silnik mial 400ccm wiecej czy k24a3 heh

Użytkownik slasz129 edytował ten post 12:23, 30.06.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#311 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:59, 30.06.2017

Jak sie nazywa ten ssacy z ep3?
I dlaczego ten?
wydech 2.5 jak zbudowany, rura po calosci 2.5? Tlumiki jakis przelot czy komorowe?
Kolo vtc z frv na seryjnej glowicy i walkach z k24a3?

PRB, bo był za stówę :D
Końcowy 2,25 przelotowo-komorowy od Hummera.

Wi@MotoX
  • 0

#312 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 12:23, 30.06.2017

Prb byl za stowe ale czy to jest lepszy kolektor od seryjnego k24?
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#313 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:27, 30.06.2017

Kolektor z ep3 czasem nie jest bez kanału wodnego ??
  • 0

#314 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:50, 30.06.2017

Prb byl za stowe ale czy to jest lepszy kolektor od seryjnego k24?

Jest lepszy od OEM K20A9.
A jak chcesz najlepszy to proszę: 17100-RRC-000

Wi@MotoX

Kolektor z ep3 czasem nie jest bez kanału wodnego ??

Jest, jeden custom w ta czy w ta... co za różnica ;P

Wi@MotoX
  • 0

#315 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:43, 30.06.2017

Tylko że RRC jest chyba najlepszy ale jak wysoko kręcimy . Ja tam słyszałam że najlepszy jeśli chodzi o kostka i przyrost jest portowany kolektor z fn2 .
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq