Cześć, dzisiaj w trakcie przyspieszania na dwójce (świeżo po zatankowaniu, jedynka do ruszenia i opór dwójka do 90 kmh) zaczął dziwnie "stopniować", lekko szarpać a wskazówka obrotomierza skokowo się przemieszczała, zamiast równo. Po odpuszczeniu gazu objawy ustały. Macie na to jakiś pomysł? Świece, kable, kopułka i palec wymienione.
W ogóle coraz bardziej jestem poirytowany pracą tego silnika. Np. podczas ruszania potrafi albo ostro zamulić (choć tego nie robię, to niemożliwe byłoby ruszenie z piskiem, bo zwyczajnie silnik rozpędza auto w ślimaczym tempie do ok. 2k - 2,5k RPM) albo bardzo przerywać, dodaję gazu na jedynce, chwilę później zwalniam (próg) i znowu lekko gaz, a tu auto szarpie zamiast gładko zacząć przyśpieszać. Nie powiem, jest to beznadziejne i zupełnie nie pasuje do auta niby segmentu D, którego silnik pracuję gorzej niż w Łoplu czy Gulfie trójce.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Brak kultury pracy silnika - szarpanie, nierówna praca
#1
Napisano 20:47, 22.08.2016
#2
Napisano 07:03, 23.08.2016
może sonda się kończy?
moja VI 2.3ES
http://www.accordklu...23es-by-szumek/
#3
Napisano 10:13, 23.08.2016
Też o tym myślałem, nie mam tylko punktu odniesienia z porównaniem do dobrze funkcjonującej sondy. Przerywanie może być spowodowane kończącym się sprzęgłem i to by wyjaśniało cały temat. Ale chcę zebrać jak najwięcej opinii.
PS. Sondę można samemu wymienić?
#4
Napisano 10:29, 23.08.2016
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#5
Napisano 11:14, 23.08.2016
Ile wymiana +/- u mechanika? Do mojego ta uniwersalna NGK będzie pasowała, tak?
#7
Napisano 21:02, 23.08.2016
Wysłane z Meizu M2 Note
#8
Napisano 22:12, 23.08.2016
Niestety, nie tylko VII, ale jest dużo czytania, z czego nic konkretnego i typowego nie wynika. Ja się z tym szarpaniem męczę już jakiś czas, sprzęgło mam wymienione, palec, świece, kable, sprawdzone wszystkie czujniki i sondy, sprawdzony luz zaworowy, półosie, czyszczone przepustnicę i IACV, odłączany EGR i nic, a nawet jest coraz gorzej. Mam tylko nadzieję, że w końcu coś padnie i się dowiem, co to.
Może to sonda u ciebie, a może nie. Nie wiadomo. Jak masz wolne ze 400zł to możesz próbować.
Tu masz temat o sondach:
http://www.accordklu...s-rozgrzewania/
#9
Napisano 10:07, 24.08.2016
Niestety, nie tylko VII, ale jest dużo czytania, z czego nic konkretnego i typowego nie wynika. Ja się z tym szarpaniem męczę już jakiś czas, sprzęgło mam wymienione, palec, świece, kable, sprawdzone wszystkie czujniki i sondy, sprawdzony luz zaworowy, półosie, czyszczone przepustnicę i IACV, odłączany EGR i nic, a nawet jest coraz gorzej. Mam tylko nadzieję, że w końcu coś padnie i się dowiem, co to.
Może to sonda u ciebie, a może nie. Nie wiadomo. Jak masz wolne ze 400zł to możesz próbować.
Tu masz temat o sondach:
Typ który niby sprawdzał sonde też mu wykazywała że miał niby dobrą, a jednak po wymianie sondy objawy ustały.
#10
Napisano 11:06, 24.08.2016
Jakie miałeś objawy?Typ który niby sprawdzał sonde też mu wykazywała że miał niby dobrą, a jednak po wymianie sondy objawy ustały.
Wysłane z Meizu M2 Note
#11
Napisano 14:32, 24.08.2016
Jakie miałeś objawy?
Wysłane z Meizu M2 Note
Nie chodzi mi o mnie, ale o gościa który w jakimś temacie o tym pisał, ja tam nie mieszam się w was bo ja nie mam problemów, pfu pfu pfu
#12
Napisano 21:39, 25.08.2016
Jak wymienisz sondę, to daj znać czy pomogło. Mam bardzo podobne objawy.
#13
Napisano 22:30, 25.08.2016
U mnie poszarpywanie było choć nie zawsze, później było czuć jak by zapłony wypadały i pyrkał z tyłu z tłumika i łapał muła, ja wciskam gaz a on prawie nic nie przyspieszał. Diagnostyka pokazywała że sonda pracuje dobrze ale po wymianie wyszło że jednak źle pracowała. Wymieniałem w ciemno bo błędu nie było ale pomogło. Sonda uniwersalna kosztuje 160zł. to nie tak źle. Stara sonda została założona do citroena i auto śmiga a Hanka już miała focha i nie gadała jak trzeba.
#14
Napisano 10:38, 26.08.2016
Ty, dokładnie mam to samo z pyrkaniem z tłumika, musiałem, że to złącze elastyczne a tu po wymianie cały czas to samo. Te pyrkanie było słychać najbardziej jak np ruszales a dźwięk miał się od czego odbić np ściana, inne auto?U mnie poszarpywanie było choć nie zawsze, później było czuć jak by zapłony wypadały i pyrkał z tyłu z tłumika i łapał muła, ja wciskam gaz a on prawie nic nie przyspieszał. Diagnostyka pokazywała że sonda pracuje dobrze ale po wymianie wyszło że jednak źle pracowała. Wymieniałem w ciemno bo błędu nie było ale pomogło. Sonda uniwersalna kosztuje 160zł. to nie tak źle. Stara sonda została założona do citroena i auto śmiga a Hanka już miała focha i nie gadała jak trzeba.
Wysłane z Meizu M2 Note
#15
Napisano 10:24, 27.08.2016
Ja zostawiłem odpalony silnik i poszedłem z tyłu do wydechu posłuchać bo w środku to jedynie wyczuwałem szarpnięcia budy. Teraz po wymianie sondy chodzi równo nic nie szarpie, nic nie pyrka z tyłu. Ogólnie chodził nierówno tak jakby przerywał. Nie wiem czy Ci o to samo chodzi z tym pyrkaniem bo każdy inaczej może to interpretować
Użytkownik Jaro4p edytował ten post 10:36, 27.08.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych