XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 14:56, 05.06.2016
Mam problem z moim f18b2 generalnie wszystko chodzi elegancko jedynie jak odpalę zimny silnik i wskazówka temperatury znajduje sie w 3\4 normalnej temperatury jak wcisnę pedal gazu silnik sie wkręca a od 3 tys w górę muli bardzo mocno że nawet czuć że samochód zwalnia, po osiągnięciu właściwej tem. pracy wszystko jest ok
#2
Napisano 16:45, 05.06.2016
Może to wina vtec-a. Przydałoby się go wyczyścić.
pozdr
#3
Napisano 16:46, 05.06.2016
#4
Napisano 16:49, 05.06.2016
Bo rozgrzany motor to rzadszy olej.
Napisałem tak ponieważ przy około 3tyś obr załącza się vtec, może u ciebie leje paliwo a zawór nie włącza na wyższą krzywkę i dlatego muli.
To tylko moja sugestia.
Może ktoś coś jeszcze doradzi.
Użytkownik dargo edytował ten post 16:51, 05.06.2016
#5
Napisano 16:54, 05.06.2016
Użytkownik Brytan91 edytował ten post 16:54, 05.06.2016
#6
Napisano 18:06, 05.06.2016
#7
Napisano 18:35, 05.06.2016
Zawór jest przykręcony do głowicy pomiędzy aparatem zapłonowym a zaworem EGR. Najlepiej zdjąć rurę dolotu, odkrecić zawór egr i wtedy masz dobry dostęp do zaworu vtec. Musisz odpiąć wtyczkę, wentylatora chłodnicy, aparatu zapłonowego, czujnika vtec i samego zaworu - łącznie 4 wtyczki (wychodzą z jednego peszla) i upychasz je żeby nie przeszkadzały. Koleją rzeczą jest popuszczenie 3 srub (klucz 10) widzianych od góry - nie bedziesz się musiał z nimi mocować jak odkręcisz cały zawór, no i na konie pozostają 3 śruby (klucz 10) które mocują zawór do głowicy. Ot cała filozofia. Jak masz dużo nalatane kilometrów to przydałoby się wymienić przy okazji uszczelki vtec-a bo robią się twarde i później może (ale nie musi) przepuszczać.
pozdr
#8
Napisano 21:05, 05.06.2016
aha dobrze w najbliższym dniu wolnym zabiorę się za to, powiedz jeszcze co z nim mam zrobić wyczyścić przepłukać coś to pomoże?
#9
Napisano 09:13, 07.06.2016
Miałem podobnie - winna była sonda lambda.
#10
Napisano 11:36, 07.06.2016
A tak pozatym nie rozgrzanego silnika nie powinno się wysoko kręcić.
Potem płacz ze jaka ta Honda zła i silnik łyka olej
Taka mała dygresja
#11
Napisano 13:56, 08.06.2016
#12
Napisano 23:40, 13.06.2016
#13
Napisano 06:26, 14.06.2016
#14
Napisano 14:08, 14.06.2016
#15
Napisano 09:24, 16.06.2016
No ale to występuje tylko przez chwile zanim silnik sie nie rozgrzeje do normalnej temperatury, sonda by raczej później tez nawalala a jak się podepnę pod kompa to elegancko oscyluje
Witam jak poradzisz sobie z tym chwilowym muleniem daj znać bo mi już brak pomysłów.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych