Ello.
F20 na osprzęcie z F18 nie jedzie a do tego zaczął smakować mu olej więc zapadła decyzja o swapie.
Jako, że jeżdżę głównie po mieście, potrzebuję bardziej momentu niż mocy i to najlepiej z pojemności a nie wysilenia mniejszego silnika. Auto jest i będzie zagazowane, więc nie chciałbym musieć kręcić silnika do odcinki, żeby sprawnie ruszyć spod świateł. Z tych i kilku innych jeszcze powodów, nie zdecydowałem się na oczywiste H22 i kupiłem F23 z TYPE V wraz z kolektorami, wiązką silnikową i kompem.
Chcąc jak najlepiej przygotować się do swapa, tak by zajęło to jak najmniej czasu, proszę o wszelkie podpowiedzi i sugestie dotyczące tej zmiany.
Zdaje się, że F23 miało OBD2B i drugą sondę a F18 miało OBD2A i jedną sondę. Tu myślę nie będzie większego problemu. Z mocowaniem klamota pod maską też sobie poradzimy. Ale co tam jeszcze może się po drodze pojawić
Przy okazji. Czy ktoś przerabiał jakieś mody tego silnika?? Na dzień dobry będzie krótsza skrzynia z F18 ale myślałem nad kolektorem ssącym, przepustnicą. Może ktoś działał już w tym temacie?? :)alenie, przy normalnej jeździe H22 będzie chyba oszczędniejsze do tego przy większej elastyczności i dynamice (dwa wałki to dwa wałki .
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:50, 01.11.2014
#2
Napisano 14:05, 02.11.2014
Kup przepustnicę od h22, zrób dolot. Zmień kompa na p28 zestroj dziada i może jakieś dobre kreski pokaże. Wydasz pewnie tyle co różnica którą zaoszczędziłeś kupując f23 zamiast h22.
#3
Napisano 00:15, 03.11.2014
Swap F23 kosztował mnie coś koło 1tys zł więc różnica w stosunku do H spora. A przewaga taka, że moment od samego dołu a nie dopiero na VTEC-u
#5
Napisano 11:35, 03.11.2014
No to jak silnik masz w dobrym stanie to zrób podstawowe mody, czyli większa przepustnica, dolot + kup p28 + jakąś przejściówkę i pojedź do kogoś na strojenie. Jak byś zrobił 170 na takim słupku to byłby dobry wynik
#6
Napisano 11:36, 03.11.2014
Nipto f18b2 przed liftem miało OBD1 po lifcie pojawiły się dwie sondy . Co do swapa na f23z5 . Wszystko powinno pasować , skrzynie zostawiasz z f18b2
#8
Napisano 12:05, 03.11.2014
Tak, skrzynia zostaje od F18. W przyszłości może coś ze szperą.
Użytkownik Nipto edytował ten post 12:07, 03.11.2014
#10
Napisano 12:38, 03.11.2014
Żeby tam pasował jakiś ostrzejszy wałek to i odcinkę można by podnieść przy strojeniu.
#11
Napisano 13:07, 03.11.2014
Hehe, żaden ostry wałek i podniesiona odcinka :P
Użytkownik Nipto edytował ten post 13:07, 03.11.2014
#12
Napisano 13:50, 03.11.2014
Albo grubo albo wcale
#13
Napisano 14:08, 03.11.2014
Grubo można, ale to baza inna by się przydała, albo przynajmniej korby i tłoki inne
#14
Napisano 15:48, 03.11.2014
To co piszę LukasN w pelni sie zgadzam a jesli ma byc strojone to wydech chociaz 2,25. Wieksza przepustnica tez pomoże .
Gdzie kupiłeś f23 w takiej cenie? Szukam takiego do modzenia i nic ponizej 1200zl za goly słupek nie wiedziałem :-/
#15
Napisano 16:16, 03.11.2014
Damian, ja mam CG8 99 rok i jest OBD2A oraz jedna sonda. Myślałem nad OBD1 i strojeniem, wtedy odpada problem 2-giej sondy. Mógłbym wtedy kombinować z ssakiem, wywaleniem motyli itp ale czy taki zabieg ma sens przy moich założeniach??
Tak, skrzynia zostaje od F18. W przyszłości może coś ze szperą.
Sorki zwracam honor . Jeśli myślisz nad OBD1 i strojeniem to tak jak napisał artek0903 . W przyszłym sezonie będę działał w tym kierunku . Oby tylko chęci nie zabrakło
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, F23, F20, F18, swap
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych