Najlepsza odpowiedź szczepek108 , 12:36, 07.01.2019
Bez wątpienia trzeba tam zajrzeć. Z opisu wygląda ta jak by lozysko oporowe się blokowało na tulejce (przytrzymuje docisk i wtedy pedały jest twardy, bierze wysoko i sprzęgło się slizga) Aczkolwiek nigdy się nie spotkałem z taką usterką.
Równie dobrze może bokować się sama pompa sprzęgła. Tłok nie wraca razem z pedałem (bo na przykład jest przytarty) utrzymując ciśnienie w układzie i historia taka jak opisana wyżej.
Wiadomo są to tylko domysły i gdybanie. Ja bym zaczą od wymiany pompy , tym bardziej ze jest widoczny wyciek...
Cześć dzięki za odpowiedź,
Przyczyną jak na razie okazała się pompa sprzęgła, a dokładniej osad i szlam w komorze tłoka który zaburzał jej prawidłową pracę i najprawdopodobniej przyśpieszył jej zużycie. Pompka została wymieniona na nową, a cały układ odpowietrzony. Praca sprzęgła wygląda na dobrą, nie ma objawów ślizgania się sprzęgła nawet po dłuższej jeździe na mieście, a pedał sprzęgła cały czas łapie na tej samej wysokości.
Pozdrawiam,
Łukasz
Przejdź do postu