Odłącz pierwsza sondę od kostki, i wtedy z testuj
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#17
Napisano 02:09, 13.05.2018
Druga sonda jest od sprawdzania sprawnosci katalizatora.
Do " przemkowal " :
Czy przed wymiana kata miales jakies bledy, co Cie naprowadzilo na wymiane kata ?
#18
Napisano 08:03, 13.05.2018
Odłącz pierwsza sondę od kostki, i wtedy z testuj
A co to da na odłączonej ?
#20
Napisano 21:19, 13.05.2018
do " przemkowal " :
Czy przed wymiana kata miales jakies bledy, co Cie naprowadzilo na wymiane kata ?
Żadnych błędów bo mam tylko 1 sondę. Po prostu muł. Nie wchodził na obroty tak jak powinien i zbiegło się to z premią w robocie to wpadł większy kat w zamienniku. Stary nie wyglądał źle i w sumie dalej leży w piwnicy
#21
Napisano 13:04, 18.05.2018
zobaczysz czy wtedy nie ma zamuły. Mi ostatnio muliło auto, odłączyłem sondę pierwszą, i jak ręką odjął
Mówisz ? a błąd nie wyskoczył ? ta dziura po sondzie nie musi być wtedy zatkana ? moze bym spróbował faktycznie
#22
Napisano 17:31, 18.05.2018
#23
Napisano 18:16, 18.05.2018
#24
Napisano 18:46, 18.05.2018
Jak nie macie pewnosci, to niech ktorys znudzony bezawaryjnoscia 6stki odlaczy i bedzie wiadomo czego sie spodziewac Najlepiej od razu z filmem, zeby kolega nie musial bladzic szukajac wtyku. Btw, ten stukowy juz jakos sprwadzony? (juz sie raz odbilem ze tu przeplywki nie ma, ale jest pare rzeczy ktore wlasciwie robia to samo i efekty ich awarii sa zblizone, wliczajac awarie stukowego)
#25
Napisano 20:13, 18.05.2018
to i ja siÄ™ dopiszÄ™
pytanie nr1: jak były zbierane te logi? na ciepłym, czy na zimnym silniku? jak na zimnym, to sonda w ogóle nie sprawdzona, bo pokazuje inne napięcie do temperatury silnika około 53*C powinna właśnie w tych okolicach latać jak u ciebie (po włączeniu zapłonu na zimnym może pokazywać nawet 3,7V). jak na ciepłym silniku masz takie wskazania, to sonda do dupy moim zdaniem
pytanie nr2: czy czujnik spalania stukowego był sprawdzany? w programie może być oznaczony jako knock sensor (choć nie musi) i wartość przy bardzo dynamicznej jeździe nie może być równa 0.00 V, ani przekraczać 0.10 V (max 0.20 V, bo zawory mogą dzwonić ). jak pokazuje non stop 0, albo jakieś kosmiczne wartości, to czujnik dupa.
pytanie nr3: chyba nie doczytałem, ale czy krokowy był w ogóle czyszczony razem z przepustnicą? czy został olany ciepłym moczem? krokowiec może powodować zaniżone obroty i niższy dopływ powietrza do kolektora, co skutkuje zamuleniem auta (nieprawidłowo dobierany przez komputer AFR - mieszanka paliwa z powietrzem ). odkręć krokowca i przeczyść płynem do czyszczenia gaźników (szeroko opisany temat czyszczenia jest na forum).
sugestia nr1: nie znam tego twojego programu, ale w HOPE i HOBD masz opcję sprawdzenia zaworu VTEC, kiedy zawór się załącza, a kiedy wyłącza (IAB też, ale nie mam pod ręką wykresów, bo nie deptam hanki często powyżej 4000 obrotów ).
sugestia nr2: map sensor zostaw w spokoju, jeśli na zimnym będziesz miał około 40-50 kP i 30kP na ciepłym (oczywiście wartości będą się zmieniać wraz z obrotami, ładowaniem, położeniem przepustnicy itd. itd.). podane wartości są na biegu jałowym na postoju . przy włączonym zapłonie, bez odpalania auta MAP sensor powinien pokazywać około 99,54 kP. ot całe sprawdzenie MAP sensora
więcej nie podpowiem, bo z tych wykresów nic nie wynika, a sonda ze zdjęcia to szczerze mówiąc to jak każda inna sonda ma działać, a jej działanie sprawdzisz tylko pod kompem (albo multimetrem, jak by ktoś kompa nie posiadał ) ja bym obstawiał blokujący się silniczek krokowy (też go można na kompie sprawdzić, czy w ogóle się załącza tak samo jak EGR), kolejny jest EGR (ale podobno już go ogarnąłeś ), następnie sonda, stukowiec i ostatecznie katalizator. wszystko po kolei ze względu na trudność diagnostyki
a ... i bym zapomniał o najważniejszym sprawdź ZACISKI hamulców! jak ci któryś z zacisków nie do końca odbije, to potrafi hamować Hankę nawet wtedy, jak jest chętna i chcąca
Użytkownik gons edytował ten post 20:20, 18.05.2018
#26
Napisano 12:24, 23.05.2018
Dzięki A podpowiedźi w weekend zrobię testy sondy na ciepłym silniku, co do czujnika stukowego to masz rację nie był jeszcze sprawdzany, przepustnicę czyściłam dokładnie krokowwca nie on znajdueje się po drugiej stronie przepustnicy ? Z tym żeby go wyczyścić muszę znów pewnie zdjąć cała przepustnicę i nową uszczelkę zamówic ? Co do hamulców też miałem takie wrażenie że to może być powód ostatnio lewy przód regenerowalem został jeszcze prawy. V tec raczej sprawny bo jak go odłączam to powyżej 4 tys obrotów mi szarpie z podłączonym jest ok.to i ja się dopiszę
pytanie nr1: jak były zbierane te logi? na ciepłym, czy na zimnym silniku? jak na zimnym, to sonda w ogóle nie sprawdzona, bo pokazuje inne napięcie do temperatury silnika około 53*C powinna właśnie w tych okolicach latać jak u ciebie (po włączeniu zapłonu na zimnym może pokazywać nawet 3,7V). jak na ciepłym silniku masz takie wskazania, to sonda do dupy moim zdaniem
pytanie nr2: czy czujnik spalania stukowego był sprawdzany? w programie może być oznaczony jako knock sensor (choć nie musi) i wartość przy bardzo dynamicznej jeździe nie może być równa 0.00 V, ani przekraczać 0.10 V (max 0.20 V, bo zawory mogą dzwonić ). jak pokazuje non stop 0, albo jakieś kosmiczne wartości, to czujnik dupa.
pytanie nr3: chyba nie doczytałem, ale czy krokowy był w ogóle czyszczony razem z przepustnicą? czy został olany ciepłym moczem? krokowiec może powodować zaniżone obroty i niższy dopływ powietrza do kolektora, co skutkuje zamuleniem auta (nieprawidłowo dobierany przez komputer AFR - mieszanka paliwa z powietrzem ). odkręć krokowca i przeczyść płynem do czyszczenia gaźników (szeroko opisany temat czyszczenia jest na forum).
sugestia nr1: nie znam tego twojego programu, ale w HOPE i HOBD masz opcję sprawdzenia zaworu VTEC, kiedy zawór się załącza, a kiedy wyłącza (IAB też, ale nie mam pod ręką wykresów, bo nie deptam hanki często powyżej 4000 obrotów ).
sugestia nr2: map sensor zostaw w spokoju, jeśli na zimnym będziesz miał około 40-50 kP i 30kP na ciepłym (oczywiście wartości będą się zmieniać wraz z obrotami, ładowaniem, położeniem przepustnicy itd. itd.). podane wartości są na biegu jałowym na postoju . przy włączonym zapłonie, bez odpalania auta MAP sensor powinien pokazywać około 99,54 kP. ot całe sprawdzenie MAP sensora
więcej nie podpowiem, bo z tych wykresów nic nie wynika, a sonda ze zdjęcia to szczerze mówiąc to jak każda inna sonda ma działać, a jej działanie sprawdzisz tylko pod kompem (albo multimetrem, jak by ktoś kompa nie posiadał ) ja bym obstawiał blokujący się silniczek krokowy (też go można na kompie sprawdzić, czy w ogóle się załącza tak samo jak EGR), kolejny jest EGR (ale podobno już go ogarnąłeś ), następnie sonda, stukowiec i ostatecznie katalizator. wszystko po kolei ze względu na trudność diagnostyki
a ... i bym zapomniał o najważniejszym sprawdź ZACISKI hamulców! jak ci któryś z zacisków nie do końca odbije, to potrafi hamować Hankę nawet wtedy, jak jest chętna i chcąca
Jeszcze dodam foto ktoś może mi podpowie co to za czujnik bo było przy nim coś majstrowanie jakieś kabelki tam widzę.
https://drive.google...ew?usp=drivesdk
Użytkownik tiesto84 edytował ten post 12:36, 23.05.2018
#27
Napisano 13:43, 23.05.2018
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
#28
Napisano 14:40, 23.05.2018
Vtec
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
I tam kabelek powinien pod ten grzybek iść ?
#29
Napisano 17:27, 24.05.2018
I tam kabelek powinien pod ten grzybek iść ?
Kostka jest tam nie daleko
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Co mogę zrobić auto bez mocy
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych