Wracam z pomocą Otóż jeżeli kody błędów pojawiają się dopiero po rozgrzaniu silnika, to wskazuje, że pojawiają się dopiero w czasie gdy zaczyna pracować sonda lambada. I to ona może być główną przyczyną (ta pierwsza lub jedyna zależnie od silnika) . Wg mnie najlepiej podjedź do mechaniora posiadającego Interfejs Delphi bądź Autocom. I nie chodzi mi o sczytanie błędów, bardzie o wskazania czujników w czasie jazdy. Zobaczysz coś takiego:
Ps. Porada. Na samym włączonym zapłonie interfejs nie chciał zagadać z autkiem, Dopiero po uruchomieniu silnika się połączył.
Ty prowadź, druga osoba niech wybierze z tabeli z lewej strony czujniki które nas interesują, a następnie trzeba spoglądać czy której wskazania nie odbiegają od normy wg ESM.
Nasze silniki to już nie technologia syrenki gdzie było tylko kilka czujników i wystarczył miernik. Tu na cały zespół składa się zbyt wiele czynników/czujników. A sam check można sobie wsadzić, bo np. ja mam duży problem z autem, a check nawet się nie zapali, są tylko zapamiętane ramki, ale to i tak nic, bo wszystko dopiero się wyjaśnia w czasie rzeczywistych wskazań czujników ( link ). Niestety, wielu mechaników których znam zatrzymuje diagnostykę na sczytaniu błędów, a nie o to chodzi.
Pozdrawiam