accordem to ciężko uciekać nie jest to demon prędkości, w naszych wersjach szczególnie
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 13:24, 15.02.2017
#32
Napisano 08:50, 16.02.2017
Z wstecznym to normalne. Coś gdzieś czytałem, że to wina skrzyni. Miałem tak w pierwszym accordzie V, w prelude V i w sumie w accordzie VI też mi się tak zdarzyło
Ja to robiłem tak, że puszczałem sprzęgło, potem naciskałem jeszcze raz i wchodził bez problemów
#34
Napisano 09:10, 16.02.2017
To samo było/jest w Nismo... kolega spoczył tak że na to w swoim Mitsu.
Najlepszy sposób na "wyluzowanie" wałka to zapiąć 2bieg i R..
Problem zaczyna się dopiero wtedy gdy do wstecznego dochodzi 1...a ślizgania nie ma, to znak że kończy się nie tyle tarcza co docisk ma już dość i oporowe.
Tak że trzeba nauczyć się z tym żyć- a to wsystko dlatego że japończycy jeżdżą tylko do przodu, wsteczny jest dla reszty świata...
Pzd.
Użytkownik NEO NFS edytował ten post 09:16, 16.02.2017
#35
Napisano 19:23, 16.02.2017
Ciężki i zacinający się wsteczny to ogólna przypadłość konstrukcji Japanse...
To samo było/jest w Nismo... kolega spoczył tak że na to w swoim Mitsu.
Najlepszy sposób na "wyluzowanie" wałka to zapiąć 2bieg i R..
Problem zaczyna się dopiero wtedy gdy do wstecznego dochodzi 1...a ślizgania nie ma, to znak że kończy się nie tyle tarcza co docisk ma już dość i oporowe.
Tak że trzeba nauczyć się z tym żyć- a to wsystko dlatego że japończycy jeżdżą tylko do przodu, wsteczny jest dla reszty świata...
Pzd.
cholera to wie my mieli Accorda V Gen z przebiegiem 60 tysiecy tam biegi jak malina wchodziły. Więc coś napewno musiało się zużyć że tak jest.
#36
Napisano 21:12, 16.02.2017
miałem Civa 5 przez 4 lata i nigdy nie zdarzył mi się problem z wrzucaniem biegów, a na pace było grubo ponad 300 tys
#37
Napisano 21:41, 16.02.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych