Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Dla czego ciężko wchodza biegi na ciepłym silniku. 1.8 136km

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#16 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 16:56, 17.05.2018

No nie do końca bo zależy z której strony patrzeć.
Pół obrotu w tą samą stronę co będziesz luzowal nakrętkę kontry.
  • 0

#17 maniek1984

maniek1984
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Ls
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:08, 17.05.2018

Witam ponawiam temat problem nie ustapil pytalem znajomych mechaników kazdy mówił ze sprzeglo ze za tydzień albo dwa laweta a ja dalej jeżdżę i przy normalnej jeździe nie w korkach zadnych problemów prawidłowo wchodza biegi gume pali nie slizga sie sprzeglo nie ciągnie na dlugo wcisnietym sprzegle.. zaraz jak zmienilem sprzeglo od razu bralo z samego dolu dosłownie od 0.5 cm. Po dłuższej jezdzie w korkach zaczęło się po ok roku tj 20 tys przebiegu czyżby zmienili mi sama tarcze bez docisku? Czy kwestia wyregulowania na tloczysku pompy...
Minely ponad 2 lata od wystapienia problemu.. a sprzegla nie zmienialem i objawy sie nie zmienily w trasie jest malinowo a w korkach az ciarki przechodzą..

Użytkownik maniek1984 edytował ten post 22:09, 17.05.2018

  • 0
maniek

#18 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 06:22, 18.05.2018

Witam ponawiam temat problem nie ustapil pytalem znajomych mechaników kazdy mówił ze sprzeglo ze za tydzień albo dwa laweta a ja dalej jeżdżę i przy normalnej jeździe nie w korkach zadnych problemów prawidłowo wchodza biegi gume pali nie slizga sie sprzeglo nie ciągnie na dlugo wcisnietym sprzegle.. zaraz jak zmienilem sprzeglo od razu bralo z samego dolu dosłownie od 0.5 cm. Po dłuższej jezdzie w korkach zaczęło się po ok roku tj 20 tys przebiegu czyżby zmienili mi sama tarcze bez docisku? Czy kwestia wyregulowania na tloczysku pompy...
Minely ponad 2 lata od wystapienia problemu.. a sprzegla nie zmienialem i objawy sie nie zmienily w trasie jest malinowo a w korkach az ciarki przechodzą..

A co co szkodzi spróbować regulacji?

Ale powoli co 1 obrót bez kontrowania wykręcaj trzpień tak samo jak kolega powyżej i sprawdzaj jak bierze.


  • 0

#19 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 07:31, 18.05.2018

Maniek , nie marudź tylko wymień tą cholerną pompę
  • 0

#20 Marcin karakow

Marcin karakow
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:silver sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:10, 19.05.2018

No nie do końca bo zależy z której strony patrzeć.
Pół obrotu w tą samą stronę co będziesz luzowal nakrętkę kontry.

Czyli chodzi o tę śrubę. Powinienem ją wykręcić?

Załączone pliki


Użytkownik Marcin karakow edytował ten post 15:16, 19.05.2018

  • 0

#21 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 15:18, 19.05.2018

Na drugiej fotce na dole na środku jest trzpień i nakrętka. Jeśli ona wchodzi do pompy sprzęgła to ta śruba.
  • 1

#22 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:40, 19.05.2018

Luzujesz nakretkę kontrujaca "1"
Regulujesz trzpieniem "2" Żeby wydłużyć trzpien (pedał wyżej ) krecisz nim w prawo...
Kontrujesz nakretkę "1"026bc0e313d495eac3d6e6f17c73354d.jpg
  • 1

#23 Marcin karakow

Marcin karakow
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:silver sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:35, 20.05.2018

Luzujesz nakretkę kontrujaca "1"
Regulujesz trzpieniem "2" Żeby wydłużyć trzpien (pedał wyżej ) krecisz nim w prawo...
Kontrujesz nakretkę "1"026bc0e313d495eac3d6e6f17c73354d.jpg

Próbowałem poluzowac nakrętke, lecz zaczęła się kręcić z całym trzpieniem, trzebaby skontrowac jakos. Kręcić trzpieniem w tym kierunku co na zdjęciu czy w przeciwnym?

Załączone pliki


Użytkownik Marcin karakow edytował ten post 13:43, 20.05.2018

  • 0

#24 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 16:59, 20.05.2018

Z twojego rysunku strzałkę można interpretować na dwa sposoby
Trzeba polować kontrę, przytrzymać kluczem i kręcić samym ćpieniem. . .e7103cf00ee962a4a8cc63420e30bb3d.jpg
  • 0

#25 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:58, 20.05.2018

Kombinerkami przytrzymasz trzpień i się nie obróci wiec odkręcisz kontrę. 

Trzpieniem masz obracać w tą stronę w którą odkręcałeś nakrętkę


  • 0

#26 Marcin karakow

Marcin karakow
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:silver sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:02, 20.05.2018

Kombinerkami przytrzymasz trzpień i się nie obróci wiec odkręcisz kontrę. 

Trzpieniem masz obracać w tą stronę w którą odkręcałeś nakrętkę

Już to zrobiłem. Oskrecilem o kilka obrotów i pojeździlem trochę na polsprzegle. Wygląda na to że jest o wiele lepiej. Poczekam jednak i sprawdzę jak zdaje egzamin w ruchu miejskim i dam znać. Nie widze jakiejś różnicy by przęgło bralo wyżej.

Edit. :

Jeździłem po mieście I je st ok, nie blokuje się nic.


Użytkownik Marcin karakow edytował ten post 18:33, 21.05.2018

  • 0

#27 figo

figo
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Radom/Wawa
  • Silnik:F20
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:00, 27.05.2018

Super że ktoś poruszył temat bo mam takie same objawy, w korku jak się rozgrzeje biegi ciężko wchodzą.

Dodam że sprzęgło kompletne nowe, MTF w skrzyni nowy, płyn nowy, żadnych wycieków z pompy czy wysprzęglika.

 

Sprawdziłem i trzpień miałem wkręcony maksymalnie, nawet delikatny luz był przy wciskaniu, odkręciłem o kilka obrotów i już wyczuwalne jest że biegi lepiej wchodzą i nic nie haczy. Sprawdzę jeszcze jak zachowa się przy jeździe w korku i przy rozgrzaniu. 


Użytkownik figo edytował ten post 12:56, 27.05.2018

  • 0

HondaRadom / WolaTeam

usaccord.pl


#28 hellkit

hellkit
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Rzeszów/Krosno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive RHD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:45, 29.05.2018

Też mam identyczny problem, tylko że w VII, wysprzęglik wyczyściłem, wycieków brak, pedał skrzypiał ale nasmarowałem i jest w porządku. Nowy płyn, sprzęgło bierze jak powinno, ale jeśli się przytrzyma powyżej minut łapie praktycznie od razu, a w przypadku wciśniętego pedału na luzie nie idzie wrzucić biegu. Odpowietrzałem dwa razy, bo myślałem, że coś zawaliłem za pierwszym razem ale za drugim razem płynął tylko płyn. 
Wysprzęglik był zasyfiony i myślałem, że to powoduje taką pracę sprzęgła -  po czyszczeniu praca się poprawiła ale ten problem akurat został. Spróbuje jeszcze wyregulować pedał, bo przy naciskaniu na początku jest lekki luz, moze to akurat jest powodem tej usterki?


  • 0

Jak czytam forum to nagle uświadamiam sobie, że mam wszystko do wymiany...   :zoltek:


#29 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:32, 29.05.2018

Już to zrobiłem. Oskrecilem o kilka obrotów i pojeździlem trochę na polsprzegle. Wygląda na to że jest o wiele lepiej. Poczekam jednak i sprawdzę jak zdaje egzamin w ruchu miejskim i dam znać. Nie widze jakiejś różnicy by przęgło bralo wyżej.
Edit. :
Jeździłem po mieście I je st ok, nie blokuje się nic.

Łooooo ile to trzeba było pisać żebyś to zrobił :)
  • 0
                       

#30 Marcin karakow

Marcin karakow
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:silver sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:04, 02.06.2018

Łooooo ile to trzeba było pisać żebyś to zrobił :)

Tak, musiałem się do tej pracy solidnie przygotować.:>Nie wiem czy to mogło mieć znaczenie,ale kiedyś zamontowałem sobie shortshifter i może trzeba było po tym wyregulować ten trzpien.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq