XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 16:39, 10.09.2016
#2
Napisano 08:26, 11.09.2016
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 08:46, 11.09.2016
A czy czasem nie robią Ci się mokre dywaniki po stronie pasażera z przodu bądź od strony kierowcy?
Sprawdziłbym czy nie są zapchane odpływy przy podszybiu, kiedyś miałem podobną sytuację jednakże w innym aucie - jednak przyczyna może być ta sama.
Użytkownik kammia edytował ten post 08:47, 11.09.2016
#4
Napisano 21:44, 11.09.2016
#5
Napisano 00:01, 12.09.2016
Tak, zobacz czy są drożne i czy nie ma w nich syfu.
#6
Napisano 05:19, 22.09.2016
Moze otworzyles wlot powietrz do kabiny. Jechales na obiegu wewnetrznym?
#7
Napisano 08:39, 22.09.2016
Kolego, nie uważałeś na lekcjach chemii:-), nic się nie dzieje, to normalny proces gdzie tworzy się para wodna, sporadycznie może wystąpić.Dzieje się tak jak masz dużą różnicę temperatur.
Nie było tak że było gorąco, jechałeś na klimie, wyłączyłeś ją na kilka minut i ponownie włączyłeś?
Użytkownik toki edytował ten post 08:50, 22.09.2016
#8
Napisano 11:13, 22.09.2016
Ja tak mam w momencie jak odpalam nagrzane auto i załączam klimę na niskiej temperaturze, ale z małymi obrotami też (idzie dużo chłodniejsze powietrze). I powstaje nam dymek. Nie pamiętam nazwy procesu, ale to jest zwiazane z nagłą zmianą temperatury w dół (schłodzenie powietrza) i w górę (wychnięcie w gorące powietrze). Podobny efekt jest jak sie otworzy mocną zamrażarkę w lecie - robi się taka para jak z ciekłego azotu, tylko lżejsza i sie unosi zamiast spłynąc po ziemi
#9
Napisano 12:45, 22.09.2016
idzie gorące powietrze na oszroniony parownik (chyba na parownik czy jak to się tam nazywa) i stąd się tak robi, dokładnie jak w zamrażarce jak napisał kolega Senseitbk. Mi na 4 lata użytkowania acco raz się przytrafiła tak sytuacja, temp ponad 30 stopni na zewnątrz i bardzo długa trasa, 16h jazdy i nagle szok, dymek z nawiewów:-)
#10
Napisano 22:55, 23.09.2016
Witam Dziś robilem trase 450km i podczas jazdy na klimie nagle z nawiewu zaczelo leciec tak jakby gaz czy para. Wyłączyłem nawiew włączyłem i juz nie leci. Co to? Auto to accord vi 2.0 klima byla nabijana i odgrzybiana 2 tyg temu
może wystąpić taki efekt gdy parownik osiąga zbyt niską temperaturę , a osiąga ją wtedy gdy czujnik temperatury na parowniku jest uszkodzony lub źle osadzony i nie mierzy dokładnie temperatury. Jego zadaniem jest rozłączanie klimatyzacji gdy temperatura parownika osiągnie temperaturę poniżej około 4 stopni.
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#11
Napisano 06:26, 18.08.2023
może wystąpić taki efekt gdy parownik osiąga zbyt niską temperaturę , a osiąga ją wtedy gdy czujnik temperatury na parowniku jest uszkodzony lub źle osadzony i nie mierzy dokładnie temperatury. Jego zadaniem jest rozłączanie klimatyzacji gdy temperatura parownika osiągnie temperaturę poniżej około 4 stopni.
Jechałem ostatnio w trasie ponad 700km. Zaraz po wjechaniu na trasę szybkiego ruchu z nawiewów zaczęła lecieć para. Na zewnątrz+34'C. Klima na 22'C. Przez pierwsze kilometry wyłączałem i włączałem klimę wielokrotnie, żeby para nie leciala. Klima nabita, działa sprawnie. Zdarzyło się to nie pierwszy raz. Ostatnio podczas jazdy , na sondzie 15cm.wlozonej w kratki nawiewu złapałem minimalnie -2.5'C podczas dłuższej jazdy. Normalnie oscyluje lekko powyżej zera na obrotach jałowych. Co może być nie tak? Na myśl przychodzi mi sprawdzenie czujnika temperatury parownika - gdzie on się znajduje,i jakie powinien mieć wartości, jeżeli chodzi o rezystancję? Może trzeba go poprawnie osadzić, jak sugerujesz kiniusz... Da się wymienić bez rozszczelnienia układu?
Użytkownik Vice edytował ten post 06:30, 18.08.2023
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych