XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 17:53, 09.12.2017
#2
Napisano 21:25, 09.12.2017
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 09:12, 10.12.2017
#4
Napisano 00:49, 11.12.2017
Miałem podobny problem w swoim accordzie, przyczyną była sonda lambda za/na katalizatorze.
Kilka pytań:
1) czy masz normalnego, oryginalnego kata, czy wstawiona przelotówka/strumiennica ?
2) czy podczas tego zamulania zapalał ci się chcek engine ?
3) na gazie się tak dzieje, czy na benzynie także ?
W moim przypadku gdzie wstawiłem strumiennice zamiast kata sonda zaczęła wariować pomimo emulatora (na benzynie)
Gdy założyłem gaz problem ustał.
Na początku podepnij się pod kompa i sprawdź czy masz jakieś błędy (w moim przypadku był to błąd P0137)
zwiÄ…zane z sondÄ….
Sprawdź czy traci moc na obu paliwach, czy tylko na jednym.
Możesz też udać się do gazownika, jeśli traci moc tylko na gazie być może to wina któregoś z elementów instalacji LPG (parownik, reduktor, filtry)
Daj znać czy coś pomogłem pozdr
#5
Napisano 09:55, 11.12.2017
Miałem podobny problem w swoim accordzie, przyczyną była sonda lambda za/na katalizatorze.
Kilka pytań:
1) czy masz normalnego, oryginalnego kata, czy wstawiona przelotówka/strumiennica ?
2) czy podczas tego zamulania zapalał ci się chcek engine ?
3) na gazie się tak dzieje, czy na benzynie także ?
W moim przypadku gdzie wstawiłem strumiennice zamiast kata sonda zaczęła wariować pomimo emulatora (na benzynie)
Gdy założyłem gaz problem ustał.
Na początku podepnij się pod kompa i sprawdź czy masz jakieś błędy (w moim przypadku był to błąd P0137)
zwiÄ…zane z sondÄ….
Sprawdź czy traci moc na obu paliwach, czy tylko na jednym.Możesz też udać się do gazownika, jeśli traci moc tylko na gazie być może to wina któregoś z elementów instalacji LPG (parownik, reduktor, filtry)
Daj znać czy coś pomogłem pozdr
Cześć u mnie w hondzie check swieci się od poczatku jak ja mam, problem jest u mnie z podpięciem pod kompa bo nie mam wejścia obd 2 i nikt nie chce sie podjąc podpięcia, te straty mocy występują tak samo na obu paliwach. Aktualnie mam założoną strumienice ale przed wymiana mialem wybebeszonego kataliatora takze to raczej tez nie przez to. Nie wiem czy to ma znaczenie ale te straty mocy pojawiają się głownie jak np. na drodze leży śnieg, bo jak jest czysta droga to w trasie sie nic nie działo.
#6
Napisano 10:54, 11.12.2017
#7
Napisano 19:51, 11.12.2017
Cześć u mnie w hondzie check swieci się od poczatku jak ja mam, problem jest u mnie z podpięciem pod kompa bo nie mam wejścia obd 2 i nikt nie chce sie podjąc podpięcia, te straty mocy występują tak samo na obu paliwach. Aktualnie mam założoną strumienice ale przed wymiana mialem wybebeszonego kataliatora takze to raczej tez nie przez to. Nie wiem czy to ma znaczenie ale te straty mocy pojawiają się głownie jak np. na drodze leży śnieg, bo jak jest czysta droga to w trasie sie nic nie działo.
Kurde no to przyznam szczerze, że ciężka sprawa, od śniegu to raczej nie zależy hehe. Pierwsza sprawa to musisz dowiedzieć się jakie są błędy ( dlaczego świeci się check )
Kody błędów będą wskazywać prawdopodobną przyczynę tych strat w mocy.
Dziwi mnie jednak fakt bo LPG ma własne wtryski paliwa a PB inne i sonda czytając dane ze spalin dostosowywuje mieszankę paliwowo powietrzną podawana do cylindrów i jeśli nie ma katalizatora sonda wariuje i podaje złą mieszankę przez co mogą być ubytki w mocy(zamułki), bo paliwa może być za mało albo za dużo, bądź tlenu.
W każdym bądź razie dowiedz się w jakiś sposób jakie masz błędy, bo bez tego to cięzko cokolwiek stwierdzić. Jak bedziesz coś wiedział to daj znać będziemy myśleć dalej
PS: być może przyczyna jest nie po stronie paliwa tylko dostarczanego tlenu ( filtr powietrza, przepustnica, kolektor dolotowy, zawory )
Przypominam także że w hondach trzeba ustawiać luzy zaworowe co około 35 tyś. kilometrów ręcznie ( to nie jest duży koszt )
Użytkownik Jaco3soN edytował ten post 19:54, 11.12.2017
#8
Napisano 21:29, 11.12.2017
Przypominam także że w hondach trzeba ustawiać luzy zaworowe co około 35 tyś. kilometrów ręcznie ( to nie jest duży koszt )
Przy gazie co 35?
Prędzej 10-15
#9
Napisano 19:14, 14.12.2017
Kurde no to przyznam szczerze, że ciężka sprawa, od śniegu to raczej nie zależy hehe. Pierwsza sprawa to musisz dowiedzieć się jakie są błędy ( dlaczego świeci się check )
Kody błędów będą wskazywać prawdopodobną przyczynę tych strat w mocy.
Dziwi mnie jednak fakt bo LPG ma własne wtryski paliwa a PB inne i sonda czytając dane ze spalin dostosowywuje mieszankę paliwowo powietrzną podawana do cylindrów i jeśli nie ma katalizatora sonda wariuje i podaje złą mieszankę przez co mogą być ubytki w mocy(zamułki), bo paliwa może być za mało albo za dużo, bądź tlenu.
W każdym bądź razie dowiedz się w jakiś sposób jakie masz błędy, bo bez tego to cięzko cokolwiek stwierdzić. Jak bedziesz coś wiedział to daj znać będziemy myśleć dalej
PS: być może przyczyna jest nie po stronie paliwa tylko dostarczanego tlenu ( filtr powietrza, przepustnica, kolektor dolotowy, zawory )
Przypominam także że w hondach trzeba ustawiać luzy zaworowe co około 35 tyś. kilometrów ręcznie ( to nie jest duży koszt )
Cześć sprawdziłem kody błędu ale nie wiem czy dobrze je odczytałem, także w załączniku podsyłam film do zweryfikowania w linku , według mnie to blędy są następujące: -1 podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - podstawowa
-23 czujnik spalania stukowego
A co do zaworów będą ustawiane dopiero w poniedziałek.
#10
Napisano 22:18, 14.12.2017
Cześć sprawdziłem kody błędu ale nie wiem czy dobrze je odczytałem, także w załączniku podsyłam film do zweryfikowania w linku , według mnie to blędy są następujące: -1 podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - podstawowa
-23 czujnik spalania stukowego
A co do zaworów będą ustawiane dopiero w poniedziałek.
Przy gazie co 35?
Prędzej 10-15
Możliwe że na gazie częściej, ja sugerowalem sie BP ale dobrze wiedzieć
Cześć sprawdziłem kody błędu ale nie wiem czy dobrze je odczytałem, także w załączniku podsyłam film do zweryfikowania w linku , według mnie to blędy są następujące: -1 podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - podstawowa
-23 czujnik spalania stukowego
A co do zaworów będą ustawiane dopiero w poniedziałek.
Cześć sprawdziłem kody błędu ale nie wiem czy dobrze je odczytałem, także w załączniku podsyłam film do zweryfikowania w linku https://www.youtube.com/watch?v=8eepqZWbnH4&feature=youtu.be , według mnie to blędy są następujące: -1 podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - podstawowa
-23 czujnik spalania stukowego
A co do zaworów będą ustawiane dopiero w poniedziałek.
Cześć sprawdziłem kody błędu ale nie wiem czy dobrze je odczytałem, także w załączniku podsyłam film do zweryfikowania w linku https://www.youtube.com/watch?v=8eepqZWbnH4&feature=youtu.be , według mnie to blędy są następujące: -1 podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - podstawowa
-23 czujnik spalania stukowego
A co do zaworów będą ustawiane dopiero w poniedziałek.
Tak jak wspominałem problem może leżeć po stronie dostarczanego tlenu, jeśli jakiś czujnik jest uszkodzony i nie zczytuje poprawnie danych to moze być róznica w dostarczaniu tlenu a co za tym idzie własnie chwilowe utraty mocy. Sonda, ciekawe która, jeśli nie masz kata ani emulatora na drugiej sondzie to załóż go (emulator) jak najszybciej, jeśli to pierwsza sonda to trzeba by ją wymienić. ( sondy sa odpowiedzialne za dostarczana do cylindrów mieszanke paliwowo-powietrzna)
Co do czujnika spalania stukowego, ta pierdółka jest dosyć kosztowna ok. 250-300 używany. Wymieniałem go u siebie, ale problemu nie rozwiązał. ( to nie zmienia faktu że dobrze by było go mieć sprawnego)
1.Upewnij się że obydwie sondy działają poprawnie.
2.Jeśłi tak to załóż emulator drugiej sondy ( 50zł to jest maks za emulator kątowy, są również tańsze)
A i jeszcze jedna kwestia ( kiedy wymieniałeś przewody i świece zapłonowe ? ( u mnie po wymianie zamułki się zmniejszyły )
Spróbuj odpiąć akumulator zrób tak zwany reset ( odepnij na 20min, po czym podepnij, uruchom auto i zaczekaj aż włączą się wentylatory po czym przejedź się ) WSZYSTKO RÓB NA ZIMNYM SILNIKU !!
Użytkownik Jaco3soN edytował ten post 22:33, 14.12.2017
#11
Napisano 23:08, 14.12.2017
Możliwe że na gazie częściej, ja sugerowalem sie BP ale dobrze wiedzieć
Cześć u mnie jest tylko jedna sonda. Co do kabli i świec były wymieniane w połowie września zakładane nowe NGK także to raczej jest sprawne. Spróbuję zrobić jutro ten reset. A zawory będą ustawione dopiero w poniedziałek. Co do pierwszej sondy to jaką polecacie ?
Tak jak wspominałem problem może leżeć po stronie dostarczanego tlenu, jeśli jakiś czujnik jest uszkodzony i nie zczytuje poprawnie danych to moze być róznica w dostarczaniu tlenu a co za tym idzie własnie chwilowe utraty mocy. Sonda, ciekawe która, jeśli nie masz kata ani emulatora na drugiej sondzie to załóż go (emulator) jak najszybciej, jeśli to pierwsza sonda to trzeba by ją wymienić. ( sondy sa odpowiedzialne za dostarczana do cylindrów mieszanke paliwowo-powietrzna)
Co do czujnika spalania stukowego, ta pierdółka jest dosyć kosztowna ok. 250-300 używany. Wymieniałem go u siebie, ale problemu nie rozwiązał. ( to nie zmienia faktu że dobrze by było go mieć sprawnego)
1.Upewnij się że obydwie sondy działają poprawnie.
2.Jeśłi tak to załóż emulator drugiej sondy ( 50zł to jest maks za emulator kątowy, są również tańsze)
A i jeszcze jedna kwestia ( kiedy wymieniałeś przewody i świece zapłonowe ? ( u mnie po wymianie zamułki się zmniejszyły )
Spróbuj odpiąć akumulator zrób tak zwany reset ( odepnij na 20min, po czym podepnij, uruchom auto i zaczekaj aż włączą się wentylatory po czym przejedź się ) WSZYSTKO RÓB NA ZIMNYM SILNIKU !!
#12
Napisano 10:04, 11.01.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Silnik uklad zaplonowy
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych