XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 15:22, 25.10.2017
#2
Napisano 09:11, 02.11.2017
Musiał byś zdemontować schowek i wtedy obserwować (sporo za nim może się dziać ). Na przykład stary liść zakleszczony w okolicy filtra przeciwpyłowego
#3
Napisano 20:51, 06.11.2017
Witam, otóż doszukałem się problemu. Wyeliminowałem okolice schowka i filtra kabinowego jak i również rozkręcałem wentylator, wszędzie czysto. Chrobotanie występuje od strony pasażera, na samym dole po lewej stronie znajdują się jakieś mechanizmy, za co one odpowiadają ? Nieważne, czy nawiewy mam włączone czy nie, wystarczy przekręcić zapłon i chrobocze, staje się to już trochę uciążliwe. Na jutro postaram się wrzucić filmik a dzisiaj szybkie foto, może ktoś będzie wiedział co to jest i wiedział jak to naprawić. Uwierzcie, że ciężko było zrobić zdjęcie, ledwo głowe tam zmieściłem
Załączone pliki
#4
Napisano 21:08, 06.11.2017
To 'chrobotanie' to dźwięk zmieniających położenie łopatek systemu sterującego klimatem (służą one do kierowania powietrza we właściwe miejsca). Normalnie słychać to (ewentualnie) przez chwilkę, chyba, że coś nie działa tak jak trzeba... w dziale Diagnostyka masz podaną procedurę wyszukiwania ew. usterek tego układu.
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
Teraz dopiero sprawdziłem, że temat dot. VI gen., a przyznaję bez bicia, że nie orientuję się w tej generacji..
wysłane z fona
#5
Napisano 21:12, 06.11.2017
Edit: Wrzucam linka z filmem.
https://youtu.be/MoPx0CkJbMo
Użytkownik Lesnygoniec edytował ten post 21:48, 06.11.2017
#6
Napisano 23:51, 17.11.2017
Koledzy podbijam temat. Problem występuje nadal, wiecie w ogóle co to jest ? Już 10 dni rozkminić tego nie mogę.
#8
Napisano 15:09, 27.11.2017
#9
Napisano 15:14, 27.11.2017
Mam to samo identycznie. Przy zgaszonym silniku slychac dodatkowo jak pracuje i przerywa jakis silniczek. A czy nie jest to mieszlanik od ustawiania temperatury powietrza?
#10
Napisano 20:53, 28.11.2017
U mnie to samo, dzieje się to na zgaszonym i odpalonym aucie. Już po przekręceniu kluczyka na zapłon. Czasem konkretnie przez dłuugi czas klekocze a czasem mniej. Nagrałem filmik jak najbardziej hardcorowo klekotało.
To co jest na nagraniu to ECU ? Możliwe żeby on takie rzeczy odwalał ?
Uprzedzam pytania: mam klimę, chrobocze nawet kiedy wszystko łącznie z silnikiem jest wyłączone.
Użytkownik Acesulfam-K edytował ten post 20:53, 28.11.2017
#11
Napisano 18:47, 10.12.2017
Użytkownik Blacku edytował ten post 18:48, 10.12.2017
#12
Napisano 08:38, 11.12.2017
#13
Napisano 22:38, 20.12.2017
Żeby nic nie popsuć proponuję nastawic najnizsza temperature zanim sie go odlaczy od cięgiel. Wykonać operację oliwienia i na otwartym pacjenci znów nastawić na najniższą temperaturę.
Masz klimę manualną na pokrętła czy climatronic z przyciskami?
#14
Napisano 16:08, 30.12.2017
Masz klimę manualną na pokrętła czy climatronic z przyciskami?
Wybacz że odpowiadam tak późno, swieta i w ogóle
U mnie jest pełny climatronik.
#15
Napisano 17:28, 17.02.2018
Panowie też mam to samo i ostatnio też dodawałem na facebooku filmik z tym hałasem ale nikt nie pomógł. Widzę że bardziej dociekaliście co z tym jest, muszę rozebrać i przesmarować jak kolega Blacku mówi to dam znać czy pomogło
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych