Witam !
Jestem przed zakupem Hondy accord rocznik 2000, 1850 cm3, benzyna. W trakcie oględzin stwierdziłem, że auto jest warte zakupu, zadbane, dobrze utrzymane itd. Natomiast problem jest taki, że został wycięty katalizator i sonda lambda jest odłączona, wkręcona do wydechu, ale nie podłączona. Świeci się też pomarańczowa lampka check engine, wskazująca na błąd. Dopiero w poniedziałek będę mógł zdiagnozować, czy dotyczy to lambda. Moje pytania są następujące.
Czy warto kupować takie auto ? Czy montaż katalizatora ( koszt z allegro około 400 zł ) i podłączenie sondy ( o ile jest sprawna ) będzie odpowiednie, czy spróbować bez kata ? Czytałem, że montuje się strumienice zamiast kata, albo oszukuje komputer ?
Nie wiem jak jest ze spalaniem, czy nie jest za wysokie w przypadku, kiedy sonda jest nie podłączona.
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wycięty katalizator, odłączona sonda lambda
#1
Napisano 20:39, 14.10.2017
#2
Napisano 20:54, 14.10.2017
1) sonda na pewno wali błędami
2) Ktoś kto wycinał kata powinien wstawić emulator i wkręcić sondę w emulator. Skoro zrobił w ten sposób i zaoszczędził max 50zł to świadczy o utrzymaniu auta. Czy aby na pewno jest w dobrym stanie?
3) Kat powinien wyeliminować błąd o ile nie ma innego powodu do błędu i np też sonda nie jest walnięta
4) Pamiętaj o zaostrzających się przepisach przeglądów i w niedalekiej przyszłości konieczności zamontowania katalizatora. Będą to dodatkowe koszty. Jeśli sprzedający da cenę która zwróci ci wydatki związane z montażem katalizatora to brać.
#3
Napisano 21:20, 14.10.2017
1) sonda na pewno wali błędami
2) Ktoś kto wycinał kata powinien wstawić emulator i wkręcić sondę w emulator. Skoro zrobił w ten sposób i zaoszczędził max 50zł to świadczy o utrzymaniu auta. Czy aby na pewno jest w dobrym stanie?
3) Kat powinien wyeliminować błąd o ile nie ma innego powodu do błędu i np też sonda nie jest walnięta
4) Pamiętaj o zaostrzających się przepisach przeglądów i w niedalekiej przyszłości konieczności zamontowania katalizatora. Będą to dodatkowe koszty. Jeśli sprzedający da cenę która zwróci ci wydatki związane z montażem katalizatora to brać.
Sprawdzałem auto w stacji diagnostycznej. Poza drobnymi usterkami w układzie zawieszenia i hamulcami, trudno było się do czegoś doczepić. Zastanawiałem się właśnie, dlaczego zostało to zrobione w ten sposób ( mam na myśli katlizator ). Sprzedający twierdził, że nie był świadomy, że nie ma katalizatora, a błąd ma dotyczyć silniczka krokowego, który był zabrudzony i dawał błąd. Po wyczyszczeniu było wszystko ok, tylko błąd pozostał. Widziałem też, że złącze elastyczne w tłumiku było wymieniane, o czym sprzedający mnie też poinformował i może ktoś, kto wykonywałał ta usugę, może po prostu wyciął kata Sprzedający poszedł na układ, żeby opuścić cenę i udało się utargować 800 zł póki co.
#4
Napisano 21:24, 14.10.2017
Pewnie tylne zaciski do regeneracji jeśli chodzi o hamulce.
Jak chcesz sprawdzić jaki błąd to spinacz w dłoń
http://accord6gen.cb...Samodiagnostyka ECU
Będziesz wiedział od razu czego dotyczy błąd i można negocjować ze sprzedającym.
800zł mniej, czyli jaka cena za auto??
#5
Napisano 22:00, 14.10.2017
Pewnie tylne zaciski do regeneracji jeśli chodzi o hamulce.
Jak chcesz sprawdzić jaki błąd to spinacz w dłoń
http://accord6gen.cb...Samodiagnostyka ECU
Będziesz wiedział od razu czego dotyczy błąd i można negocjować ze sprzedającym.
800zł mniej, czyli jaka cena za auto??
Nie wiem , czy można tutaj linki do ogłoszeń wklejać, więc powiem, że ogłoszenie znajduje sie na olx, Gdańsk, accord za 9200, granatowa.
Dokładnie prawy zacisk, tarcze z tyłu i łącznik stabilizatora lewy.
Użytkownik McGregor edytował ten post 22:05, 14.10.2017
#6
Napisano 23:35, 14.10.2017
https://www.olx.pl/o...html#c9d4e1219a
po tablicach widać, że to albo pierwszy wł. albo samochód miał właścicieli tylko w Gdańsku.
Jeżeli nie ma rudej w typowych dla tego modelu miejscach to myślę, że można brać.
Accord wypolerowany, wyszykowany do sprzedaży - przednie reflektory wydają się być zbyt świeże - czy to oryginał honda?
Ze zregenerowaniem hamulców + wymiana sondy myślę, że zamkniesz się w 1tys zł.
#7
Napisano 00:30, 15.10.2017
https://www.olx.pl/o...html#c9d4e1219a
po tablicach widać, że to albo pierwszy wł. albo samochód miał właścicieli tylko w Gdańsku.
Jeżeli nie ma rudej w typowych dla tego modelu miejscach to myślę, że można brać.
Accord wypolerowany, wyszykowany do sprzedaży - przednie reflektory wydają się być zbyt świeże - czy to oryginał honda?
Ze zregenerowaniem hamulców + wymiana sondy myślę, że zamkniesz się w 1tys zł.
Reflektory oryginalne, sprawdzone. Lambda + kat + hamulce, tarcze i łącznik stabilizatora , myslę że zamkne się w 1200 zł.
#8
Napisano 08:09, 15.10.2017
Ok, ale to już nie dział porad przedzakupowych.
Co so błedów to wiesz jak sprawdzić, a jak byś chciał coś więcej o aucie się dowiedzieć to załóż temat w poradach przedzakupowych.
https://www.olx.pl/o...html#c9d4e1219a
po tablicach widać, że to albo pierwszy wł. albo samochód miał właścicieli tylko w Gdańsku.
Jeżeli nie ma rudej w typowych dla tego modelu miejscach to myślę, że można brać.
Accord wypolerowany, wyszykowany do sprzedaży - przednie reflektory wydają się być zbyt świeże - czy to oryginał honda?
Ze zregenerowaniem hamulców + wymiana sondy myślę, że zamkniesz się w 1tys zł.
Chyba będzie mało
Zaciski tylne po pełnej regeneracji - 400zł
Sonda powiedzmy 200zł jeśli padła
Katalizator - 400 minimum
Tarcze przód minimum 300
Klocki przód - ok 150
Dobrze radzę, nie pchaj się w części słabej jakości bo będziesz 2 razy robił.
Co założyć znajdziesz na forum.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, wycięty katalizator
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych