Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

LPG Do H22A JDM

VI lpg vi h22a

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:29, 05.09.2017

Witam. Mam okazję kupić instalkę po przebiegu około 5 tyś km, na następujących gratach. Jeździła w preludzie, też z tym samym motorem czyli h22a jdm. Podobno nie było czuć różnicy na lpg a benzynie, nie było szarpań itp.

 

Centralka Stag 200 GoFast

Reduktor AC RC01 do 250KM

Wtryski LPGTECH Dragon.

 

Ktoś coś ?


  • 0

#2 chachor

chachor
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:37, 05.09.2017

Dragony to złom.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  • 0

#3 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:42, 05.09.2017

Witam. Mam okazję kupić instalkę po przebiegu około 5 tyś km, na następujących gratach. Jeździła w preludzie, też z tym samym motorem czyli h22a jdm. Podobno nie było czuć różnicy na lpg a benzynie, nie było szarpań itp.

 

Centralka Stag 200 GoFast

Reduktor AC RC01 do 250KM

Wtryski LPGTECH Dragon.

 

Ktoś coś ?

Sterownik strasznie budżetowy, wtryski szajs, reduktor ok....Teraz pytanie za 1000000 czy masz w DR wzmiankę o LPG??? no i ile sobie ten sprzedający ceni to co sprzedaje??..


  • 0

#4 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:44, 05.09.2017

Sterownik strasznie budżetowy, wtryski szajs, reduktor ok....Teraz pytanie za 1000000 czy masz w DR wzmiankę o LPG? ?? no i ile sobie ten sprzedający ceni to co sprzedaje??..

w dowodzie mam tak czy siak całkiem co innego. No co do ceny, to dowiem się wieczorem. Budżetowy, czyli ? Niewarte zachodu ?


  • 0

#5 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:21, 05.09.2017

600zl za ten zestaw caly

Wysłane z Redmi 4X!
  • 0

#6 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 18:42, 05.09.2017

600 to a duzo za to ,

sterownik taki ło tani barszcz,

reduktor ok

a wtryski jak nie padnie ktory po przebiegu kilkanascie tys km, to beda chodzic

600 nie warto, szukaj dalej,


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#7 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:14, 05.09.2017

Wtryski Barracuda 280zl, sterownik za 2 setki stag 4 i zostaje kwestia montażu. Jeśli za niedużą kasę lub sam to warto.
  • 0

#8 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:28, 05.09.2017

powiem ci jak ja zrobilem w civicu żonki.
stag qbox
acr01
wtryski baracuda
dalem za to 400zl.
butla prawie nowa 200zl.
rurki weze itp ze 150
wlozylem sam w dwa dni a papiery da sie zrobic. znaczy ktos mi zrobil.
czesci byly roczne po przebiegu 15 tysi .
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#9 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:40, 05.09.2017

powiem ci jak ja zrobilem w civicu żonki.
stag qbox
acr01
wtryski baracuda
dalem za to 400zl.
butla prawie nowa 200zl.
rurki weze itp ze 150
wlozylem sam w dwa dni a papiery da sie zrobic. znaczy ktos mi zrobil.
czesci byly roczne po przebiegu 15 tysi .

to warto w ogóle brać ten sterownik ? czy odpuścić ?


  • 0

#10 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:43, 05.09.2017

odpusc szukaj stag qbox lub lpgtech 214. 224

Użytkownik slasz129 edytował ten post 21:46, 05.09.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#11 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:06, 05.09.2017

Znalazłem staga4 qbox za 200 zł, nowa wiązka kompletna do tego 150. Reduktor AC RC01, tylko jakie wtryski ? Bo najlepiej, jakby były min. 60km/cyl, zeby byl zapas, nie ?


  • 0

#12 UjakUkasz

UjakUkasz
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Łuków/Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:49, 06.09.2017

Przy H22A miałem złote hany i na styk starczały, więc jeśli sięgałbyś po tego producenta to niebieskie.

Wysłane z mojego E2003 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 05:13, 06.09.2017

ja mam 220KM w k24 wtryski to barracuda 130, i do odcinki na lpg bogato na cisnieniu 1,4bara chyba z tego co pamietam.

mysle ze 240KM obrobią na wieksym cisnieniu

pamietaj ze acr01 jest na 150 i 250KM, a ostatnio srednio go polecaja bo maja problemy z cisnieniem, nie wiem czy nie lepiej kme


Użytkownik slasz129 edytował ten post 05:14, 06.09.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#14 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:32, 06.09.2017

ja mam 220KM w k24 wtryski to barracuda 130, i do odcinki na lpg bogato na cisnieniu 1,4bara chyba z tego co pamietam.

mysle ze 240KM obrobią na wieksym cisnieniu

pamietaj ze acr01 jest na 150 i 250KM, a ostatnio srednio go polecaja bo maja problemy z cisnieniem, nie wiem czy nie lepiej kme

Czyli jak bogato , regulacja była z AFRem .


  • 0

#15 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 17:34, 06.09.2017

12.5 do 12.9 jakos tak jest w calym zakresie rpm w OL
regulowalem sam przy pomocy ori sondy szerokopasmowej i telefonu z torque
do tego wykres z hamowni ae56928b4e20295c464c2911a096cd1f.jpg

Użytkownik slasz129 edytował ten post 17:35, 06.09.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, lpg, vi, h22a

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq