https://honda-tech.c...fhtrannies4.jpg
https://honda-tech.c...fhtrannies2.jpgMoje H22A7 pracowało z M2V5, U2L4 i teraz U2Q7. Pierwsza skrzynia średnia, druga z F serii w sprincie ciut lepsza za sprawą krótszych biegów chyba 2/3. U2Q7 wiadomo.
Z własnego doświadczenia napisze że wolałbym mieć dłuższą skrzynie z LSD niż krótszą bez LSD. Accord jest ciężki a w dodatku nie da się jechać pełnym butem po zakręcie czy na rondzie bo podsterowność jest ogromna i niebezpieczna. Auto nie skręca, opony piszczą i szybciej się zużywają. No dramat po prostu a pisze o suchym asfalcie. W deszczu trakcja jest i jej nie ma a zimą...bardzo się męczyłem bez LSD na nowych zimówkach!
Z LSD to już inne auto! Ograniczają cię tylko opony i twoja odwaga bo wyciąga się auto samo.
Jeżdżąc bez szpery pomimo 200KM auto jest wolne gdyż to ośka, z LSD jest wyraźnie szybsze w każdych warunkach i pozwala Ci się skupić na jeździe, nie walce z podsterownością.
Mój Civic miał LSD, Accord też (lepiej późno niż wcale) i nie wyobrażam sobie mocnej ośki bez tego cudeńka w całorocznym użytkowaniu.
PS:
Prawie Rok temu rozwaliłem auto właśnie z powodu braku LSD i kiepskich opon.