XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 20:20, 23.06.2017
Pozdrawiam
#2
Napisano 22:17, 23.06.2017
Takich rzeczy nie zdiagnozujesz przez forum. Trzeba obejrzeć ECU na stole.
#3
Napisano 12:31, 25.06.2017
Pozdrawiam
#4
Napisano 13:54, 25.06.2017
Zacznij od bezpiecznika ECU do resetowania
Jak wszystko całe to wyciągaj kompa i zaglądaj do środka czy kondensatory całe w środku.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 14:07, 25.06.2017
No właśnie dziwne, że wszystkie bezpieczniki nie wyglądają na przepalone - bezpiecznik 7,5 A z prawej strony, z lewej strony też jest 15A ECU który też jest cały, pod maską wszystkie bezpieczniki wyglądają ok. Otworzyłem ECU i nic nie wyglądało na przepalone... Prawdopodobnie gdzieś kabelek plusowy się przepalił... Trzeba by przejrzeć instalacje, albo poprowadzić nowy kabel...
#6
Napisano 16:27, 25.06.2017
Miernik w dłoń i do dzieła. Nie tak łatwo upalić kompa. Nie byłbyś pierwszy który na oko nic nie znalazł a miernikiem wyszło.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#7
Napisano 18:53, 25.06.2017
bezpiecznik nr 13 Reset ECU 7,5 A jest sprawny - sprawdzone miernikiem (musze jeszcze sprawdzić wszystkie pozostałe). Jak zrobię coś takiego jak na zdjęciach (podany prąd do 'plusa' na wejściu OBD II - pin nr 16 kablem z jakiegoś bezpiecznika) to auto normalnie odpala i jeździ, jednak przejechałem się kawałek i z nawiewu czuć charakterestyczny zapach przepalonej elektroniki, żadnych innych objawów nie zauważyłem. Czy jest możliwe, że bezpiecznik 7,5 A nie strzelił a 15 A tak? Czy jak podałem prąd do kostki OBD to oznacza, że brakuje prądu sterownikowi? I czy to możliwe, że bezpieczniki są ok a np jakiś kabel się przepalił?
#8
Napisano 06:41, 26.06.2017
ECU masz sprawne, Tak z ciekawości wiesz ile masz skrzynek bezpieczników w swoim aucie
#9
Napisano 09:07, 26.06.2017
#10
Napisano 12:16, 26.06.2017
oki i we wszystkich 3 są bezpieczniki ok Sprawdzałeś wszystkie
#11
Napisano 17:11, 26.06.2017
#12
Napisano 10:14, 27.06.2017
#13
Napisano 18:56, 15.12.2020
Cześć! Miałem dziś podobną historię, połączyłem niewłaściwe PIN'y. Gdy z gniazda OBD poszła iskra, już wiedziałem, że coś poszło nie tak.
Objawy: Początkowo z pilota działało jedynie otwieranie, samochód zamykać musiałem ręcznie. Dodatkowo nie rozpoznawał kluczyka, tzn. po przekręceniu go w stacyjce nie było słychać załączającej się pompy, itd., do tego mrugająca na zielono ikonka kluczyka. Przy próbie odpalenia samochód kręcił rozrusznikiem, ale bez efektu (tak jak przy problemie z immo).
Rozwiązanie: wymiana bezpiecznika nr 8 pod pod maską (15A) i, na szczęście, jak ręką odjął.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych