Najlepsza odpowiedź vova777 , 17:40, 09.05.2017
Wygląda na koniec sprzęgła (ślizga sie)
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Przejdź do postu
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź vova777 , 17:40, 09.05.2017
Wygląda na koniec sprzęgła (ślizga sie)
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Przejdź do postu
Napisano 17:37, 09.05.2017
Hej,
już drugi raz zauważyłem, że po ostrym hamowaniu (chociaż nie wiem czy to ma związek) moja Honda (2001, 1.8) dziwnie się zachowywała. Dodałem gazu, obroty ładnie rosły, ale samochód nie przyspieszał, albo robił to bardzo powoli. Zmiana biegów nie pomagała (nie było widać różnicy w zachowaniu).
Prawdopodobnie będę musiał znaleźć jakiegoś mechanika, żeby to sprawdził, ale chciałbym się wcześniej przygotować.
W ten weekend chciałem zrobić jakieś 600 km i mam teraz obawy (na pewno nie będę ryzykownie wyprzedzał : )).
Napisano 17:40, 09.05.2017 Najlepsza odpowiedź
Napisano 17:47, 09.05.2017
Dzięki za szybką odpowiedź!
Jaki może być przybliżony koszt wymiany (żeby nie dać się oszukać)? : )
Napisano 18:04, 09.05.2017
majster koniec sprzęgła na banke.. kiedyś jak byłeś u mnie to mówiłem że niebawem będzie koniec. jak trzeba pomocy numer znasz
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
Napisano 23:23, 09.05.2017
Napisano 08:34, 10.05.2017
Ałłłaaa, też odczułem ból kosztów wymiany.
Fantazyn, ja w 2015r. wyjeżdżam (jeszcze wtedy od narzeczonej) z podwórka, a górka nie mała... Dojeżdżam do szczytu, wyjeżdżam na prostą i ten sam efekt co u Ciebie - obroty w górę, prędkość bez zmian. Ledwo do siebie dojechałem. No i oczywiście po dojechaniu ten typowy smród spalonego sprzęgła. Okazało się, że do wymiany tarcza, docisk, to jeszcze i wysprzęglik wymieniłem. Za same części dałem jakoś 900-950zł. Dokładnie nie pamiętam, ale za robociznę nie wyszło mnie więcej jak 300zł.
No ale do dzisiaj mam spokój. Po naprawie odrazu było czuć, że nawet sam pedał sprzęgła łapie lepiej, niż przed wymianą. Do dzisiaj wszystko (odpukać!) chodzi jak należy.
Aż z ciekawości zajrzałem na mojego motostata.
Dałem za całość 1220zł. A więc skoro za robotę wyszło 300zł, to za tarczę, docisk i wysprzęglik dałem 920zł. Nie podam Ci w tej chwili jaka firma podzespołów, ale w teczce z paragonami powinienem to mieć.
Użytkownik Palo edytował ten post 08:45, 10.05.2017
Napisano 10:49, 10.05.2017
Chodzi bardzo ciezko. Bierze na samym dole
Moim zdaniem w miarę ubywania tarczy zaczyna brać coraz wyżej, mogę się mylić.
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
Napisano 11:24, 11.05.2017
Mylisz sie
A mogę prosić o jakąś teorię dlaczego?
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
Napisano 12:55, 11.05.2017
w moim niebieskim strupie 6 gen brało na samej górze docisk miał rów na łopatkach a tarcza juz nity darła
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
Napisano 19:16, 13.05.2017
W miarę zużycia tarczy bierze coraz wyżej i może się ślizgać jak już dochodzi do nitów zgadza się ale w miarę zmęczenia słoneczka bierze coraz niżej i to drugie występuję także. Suma sumarów bierze coraz niżej i może się jeszcze ślizgać
Użytkownik Kryss edytował ten post 19:17, 13.05.2017
Napisano 21:03, 18.05.2017
Dzięki wszystkim za wskazówki - oczywiście sprzęgło (dziękuję Wolek).
Następnym razem na podstawie zdjęć mam nadzieję, że na tym forum uda mi się zrobić przegląd samochodu ; )
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych