Ja kupiłem w wrocku, na allegro sprawdziłem, gdzie sprzedają zadzwoniłem i spytałem się czy moge po prostu podjechać i kupić. Kluczę hmm 10,8, śrubokręt krzyżak i chyba 13 no i coś do przekręcania pompy wody, podajże 17 albo 19. Nie pamiętam dokładnie
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 08:14, 30.03.2017
#32
Napisano 08:24, 30.03.2017
deha, uwalona sonda nie musi Ci pokazywać błędów. Zacznij od najprostszych rzeczy : 1. wymiana filtrów, czyszczenie przepustnicy i EGR, wymiana świec, sprawdzenie w jakim są stanie i czy ich nie przepala,regulacja zaworów i sprawdzenie map lpg, i co to znaczy duże spalanie? Mój pali gazu w mieście 14, w trasie 10 i to jest normalne spalanie .
I to są podstawowe rzeczy które trzeba zrobić. Hondy są wytrzymałe, ale jak poprzedni właściciel przez nie wiadomo ile lat nic nie robił przy samochodzie to każdy ma prawo paść.
Piszesz że pali Ci dużo gazu, a ile ci pali benzyny?
#33
Napisano 08:29, 30.03.2017
Napisałem, że pali dużo gazu chyba jednak się pomyliłem bo z tego co wyczytałem to ODBII pokazuje spalanie tylko dla benzyny (a spalanie dla gazu tylko emuluje, np. dodając 20% do spalania benzyny). Te 15L które mi pokazywało to zapewne spalanie właśnie benzyny, a nie gazu. Zresztą jak przełączam z gazu na benzynę to odczyty się raczej nie zmieniają. Na przykład ruszać z jedynki pokazuje mi spalanie nawet 30-40L. Generalnie jak się rozpędzę i tylko leciutko naciskam pedał gazu to wtedy mam spalanie 8-10L, czyli takie w normie. Ale przecież w mieście się tak nie jeździ. Przez miesiąc jeździłem po wrocławskich drogach Accordem VII z 2.0 VTec i spalanie było max. 12L (z klimą na maksa bo to w lato było) na benzynie więc w moim aucie coś ewidentnie nie gra. Popatrzyłem w książkę i widzę że zawory nie były robione przez 55 tys. więc coś może być na rzeczy. Zajmę się tym w weekend i jeszcze postaram się EGR przeczyścić.
#34
Napisano 14:56, 30.03.2017
Narzędziak się chyba nazywa. Ja tam kupowania ostatnio. W Castoramie czy OBI też znajdziesz szczelinomierz.
#35
Napisano 14:56, 30.03.2017
z komputerka to możesz wróżyć spalanie, zbiornik do pełna , jedziesz 100km, wracasz na tą sama stację i znowu do pełna i wtedy masz ile Ci rzeczywiście pali
#36
Napisano 17:47, 30.03.2017
Ok, dzięki za wszystkie porady. W weekend pokombinuje z autem.
Jeszcze może Was coś najdzie apropos mojej nowej obserwacji. Zauważyłem, że po zapaleniu auta obroty wskakują od razu na 1500. Jak przejadę się kilka metrów to wracają do normy. Ogólnie czasem jak stoję np. na skrzyżowaniu to słyszę że silnik co jakiś czas inaczej pracuje (chociaż wzrostu obrotów w tym momencie nie obserwuję). Zauważyłem też, że od momentu jak świeci mi się rezerwa gazu to chyba pobiera mi też paliwo, bo widzę że go ubywa. Może nie jakoś znaczenia, ale raczej nie ubyło go z tego powodu że po odpaleniu auto jeździ chwilkę na benzynie.
Co to może być? Te zawory, EGR, sonda lamba?
#37
Napisano 18:05, 30.03.2017
Ok, dzięki za wszystkie porady. W weekend pokombinuje z autem.
Jeszcze może Was coś najdzie apropos mojej nowej obserwacji. Zauważyłem, że po zapaleniu auta obroty wskakują od razu na 1500. Jak przejadę się kilka metrów to wracają do normy. Ogólnie czasem jak stoję np. na skrzyżowaniu to słyszę że silnik co jakiś czas inaczej pracuje (chociaż wzrostu obrotów w tym momencie nie obserwuję). Zauważyłem też, że od momentu jak świeci mi się rezerwa gazu to chyba pobiera mi też paliwo, bo widzę że go ubywa. Może nie jakoś znaczenia, ale raczej nie ubyło go z tego powodu że po odpaleniu auto jeździ chwilkę na benzynie.
Co to może być? Te zawory, EGR, sonda lamba?
Jak wlaczasz to normalne obroty bo musi sie nagrzac, a jak stoisz w korku to pewnie wlacza sie wentylator
#38
Napisano 20:37, 30.03.2017
a czy ten silnik inaczej pracujący to jest przy włączonej klimie?
właśnie dlatego ubywa PB ze jest na ssaniu, chyba że masz całkowicie z*cenzura*ą instalację lpg.
Zobaczz ile Ci pali benzyny tak jak Ci pisałem ,wykluczysz lambde. Zacznij od podstaw i najprostszych rzeczy.
Może być wszystko jak był zaniedbany samochód. To ni jest łazik NASA, pomimo tego że jest dosyć idiotoodporny to wszystko można popsuć.
Olej bierze?
#39
Napisano 07:21, 31.03.2017
Dzisiaj zainstalowałem sobie aplikację Torque Lite i tam sprawdzam spalanie. Póki co spalanie w okolicach 10L więc w normie. Nie wiem czemu w innych aplikacjach było aż tak zawyżone... Pytanie, która wskazuje dobry wynik.
Dziś całkiem gaz się skończył. Zrobiłem na gazie jakieś 250km na pełnym baku więc wychodzi jakieś 18L. I tak za dużo przy mojej spokojnej jeździe. Do tego dzisiaj mi się zapaliła kontrolka, błąd P1167 czyli chyba sonda lambda jak mniemam. Wykasowałem go i dalej się nie włączył.
Co do tych wyższych obrotów przy zapalaniu samochodu. Zapalam auto przy wyłączonej klimie. Dziwne jest to, że wcześniej te obroty nie wskakiwały tak wysoko zaraz po odpaleniu. Dopiero od paru dni tak jest, czyli coś się musiało stać w międzyczasie. Wcześniej owszem wskakiwały na chwilkę, ale na ok 1000rpm a nie 1500rpm (a to jest 50% różnicy jakby nie było).
Odnośnie zużywania benzyny. Ja wiem, że zanim się nie przełączy na gaz to idzie na benzynie Ale to jest minutka zanim się na gaz przełączy a mi zeszło ok. 1/6 paliwa w ciągu 4-5 dni. Chyba za dużo jak na ssanie.
#40
Napisano 07:46, 31.03.2017
Jak chcesz to możemy się umówić na wspólne regulowanie zaworów, bo mam takie plany
#41
Napisano 08:27, 31.03.2017
powtarzam kolejny raz, obroty na zimnym masz ok 1500, po nagrzaniu spadajÄ… do ok 750-800
#42
Napisano 09:24, 31.03.2017
#43
Napisano 10:14, 31.03.2017
A nie czujesz spadku mocy przy okazji wysokiego spalania?
Hmm raczej nie. Co prawda, na gazie czuję że nie jest tak mocny jak na benzynie - wydaje mi się że gorzej się zrywa.
Te 1500 obroty mnie zdziwiły bo wcześniej miałem mniej, ale skoro tam ma być to ok.
#44
Napisano 11:59, 31.03.2017
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
#45
Napisano 12:54, 31.03.2017
Szarpanie mam przy zmianie biegów i dogazowaniu. Jak np. Zmienię z 2 na 3 i przycisne pedal gazu ciut mocniej - wtedy szarpie.
Nierówne obroty silnika obserwuje czas np. W czasie postoju na skrzyżowaniu. Ale nie są jakos bardzo odczuwalne.
EDIT: Dziś chciałem się zabrać za regulację zaworów. Sytuacja mnie przerosła bo nie umiem nawet pokrywy odkręcić. Tak ktoś ją mocno przytwierdził...
Użytkownik deha21 edytował ten post 13:08, 01.04.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, gaz, lpg, vi
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 Apr 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 Apr 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 Apr 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 Apr 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 Apr 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych